Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 17 марта 2024 PRO

Тетяна

Менеджер, адміністратор, керуючий магазином, 30 000 грн

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
31 год
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Менеджер АЗК

с 10.2023 по наст. время (7 месяцев)
OKKO, Київ (Автобізнес та автосервіс)

Заступник керуючого

с 05.2021 по 09.2023 (2 года 4 месяца)
Супермаркет "Пчілка", Київ (Роздрібна торгівля)

Старший продавець

с 06.2020 по 05.2021 (11 месяцев)
Супермаркет "Пчілка", Київ (Роздрібна торгівля)

Старший продавець

с 11.2019 по 04.2020 (5 месяцев)
Молоко від фермера, Київ (Роздрібна торгівля)

Бариста

с 04.2018 по 11.2019 (1 год 7 месяцев)
The coffee, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

Старший менеджер ресторану

с 10.2017 по 04.2018 (6 месяцев)
Печена картопля, ТМ, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

- Забезпечення та організація безперебійної роботи ресторану;
- Контроль надання високого рівня сервісу, швидкого та якісного обслуговування гостей відповідно стандартів мережі;
- Контроль чистоти і порядку;
- Планування і формування заявок на продукцію, контроль асортименту, термінів та умов зберігання продукції;
- Проведення інвентаризації;
- Управління персоналом (складання графіку, заповнення табелю обліку робочого часу, контроль якості обов'язків, мотивація та стимулювання);
- Підбір, навчання та адаптація нових співробітників;
- Ведення внутрішньої бухгалтерської документації;
- Звітність про результати роботи закладу (щоденні форми, щотижнева статистика та щомісячні звіти);
- Аналіз діяльності ресторану та пропозиції щодо оптимізації процесу та мінімізації витрат;
- Вирішення конфліктних ситуацій із гостями.

Бариста

с 11.2016 по 08.2017 (9 месяцев)
Волконський, Київ (Кафе-кондитерська)

- Приготування кави та кавових напоїв;
- Робота з професійним обладнанням;
- Приготування інших напоїв (лимонади, коктейлі та ін.);
- Робота з касою, навички роботи з R-keeper;
- Звітність в програмі 1С;
- Консультація гостей щодо асортименту супроводжуючих товарів;
- Підтримка порядку та чистоти робочого місця;
- Формування заявок на продукцію, робота з постачальниками;
- Проведення інвентаризації;
- Контроль та організація роботи закладу та ін.

Фахівець з обліку та контролю ТМЦ

с 03.2011 по 01.2013 (1 год 10 месяцев)
ІП "Кока-Кола Беверіджиз Україна ЛТД", філія, центральний регіон, Черкаси (Торгівля)

- Облік та контроль ТМЦ;
- Оформлення документів, підписання договорів та додатків до них про надання послуг;
- Ведення переговорів з замовниками, досягнення вигідних умов;
- Прийняття рішень щодо забезпечення офісу та його працівників необхідними умовами праці;
- Досвід у проведенні співбесід та прийомі гостей офісу.

Образование

КУУП (кол. ДАЖКГ)

Економіка підприємства, Київ
Неоконченное высшее, с 2009 по 2010 (1 год 3 месяца)

Знания и навыки

MS Office Користувач ПК R-Keeper Організація ефективної роботи персоналу, навчання, мотивація Знання касової дисципліни, оформлення супроводжуючих документів Ведення переговорів, результативне вирішення конфліктів Взаємодія з постачальниками, контроль закупівель Аналіз діяльності ресторану, збільшення прибутку Користувач 1С Комунікабельність Управління командою Інвентаризація

Знание языков

  • Английский — средний
  • Немецкий — начинающий
  • Украинский — свободно

Дополнительная информация

Легко та з задоволенням навчаюсь новому, надаю перевагу постійному активному розвитку, як професійному, так і особистісному, ініціативна та цілеспрямована. Надзвичайно важливе значення має колектив, взаємодія та зворотній зв'язок з керівництвом.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: