Resume from April 24, 2024 PRO

Natalya

Копірайтер, спеціаліст, менеджер з комунікацій, адміністратор (HR)

Employment:
Full-time.
Age:
31 years
City:
Lviv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Копірайтер-перекладач

from 05.2019 to now (4 years 11 months)
ФОП, Дніпро (Переклад та написання текстів)

Виконую переклад текстів з російської мови на українську(та навпаки), займаюсь написанням текстів по заданому ТЗ.

Менеджер по роботі з клієнтами

from 11.2017 to 05.2019 (1 year 6 months)
DTpaint, Львів (Поліграфічні матеріали)

1.Перший період- холодні дзвінки (70%)
Пропозиція продукту- продаж.
Продаж B2B
[Допомога у створенні прайс-листів, акційних рубрик]
2.Ведення клієнтської бази (ліди-замовники-постійні клієнти). Внесення у базу нових клієнтів/корекція інформації.
3. Робота з рахунками-виписка накладних/створення ТТН/ часткова робота з 1С (внесення нових позицій, створення "замовлення покупця".
4. Ведення профілю фірми у фейсбук (написання постів+обробка фото, робота з коментарями,відповіді на повідомлення).
5. Еmail розсилка
і sms розсилка

Суттєво збільшила базу замовників (вдалось заново опрацювати базу "забутих" замовників і повернути їх як активних клієнтів. Тим самим, примножила загальний дохід фірми.
Через смс/емеіл розсилки та телефонні дзвінки, а також грамотне, цікаве ведення соц.сторінок фірми - вдалось підняти загальний рівень компанії, та зробити її "на слуху" ! :)

Адміністратор

from 12.2015 to 09.2017 (1 year 9 months)
АТ Ощадбанк, Львів (Фінанси, банки, страхування)

Консультація фізичних осіб: інформування про послуги і продукти банку,інформування про нові пропозиції
Підключення послуг.
Збільшення клієнтської бази/дотримання виконання плану.
Допомога у користуванні інтернет-банкінгом.
Перевід клієнтів на альтернативні канали обслуговуваня (інтернет банкінг; ощад/24.
Допомога у налаштуванні по оплаті комунальних платежів.
Опрацювання клієнтів у CRM системі.

Здобула й інший цікавий досвід:
У кадровому резерві проходила навчання на посаду "рекрутер-HR".
Відвідувала тренінги після яких здавала тестування на закріплення вивченого матеріалу.
Стажувала (7-14днів) нових кандидатів,яких направляв до мене на навчання регіональний рекрутер. Розробила свою,індивідуальну методичку по стажуванні,яка успішно була затверджена вищим керівником.
Загальна к-сть простажованих кандидатів- 23.

Засвоїла базові курси по рекрутингу та hr.
Навчилась:
-Користуватись сайтами з пошуку роботи "як роботодавець".
-Робити профіль кандидата
-Аналізувати резюме
-Проводити телефонні співбесіди

Продавець, менеджер по роботі з клієнтами, менеджер з продажу по Зх.регіону

from 01.2015 to 12.2015 (11 months)
Трикотажна фабрика, Львів (продаж)

Працювала продавцем і виконувала обов'язки:
Консультація клієнтів-продаж.
Прийом-викладка товару.
Після 4 місяців (підвищення)перейшла працювати в офіс- менеджером по роботі з клієнтами;
а далі-менеджер з продажу по Зх.регіоні. Координувала роботу торгових точок на виставках-ярмарках; координувала роботу продавців,забезпечувала виконання плану.

Education

ЛНУ ім.Івана Франка

Географічний, Львів
Higher, from 2010 to 2015 (4 years 9 months)

географ-геоморфолог, викладач географії та основ економіки

Knowledge and skills

MS Excel MS Word MS PowerPoint MS Outlook CRM Бітрікс24 Ведення переговорів PhotoScape Емоційний інтелект Гнучкість розуму Вміння уважно слухати Орієнтація на людину (замовника)

Language proficiencies

  • English — average
  • Russian — fluent

Additional information

Попередні місця праці загартували і зробили з мене стресостійку особистість. ! :) Проте гумор і любов до життя залишились :)

На кожній із робіт працювала у базових програмах (чи то outlook,чи crm), які тепер полегшують офісну роботу.

Досвід в опрацюванні "холодних" дзвінків допоміг розвинути комунікативні навички. Легко знаходжу спільну мову з людьми будь-яких вікових категорій. Швидко вчусь і адаптовуюсь до нових ситуацій. Кожна з моїх робіт-як показник того,що розвиток і бажання до нових знань- невід'ємна частина мене.

Маю досвід у рекрутингу, так як проходила стажування в одній із аутсорсингових компаній на посаді "рекрутер". Навчилась "як роботодавець" користуватись сайтами пошуку роботи, аналізувати резюме/кандидатів; проводила первинні телефонні; і офлайн співбесіди.

Особливу увагу звертаю на вакансії, які дотичні до кулінарної/кавової сфери

P.S. проживаю за Львовом - у Пустомитах, тому для мене дуже важлива локація офісу.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: