Resume from May 10, 2023 PRO

Олег

Офіс-менеджер (секретаріат), перекладач, 12 000 UAH

Employment:
Full-time.
Age:
25 years
City:
Odesa

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Support manager

from 02.2022 to 01.2023 (11 months)
Claim-Justice LLC., Одеса (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

Стеження за робочими процесами компанії, контроль та моніторинг виконання роботи співробітниками, складання звітів тижневої та щомісячної активності компанії, робота з Excel, Google docs, Zoho CRM., створення та впорядкування акаунтів співробітників в Google та CRM.

Менеджер контакт-центру

from 04.2021 to 09.2021 (5 months)
ПП "Sirenco", Одесса (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Робота з клієнтами, обробка вхідних заявок, внесення даних в CRM, робота з проблемними клієнтами.

Офіс-менеджер

from 10.2020 to 04.2021 (6 months)
ТОВ "Dim-Dim Україна", Одеса (Нерухомість)

Ведення первинної документації, переписок, прийом дзвінків, спілкування з клієтами та агентами, переклад документації та листувань, організаційна діяльність, особисті доручення керівництва.

Офіс-адміністратор

from 05.2019 to 07.2020 (1 year 2 months)
ТОВ "Укрфлот-Сервіс", Одеса (Транспорт, логістика)

Ведення та реєстрація первинної документації, організація зустрічей відвідувачів та клієнтів, підготовка технічної документації та її переклад, прийом дзвінків та ведення листування з клієтами та закордонними агентами, переклад технічної та іншої документації (англ-укр), організаційна діяльність, особисті доручення керівництва.

Education

ОНУ ім. І.І. Мечнікова

Англійська мова та література, філолог, Одеса
Higher, from 2015 to 2019 (4 years)

Закінчена освіта, диплом бакалавра.

Knowledge and skills

MS Excel MS Word MS Office MS PowerPoint Email CRM Поштовий клієнт Переклад Ведення документації Оперативність Привітність Саморозвиток Забезпечення життєдіяльності офісу Організованість Робота з оргтехнікою Уважність Стресостійкість

Language proficiencies

  • English — advanced
  • Ukrainian — fluent
  • Russian — fluent

Additional information

Яковлєв Олег Володимирович
Oleh V. Yakovliev

В пошуку офісних посад (офіс менеджер, помічник керівника)

Моб. телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
E-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)

Освіта:
Вересень 2015 – 2019
Одеський Національний Університет ім. І.І. Мечнікова. Факультет романо-германської філології (філолог) - диплом бакалавра.

Додаткові дані:
Дата народження: 01 серпня, 1998 р.
Вільне володіння англійською мовою.
Просунутий користувач ПК (пакет MS Office, ел. пошта; CRM сиситеми).

Особисті якості:
Комунікабельність, вміння продуктивно працювати як в колективі, так і над особистими задачами;
Відповідальність, стресостійкість, уважність до деталей;
Цілеспрямованність, швидко навчаюсь новому.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: