Resume from March 17, 2024 PRO

Тетяна

Менеджер, адміністратор, керуючий магазином, 30 000 UAH

Employment:
Full-time.
Age:
31 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Менеджер АЗК

from 10.2023 to now (7 months)
OKKO, Київ (Автобізнес та автосервіс)

Заступник керуючого

from 05.2021 to 09.2023 (2 years 4 months)
Супермаркет "Пчілка", Київ (Роздрібна торгівля)

Старший продавець

from 06.2020 to 05.2021 (11 months)
Супермаркет "Пчілка", Київ (Роздрібна торгівля)

Старший продавець

from 11.2019 to 04.2020 (5 months)
Молоко від фермера, Київ (Роздрібна торгівля)

Бариста

from 04.2018 to 11.2019 (1 year 7 months)
The coffee, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

Старший менеджер ресторану

from 10.2017 to 04.2018 (6 months)
Печена картопля, ТМ, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

- Забезпечення та організація безперебійної роботи ресторану;
- Контроль надання високого рівня сервісу, швидкого та якісного обслуговування гостей відповідно стандартів мережі;
- Контроль чистоти і порядку;
- Планування і формування заявок на продукцію, контроль асортименту, термінів та умов зберігання продукції;
- Проведення інвентаризації;
- Управління персоналом (складання графіку, заповнення табелю обліку робочого часу, контроль якості обов'язків, мотивація та стимулювання);
- Підбір, навчання та адаптація нових співробітників;
- Ведення внутрішньої бухгалтерської документації;
- Звітність про результати роботи закладу (щоденні форми, щотижнева статистика та щомісячні звіти);
- Аналіз діяльності ресторану та пропозиції щодо оптимізації процесу та мінімізації витрат;
- Вирішення конфліктних ситуацій із гостями.

Бариста

from 11.2016 to 08.2017 (9 months)
Волконський, Київ (Кафе-кондитерська)

- Приготування кави та кавових напоїв;
- Робота з професійним обладнанням;
- Приготування інших напоїв (лимонади, коктейлі та ін.);
- Робота з касою, навички роботи з R-keeper;
- Звітність в програмі 1С;
- Консультація гостей щодо асортименту супроводжуючих товарів;
- Підтримка порядку та чистоти робочого місця;
- Формування заявок на продукцію, робота з постачальниками;
- Проведення інвентаризації;
- Контроль та організація роботи закладу та ін.

Фахівець з обліку та контролю ТМЦ

from 03.2011 to 01.2013 (1 year 10 months)
ІП "Кока-Кола Беверіджиз Україна ЛТД", філія, центральний регіон, Черкаси (Торгівля)

- Облік та контроль ТМЦ;
- Оформлення документів, підписання договорів та додатків до них про надання послуг;
- Ведення переговорів з замовниками, досягнення вигідних умов;
- Прийняття рішень щодо забезпечення офісу та його працівників необхідними умовами праці;
- Досвід у проведенні співбесід та прийомі гостей офісу.

Education

КУУП (кол. ДАЖКГ)

Економіка підприємства, Київ
Unfinished higher, from 2009 to 2010 (1 year 3 months)

Knowledge and skills

MS Office Користувач ПК R-Keeper Організація ефективної роботи персоналу, навчання, мотивація Знання касової дисципліни, оформлення супроводжуючих документів Ведення переговорів, результативне вирішення конфліктів Взаємодія з постачальниками, контроль закупівель Аналіз діяльності ресторану, збільшення прибутку Користувач 1С Комунікабельність Управління командою Інвентаризація

Language proficiencies

  • English — average
  • German — beginner
  • Ukrainian — fluent

Additional information

Легко та з задоволенням навчаюсь новому, надаю перевагу постійному активному розвитку, як професійному, так і особистісному, ініціативна та цілеспрямована. Надзвичайно важливе значення має колектив, взаємодія та зворотній зв'язок з керівництвом.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: