Resume from April 12, 2024

Personal information hidden

This job seeker decided to hide his personal information and contact info, but you can send a message to him or suggest a job to him.

This job seeker has chosen to hide his personal information and contact info. You can contact him using this page: https://www.work.ua/resumes/404831

IT-спеціаліст, PM, Lead (Analytic), 30 000 UAH

Employment:
Full-time, part-time.
City of residence:
Uzhhorod
Ready to work:
Remote, Uzhhorod

Contact information

This job seeker has hidden his personal information, but you can send him a message or suggest a job to him if you open his contact info.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Education

Межрегиональная Академия Управления персоналом

Менеджмент в производственной сфере, Ужгород
Higher, from 1995 to 2000 (4 years 8 months)

Магистр. Диплом ЮНЕСКО

Knowledge and skills

Администрирование

Additional information

ПІБ: Музалевський Руслан Володимирович
Вік: 1971 р.н.
E-Mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Мобіл: [open contact info](look above in the "contact info" section)
LinkedIn: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Поточне становище - Наразі я інженер із забезпечення якості на контрактній основі та займаюся організацією розроблення WEB-сайтів і WEB-додатків (FreeLance або за рекомендацією підтримуваних клієнтів).
Практичний досвід у сфері QA/Lead/PM ~ 8 років. Є досвід розробки Back (PHP, MySQL, VB, MSSQL) і Front (HTML, CSS, JS і frameworks). Надаю перевагу прозорості та розумінню під час побудови процесів розробки на ключових (бажано на всіх) етапах командної роботи, тому уважний до деталей і постійно перебуваю в процесі вивчення нових технологій і методик їх застосування.
Формат - часткова (почасова) або повна зайнятість, віддалена робота.
Освіта - Магістр - Вища економічна (МАУП) за спеціалізацією Менеджмент у виробничій сфері. Економіка та управління бізнесом, кваліфікація - Менеджер управління бізнесом, відкритий університет на КІПРі, диплом ЮНЕСКО.
Непрофільна освіта в рамках МАУП - психологія та управління персоналом.
Досвід роботи - DR-DOS, MS-DOS 3.30... Windows (2.0, 3.11, 95, ...), linux RedHat 5.0, Fedora, Ubuntu, MS Office 95/97/2000 (Word, Excel, Access ...), MySQL, MSSQL, PostgreSQL, БагТреккери, Тесткейсери, системне адміністрування систем Windows і Linux, організація та побудова структурних мереж до 100 машин, розробка корпоративних БД, перевірка безпеки на вразливість, тестування вразливості ПЗ щодо реєстрації, зняття тріальності та інших обмежень.
Мови - англійська базовий рівень (продовжую вивчати) - технічна за дипломом фізичного факультету, російська вільно (рідна), українська вільно (рідна), словацька (розумію).
Практика :
• 1985: Інститут ядерних досліджень - розробка і підтримка прикладних програм для ЕОМ ДВК-2, ДВК-3 (Basic, Fortran)
• 1988-1990 Фізичний факультет, спеціальність 2002 (інженер) - фізика і технологія матеріалів і компонентів електронної техніки,
• 1995-2000 Міжрегіональна академія управління персоналом (МАУП) Досвід роботи, адміністративний менеджер-керівник інформаційно-комп'ютерного відділу "Інпроф LTD";
• 1995-2000 Адміністративний менеджер - керівник відділу ІТ, розробник і керівник курсів навчання на ПК, системний адміністратор.
• 2000-2004 ДП САВсервіс у м.Ужгород - офіційний дистриб'ютор компанії Procter&Gamble (холдинг близько 1500 чол.) Системний адміністратор, керівник відділу логістики в м.Ужгороді.
• 2005-2008 до н.в. Аснова Холдинг - аналітик комп'ютерних систем. Розробка і супровід обліково-аналітичних систем і корпоративного сховища даних.
• 2008-2011 Медіа-Сервіс, провідний спеціаліст комп'ютерного сервісного центру (сертифікація ASUS, ACER, Lenovo)
• 2013-2021 СервісПлюс, творець і керівник комп'ютерного сервісного центру (пріоритетний напрям ноутбуки та десктопи)
• 2008-нв. FreeLance (PM, Analityc, Lead, FrontEnd, Content manager) пошук клієнтів і повний цикл робіт по створенню web-сайтів і додатків (аналіз, розробка, тестування, супровід)
Обов'язки :
• керівництво та координація роботи команди (відділу);
• участь в організації та проведенні конференцій;
• організація навчального процесу персоналу (ведення курсів IT-Step);
• адміністрування корпоративної мережі фірми (мережа Windows Server);
• розробка і супровід систем аналітики (MSSQL сервера і побудова аналітичних кубів), організованої на OLAP системах;
• адміністрування баз даних організованих на MS SQL Server 2000 (2005);
• ведення переговорів із замовниками (від вивчення потреб, до здачі проєкту);
• підготовка документації про процеси (робота застосунків і web-сайтів, User Story);
• розробка технічного завдання, схем, бізнес-процесів;
• постановка завдань на всіх етапах проєкту (дизайн, верстка, тестування, збірка);
• контроль якості виконання завдань;
• контроль часу виконання завдань;
• тестування (функ/нефунк, web/mobil/desktop, UNIT/UAT/Retest/Smoke/Regression,Manual, REST API)
• робота з системами контролю версій розробки (GIT/SVN)
Досвід і напрацювання :
1. Самостійна розробка системи обліку для свого сервісного центру (PHP, MySQL, HTML, CSS, JS);
2. Організація, налаштування і запуск всього робочого процесу в Jira для розробки проєкту створення бот-системи;
3. Розробка, організація та проведення навчальних курсів ІТ напряму (останнім часом більше в частині QA і Security);
4. Менторство груп і окремих "клієнтів";
Доповнення :
• Спілкування та ведення ділового листування (англ.) на даний момент - у форматі чату/e-mail
• Я не прагну все дізнатися або запам'ятати. Я намагаюся зібрати й опрацювати джерела інформації, де я завжди зможу швидко знайти відповіді на робочі запитання, які цікавлять мене на даний момент (питання, які часто повторюються, відкладаються ближче в пам'яті з відповідями, для використання).
• З початку березня 2022 року - мобілізований до лав ЗСУ (УБД)

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: