Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 24 апреля 2024

Наталія

Адміністратор офісу, 20 000 грн

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
48 лет
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Секретар-діловод

с 04.2019 по наст. время (5 лет 1 месяц)
ТОВ "Житло Комфорт Сервіс", Київ (Послуги для населення та бізнесу)

Забезпечення офісу (заказ кави, концелярских товарів, вода та інше), реєстрація вхідної, вихідної кореспонденції, документообіг, консультація та заключення договорів на обслуговування з новими власниками, консультація власників з приводу оплати за комунальні послуги ( в межах компетенції), підготовка та реєстрація наказів по підприємству, підготовка пакету документів до суду для юриста, ведення реєстрів виконаних робіт, підготовка довідок для мешканців, ведення телефонних переговорів, робота з поштовою кореспонденцією, підготовка документів на підпис директору. Робота в програмі ЖКГ_ПЛЮС.

Інженер I категорії

с 09.2018 по 01.2019 (4 месяца)
Керуюча компанія Солом'янського району в м. Києві, Київ (Послуги для населення та бізнесу)

Виконання розпоряджень директора, робота з документами, спілкування з мешканцями, документообіг.

Помічник директора

с 10.2017 по 09.2018 (11 месяцев)
Керуюча компанія Солом'янського району в м. Києві, Киев (Послуги для населення та бізнесу)

Работа з документами, работа на телефоні, виконання розпоряджень керівництва, спілкування з мешканцями району.

Дополнительная информация

Ціль
Високооплачувана та цікава робота
__________
Досвід роботи
Київський метрополітен
Чергова по станції
Березень 1994 – лютий 2001
Об'язки:
- Організація та контроль работи зміни, контроль безпеки пасажирів

ПІІ Амік Україна (ПІІ Лукойл Україна)
Старший оператор, продавець-консультант
Червень 2011 – серпень 2016
- Работа на касі, в торговому залі, заказ товару, прийом, оприходування та викладка товару. Контроль термінів реализаціі товару.
Забезпечення товарного вигляду торгового залу. Работа з постачальниками. Проведення інвентаризацій. Контрольта організація роботи зміни.
ПАТ Київенерго
Фахівець по роботі з фізичними особами
Листопад 2016– серпень 2017
- Обслуговування фізичних осіб. Работа з ПК, внутрішні програми.
__________
Освіта
2004-2009
Національний Транспортний Університет
Економіка підприємства, бухгалтерський облік, аналіз та аудит
__________
Вміння та навички
Вільно володію державною мовою та російською, базовим англійським, працюю в програмі 1С,базові програми підприємств де працювала, досвід роботи з людьми, організація безперебійної роботи підприємства, документообіг, работа з постачальниками, комунікабельна, швидко навчаюсь, стресостійка, відповідальна, неконфліктна, пунктуальна.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: