Resume from December 7, 2021 PRO

Personal information hidden

This job seeker decided to hide his personal information and contact info, but you can send a message to him or suggest a job to him.

This job seeker has chosen to hide his personal information and contact info. You can contact him using this page: https://www.work.ua/resumes/4134882

Експорт-менеджер, економіст ЗЕД

Employment:
Full-time.
City of residence:
Kyiv
Ready to work:
Kyiv, Lviv, Remote

Contact information

This job seeker has hidden his personal information, but you can send him a message or suggest a job to him if you open his contact info.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Керівник відділу корпоративних фінансів

from 01.2020 to 03.2021 (1 year 2 months)
ТОВ "Харвіст Трейдинг», Киев (вирощування зернових, експорт зернових, молочне скотарство)

01/20-03/21 - керівник відділу корпоративних фінансів ТОВ “Харвіст Трейдинг» - робота із кредитним портфелем компанії, підписання аграрних розписок, проходження кредитних комітетів, залучення фінансування від трейдерів.
08/17-01/20 - фінансовий контролер Mimier trade SA
Поєднувала обов'язки кеш флоу менеджера та екзек'юшн менеджера по торгівлі ПММ. Закупівля і реалізація палива, формування договорів, впровадження системи документообігу, звірка розрахунків, контроль надходження оплат від покупців.

02/14-07/17 - керівник відділу експортних операцій та оперативного обліку зерна ТОВ "Агро Інвест Україна" - документальний супровід експортних операцій, формування платіжних документів для нерезидентів та контроль за їх здійсненням, ведення балансу відвантаження і оплат, робота з митними брокерами, своєчасна підготовка та подача необхідних документів для митного декларування, розрахунок залишків товару на складах та елеваторах, оперативний облік надходження зерна із поля, подання оперативної інформації стосовно ходу збирання врожаю. Починала роботу у ТОВ «Агро Інвест Україна» на посаді аудитора, згодом виконувала функції казначея холдингу (планування руху грошових коштів, облік надходжень за форвардними контрактами, планування операційних витрат). Із листопаду 2015 року працюю в комерційному департаменті.
•2012 - 2014 р.р.: Приватне акціонерне товариство «Гамалія». Посада – бухгалтер з податкового обліку. До сфери обов’язків входило: підготовка податкової звітності з ПДВ; облік розрахунків з покупцями.
•2010 – 2012 р.р.: Український інститут експертизи сортів рослин: посада – завідувач сектору аудиту та внутрішнього контролю. Перевірка фінансово-господарської діяльності суб’єктів, що входять до сфери управління Інституту, моніторинг поточних проблем закладів експертизи. Виконання роботи головного бухгалтера вищестоящого центрального органу виконавчої влади, що ліквідовується за сумісництвом. Зведення та здача консолідованої звітності по системі (94 заклади) до МінАПК та ДКСУ.
•2009 – 2010 р.р.: Український аграрний холдинг: посада – бухгалтер. Проведення платежів у системі «Клієт-банк» та рознесення банківських виписок, валютні операції (продаж). Згортання платежів та ПДВ, підготовка реєстру податкових накладних. Розрахунки з контрагентами, звірка з контрагентами, аналіз заборгованостей. Виставлення рахунків за надані послуги, виписка актів, довіреностей. Ведення обліку основних засобів. В
•З 2008 – 2009 р.р. працювала в OTPbank: Посада-асистент, відділ верифікації клієнтів: сектор авто-кредитів. Працювала державним реєстратором обтяжень рухомого і нерухомого майна; одночасно виконувала завдання, поставлені керівником сектору і керівником відділу.

Education

НУБІП

Економічний, Облік та аудит, Киев
Higher, from 2004 to 2009 (4 years 9 months)

В 2009 р. закінчила Національний університет біоресурсів і природокористуваня за магістерською програмою за спеціальністю «Економічний контроль суб'єктів підприємницької діяльності». Диплом із відзнакою. Стаціонарне навчання.

Additional education and certificates

Institute of financial accountants, Financial management

2015, 3 місяці

IFRS, Ernst and Young

2019, 2

Knowledge and skills

MS Excel MS Word MS Office Користувач Internet Клієнт-Банк MS PowerPoint 1С:Підприємство Email Парус Бухгалтерський облік HCL Notes Операційні системи MD Office СКАРБ Державні реєстри

Language proficiencies

  • English — average
  • Ukrainian — fluent
  • Russian — fluent

Additional information

•Ціль: отримати роботу в сфері ЗЕД, на постійній основі; можливість професійного і кар’єрного росту.
Знання мов: українська – рідна; російська – вільно; англійська – розмовний рівень.
•Навики работи з ПК: впевнений користувач; MS Office: Word, Excel, PowerPoint; Internet; E-mail, MD Office, 1-С, Парус, Клієнт-банк, Lotus Notes; робота зі спеціалізованими державними реєстрами.
•Особисті якості: відповідальність, аналітичний спосіб мислення, комунікабельність, оперативність, ініціативність, бажання навчатись новому.
•Інтереси, хоббі: подорожі, художня література, вишивання, психологія.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: