Resume from January 10, 2024 PRO

Аліна

Керівник, начальник відділу, бізнес-аналітик, 100 000 UAH

Employment:
Full-time.
Age:
38 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Менеджер з автоматизації бізнес процесів

from 04.2023 to 12.2023 (8 months)
Світ-Агро, ГК, Київ (Сільське господарство, агробізнес)

Досягнення, останні проекти:
- Автоматизація розрахунку собівартості.
- Автоматизація давальницької схеми переробки.
- Автоматизація відображення логістики та логістичних витрат з урахуванням всіх логістичних витрат.
- Автоматизація блоку управляння закупками.
- Автоматизація створення та погодження контрагентів, договорів, складів, рахунків в Teams.
- Об'єднання баз в одну центральну базу в 1С.

Обов'язки:
- Аналіз бізнес-процесів компанії, виявлення потреб в автоматизації/оптимізації.
- Узгодження вимог з внутрішніми замовниками.
- Етапи планування проекту.
- Опис поточних процесів компанії, моделювання бізнес-процесів у нотації BPMN.
- Пропозицій що до оптимізації бізнес процесів компаній.
- Формування бізнес процесів компанії з 0.
- Написання технічного завдання і постановка завдань для програмістів.
- Контроль за виконанням поставлених завдань, тестування.
- Виконання етапів, написання інструкцій, навчання.
- Управління проектами напрямок, фінанси, виробництво, логістика, документообіг.
- Формування спрінту, розподіл задач між розробниками, контроль їх виконання.
- Вибір іншого програмного забезпечення замість 1С, проведення зустрічей, аналіз вартості та підбір найбільш найкращого варіанту для компанії з урахуванням всіх аспектів.

Керівник напрямку/Бізнес аналітик

from 11.2021 to 04.2023 (1 year 5 months)
KADIUM, Київ (Роздрібна торгівля)

Обов'язки:
Аналіз бізнес-процесів компанії.
Виявлення потреб в автоматизації/оптимізації.
Узгодження вимог з внутрішніми замовниками.
Етапи планування проекту.
Опис поточних процесів компанії.
Пропозицій що до оптимізації бізнес процесів компаній.
Формування бізнес процесів компанії з 0.
Написання технічного завдання і постановка завдань для програмістів.
Контроль за виконанням поставлених завдань, тестування.
Виконання етапів, написання інструкцій, навчання.
Управління проектами.
Напрямок, фінанси, виробництво, зарплата і персонал.

Досягнення, останні проекти:
Допомога ЗСУ через наші магазини готівки та безналу.
Відображення індивідуальних продажів з розрахунком заробітної плати.
Облік за давальницькою схемою з валютно-залежними закупками і визначенням собівартості товару.
Облік оренди.

Спеціаліст з автоматизації бізнес процесів

from 08.2017 to 08.2021 (4 years)
Орімі Україна, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Обов’язки:
Автоматизація виробництва відповідно до вимог HACCP.
Аналіз бізнес-процесів компанії, виявлення потреб в автоматизації/оптимізації.
Узгодження вимог з внутрішніми замовниками.
Етапи планування проекту.
Опис поточних процесів компанії.
Написання технічного завдання і постановка завдань для програмістів.
Контроль за виконанням поставлених завдань, тестування.
Виконання етапів, написання інструкцій, навчання.
Досягнення:
Автоматизація виробництва в 1С (раніше зафіксована в Excel), склад запасів, склад збуту відповідно до вимог ХАССП, проходження простежуваності і отримання сертифікатів.

Керівник служби підтримки бізнес додатків

from 04.2009 to 08.2017 (8 years 4 months)
ПАТ "Мироновский Хлебопродукт", Київ (Сільське господарство, агробізнес)

Обов'язки:

Аналіз і планування загальної зайнятості співробітників групи.
Координація роботи команди для своєчасного здійснення процесу технічної підтримки та підтримки користувачів.
Контроль і розподіл зайнятості працівників групи
Навчання співробітників групи
Впровадження та підтримка нових модулів програмного продукту
Збір інформації про необхідність доопрацювання програмного продукту
Постановка завдань на доробку
Контроль своєчасного закриття фінансових результатів компанії.
Досягнення:

Зменшення кількості вхідних запитів на 30%
Забезпечення взаємозамінності співробітників
Реалізація опису поширених помилок
Автоматизація процесів
Аудит функцій групи
Передача функцій іншим підрозділам.

Education

Киевский Университет им. Т. Шевченка

Экономика предприятия, экономист, Киев
Higher, from 2003 to 2007 (4 years)

Additional education and certificates

Сертифікат про закінчення курсу "Автоматизація бюджетного процесу виробничого підприємства з використанням прикладного рішення "

2009

Сертифікат про закінчення курсів «Зарплата та управління персоналом для України» на платформі 1С: Підприємство 8

2009

Сертифікат здачі професіонала в конфігурації «Управління торгівлею для України» на платформі 1С: Підприємство 8

2009

Свідоцтво по закінчення курсів "Керівник проекту"

2019

Knowledge and skills

MS Excel MS Word MS PowerPoint Email 1С:Підприємство MS Access Управління персоналом MS Visio Управлінські навички Бухгалтерський облік Поштовий клієнт 1С УТП 1С УВП Складський облік Ведення звітності Confluence Нарахування зарплати UML Конфігурування СКД

Additional information

Аналітичний склад розуму, організаторські здібності, комунікабельність, здатність до швидкого навчання, знання в області бюджетування, планування, бухгалтерського, податкового, оперативного обліку, виробничих і торгових підприємств.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: