Resume from April 20, 2024 PRO

Олена

Економіст, спеціаліст з обліку, бухгалтер

Employment:
Full-time, part-time.
Age:
36 years
City of residence:
Kharkiv
Ready to work:
Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Спеціаліст з обліку

from 08.2018 to now (5 years 9 months)
Логістик Юніон, ТОВ, Харьківська область (Транспорт, логістика)

- Облік ТМЦ та основних фондів;
- Ведення складського документообігу;
- проведення планових та позапланових інвентаризацій ТМЦ та основних фондів за допомогою сканера (ТСД) та відображення результатів у програмі 1С та Orakle;
- прийом, перевірка введення первинних облікових документів щодо надходження ТМЦ та ОФ до бази 1С;
- підготовка документів та організація переміщення ТМЦ та ОФ між підрозділами;
- контроль за термінами експлуатації основних фондів та підготовка документації до списання ОФ, підготовка списаних ОФ до відправки підряднику для подальшої утилізації;
- прийняття участі у складанні квартального та річного бюджету;
- замовлення витратних матеріалів для складських робіт, контроль за їх витратою згідно з нормами.

Економіст

from 08.2016 to 08.2018 (2 years)
ТОВ "Завод "Енергостіл", Зміїв (Металургійна промисловість, металообробка)

- ведення первинної документації щодо надходження, переміщення, витрати та списання товарно-матеріальних цінностей у 1С УВП та 1С БО;
- Оформлення документів на отримання ТМЦ;
- Складання заявки коштів, контроль за використанням бюджету відповідно до заявки;
- робота з рахунками постачальників, подання їх на оплату та контроль взаєморозрахунків з контрагентами;
- Проведення вхідних податкових накладних в 1С, контроль правильності їх заповнення;
- ведення обліку сировини в Excel та 1С УВП.

Інспектор відділу кадрів

from 08.2012 to 07.2016 (3 years 11 months)
ТОВ "Завод "Енергостіл", Зміїв (Металургійна промисловість, металообробка)

- ведення обліку особового складу підприємства, його підрозділів та встановлену документацію з кадрів;
- оформлення прийому, переведення та звільнення працівників відповідно до трудового законодавства, положень, інструкцій та наказів керівника підприємства;
- формування та ведення особових справ працівників, внесення змін, пов'язаних із трудовою діяльністю;
- Здійснення пошуку персоналу;
- Заповнення, ведення обліку та зберігання трудових книжок, визначення трудового стажу;
- ведення табеля обліку робочого дня адміністративного складу підприємства.

Education

Харківський національний економічний університет

Економіки та права, управління персоналом, Харків
Higher, from 2005 to 2010 (5 years)

Knowledge and skills

Пользователь ПК MS Office Пользователь Internet M.E.Doc Email Бухгалтерский учет 1С УПП Oracle Database Документооборот

Additional information

- відповідальна
- комунікабельна
- цілеспрямована
- швидко навчаюсь.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: