Resume from March 24, 2023

Дмитрий

Керівник, помічник керівника

Employment:
Full-time.
Age:
38 years
City:
Rivne

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Директор магазина

from 08.2019 to now (4 years 9 months)
ТОВ "Алло", Ровно (Роздрібна торгівля)

Обов'язки.
Організація роботи магазину, підбір, навчання та розвиток персоналу.
Виконання планових КРІ показників,
Перевірка якості роботи персоналу відповідно до стандартів компанії.
Моніторинг конкурентів, організація локальних промо акцій.
Досягнення.
Кращий магазин по сервісу серед формату (30 магазинів).
Відповідальний за показник сервіс та телеком по формату.
Перемога в усіх мотиваційний програмах компанії.

Additional information

Кусик Дмитро Володимирович

вул. Паркова 6/9 • с.Бабин • тел. [open contact info](look above in the "contact info" section) • e-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)

Мета: Працевлаштування на посаду помічник керівника, керівник
Професійні навички:
складання планів продажів та контроль їх виконання;
ведення фінансово-господарської діяльності;
керівництво торговою командою;
підбір, навчання, атестація персоналу, розробка системи мотивації;
бюджетування;
проведення переговорів з ключовими клієнтами

Особисті дані:•Д.н. 01 жовтня 1985 р.
•Не одружений
Досвід роботи:
2018- 2019рр. «Комп’ютерний всесвіт» мережа магазинів електроніки
Посада: Регіональний керівник (В підпорядкуванні – 4 магазини)
Посадові обов'язки:
•Управління магазинами та контроль за їх діяльністю;
•Перевірка магазину згідно чек листа
•Здійснення аналізу і оцінки роботи працівників магазину;
•Пошук торгових приміщень для відкриття нових магазинів;
•Аналіз ринку і конкурентного середовища, аналіз продажів, SWOT-аналіз конкурентів;
•Робота над плануванням та збільшенням рівня продажу;
•Проведення інвентаризації (часткова інвентаризації 1-2 груп товарів)
•Навчання працівників по техніці продаж + перевірка знань по білетам (білети заповнюються в електронному вигляді в гугл-таблиці);
•Участь у відборі та оцінці персоналу;
•Вирішення проблемних питань з Клієнтами, перевіряючими органами, орендодавцями.

201 7- 2018рр. «Хольц Україна» мережа салонів дверей, підлогових покриттів та аксесуарів.
Посада: директор (В підпорядкуванні – 14 чоловік)
Посадові обов'язки:
•Вирішення адміністративних та господарських питань;
•Ведення документообігу;
•Підбір та контроль роботи персоналу магазину;
•Контроль розрахунково-касових операцій, інкасація;
•Контроль проведення рекламних компаній;
•Керування рухом товару;
•Прийом товару;
•Аналіз продаж;
•Вивчення попиту покупців для формування замовлення наступної колекції;
•Контроль збереження торгово-матеріальних цінностей, інвентаризація;
•Ведення звітності.


2016р. – 2017р. Магазин побутової техніки та електроніки «Ельдорадо» (м. Луцьк)

Посада: директор магазину (В підпорядкуванні – 25 чоловік)
Посадові обов'язки:
•планових показників магазину з продажу та стандартів обслуговування;
• керівництво колективом, перевірка якості роботи персоналу, його навичок та відповідності займаним посадам;
• перевірка готовності магазину до початку роботи: забезпечення стандартів мерчандайзингу; наявності цінників, справності торговельного обладнання;
• розвиток і мотивація персоналу;
• моніторинг товарних запасів і товарообігу по всім категоріям товару;
• розробка та контроль дотримання обов'язкового переліку товарів на основі дослідження споживчого попиту;
• організація та керівництво проведенням інвентаризації, визначення причин недостачі;
• контроль за дотриманням норм і вимог техніки безпеки та охорони праці.
•організація поточної роботи магазину
2014-2016 рр.
Магазин побутової техніки та електроніки «Ельдорадо» (м. Новоград-Волинський)

Посада: директор (В підпорядкуванні – 14 чоловік)
Посадові обов'язки:
•виконання планових показників магазину з продажу та стандартів обслуговування;
• керівництво колективом, перевірка якості роботи персоналу, його навичок та відповідності займаним посадам;
• перевірка готовності магазину до початку роботи: забезпечення стандартів мерчандайзингу; наявності цінників, справності торговельного обладнання;
• розвиток і мотивація персоналу;
• моніторинг товарних запасів і товарообігу по всім категоріям товару;
• розробка та контроль дотримання обов'язкового переліку товарів на основі дослідження споживчого попиту;
• організація та керівництво проведенням інвентаризації, визначення причин недостачі;
• контроль за дотриманням норм і вимог техніки безпеки та охорони праці.

Освіта:
2003-2008 рр.
Національний Університет «Острозька Академія»
Спеціальність: інформаційний аналітик

Щорічно проходив курси: «Менеджмент та управління персоналом»

Професійна самохарактеристика:
У прийнятті самостійних рішень маю схильність до аналізу, володію системним і стратегічним мисленням. Шанобливо ставлюся до думки інших людей, вмію сприймати критику, урівноважений, комунікабельний.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: