Resume from April 24, 2024

Наталія

Адміністратор офісу, 20 000 UAH

Employment:
Full-time.
Age:
48 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Секретар-діловод

from 04.2019 to now (5 years)
ТОВ "Житло Комфорт Сервіс", Київ (Послуги для населення та бізнесу)

Забезпечення офісу (заказ кави, концелярских товарів, вода та інше), реєстрація вхідної, вихідної кореспонденції, документообіг, консультація та заключення договорів на обслуговування з новими власниками, консультація власників з приводу оплати за комунальні послуги ( в межах компетенції), підготовка та реєстрація наказів по підприємству, підготовка пакету документів до суду для юриста, ведення реєстрів виконаних робіт, підготовка довідок для мешканців, ведення телефонних переговорів, робота з поштовою кореспонденцією, підготовка документів на підпис директору. Робота в програмі ЖКГ_ПЛЮС.

Інженер I категорії

from 09.2018 to 01.2019 (4 months)
Керуюча компанія Солом'янського району в м. Києві, Київ (Послуги для населення та бізнесу)

Виконання розпоряджень директора, робота з документами, спілкування з мешканцями, документообіг.

Помічник директора

from 10.2017 to 09.2018 (11 months)
Керуюча компанія Солом'янського району в м. Києві, Киев (Послуги для населення та бізнесу)

Работа з документами, работа на телефоні, виконання розпоряджень керівництва, спілкування з мешканцями району.

Additional information

Ціль
Високооплачувана та цікава робота
__________
Досвід роботи
Київський метрополітен
Чергова по станції
Березень 1994 – лютий 2001
Об'язки:
- Організація та контроль работи зміни, контроль безпеки пасажирів

ПІІ Амік Україна (ПІІ Лукойл Україна)
Старший оператор, продавець-консультант
Червень 2011 – серпень 2016
- Работа на касі, в торговому залі, заказ товару, прийом, оприходування та викладка товару. Контроль термінів реализаціі товару.
Забезпечення товарного вигляду торгового залу. Работа з постачальниками. Проведення інвентаризацій. Контрольта організація роботи зміни.
ПАТ Київенерго
Фахівець по роботі з фізичними особами
Листопад 2016– серпень 2017
- Обслуговування фізичних осіб. Работа з ПК, внутрішні програми.
__________
Освіта
2004-2009
Національний Транспортний Університет
Економіка підприємства, бухгалтерський облік, аналіз та аудит
__________
Вміння та навички
Вільно володію державною мовою та російською, базовим англійським, працюю в програмі 1С,базові програми підприємств де працювала, досвід роботи з людьми, організація безперебійної роботи підприємства, документообіг, работа з постачальниками, комунікабельна, швидко навчаюсь, стресостійка, відповідальна, неконфліктна, пунктуальна.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: