Natalya
Копірайтер, спеціаліст, менеджер з комунікацій, адміністратор (HR)
- Занятость:
- Полная занятость.
- Возраст:
- 31 год
- Город:
- Львов
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/4362456
Опыт работы
Копірайтер-перекладач
с 05.2019 по наст. время
(5 лет)
ФОП, Дніпро (Переклад та написання текстів)
Виконую переклад текстів з російської мови на українську(та навпаки), займаюсь написанням текстів по заданому ТЗ.
Менеджер по роботі з клієнтами
с 11.2017 по 05.2019
(1 год 6 месяцев)
DTpaint, Львів (Поліграфічні матеріали)
1.Перший період- холодні дзвінки (70%)
Пропозиція продукту- продаж.
Продаж B2B
[Допомога у створенні прайс-листів, акційних рубрик]
2.Ведення клієнтської бази (ліди-замовники-постійні клієнти). Внесення у базу нових клієнтів/корекція інформації.
3. Робота з рахунками-виписка накладних/створення ТТН/ часткова робота з 1С (внесення нових позицій, створення "замовлення покупця".
4. Ведення профілю фірми у фейсбук (написання постів+обробка фото, робота з коментарями,відповіді на повідомлення).
5. Еmail розсилка
і sms розсилка
Суттєво збільшила базу замовників (вдалось заново опрацювати базу "забутих" замовників і повернути їх як активних клієнтів. Тим самим, примножила загальний дохід фірми.
Через смс/емеіл розсилки та телефонні дзвінки, а також грамотне, цікаве ведення соц.сторінок фірми - вдалось підняти загальний рівень компанії, та зробити її "на слуху" ! :)
Адміністратор
с 12.2015 по 09.2017
(1 год 9 месяцев)
АТ Ощадбанк, Львів (Фінанси, банки, страхування)
Консультація фізичних осіб: інформування про послуги і продукти банку,інформування про нові пропозиції
Підключення послуг.
Збільшення клієнтської бази/дотримання виконання плану.
Допомога у користуванні інтернет-банкінгом.
Перевід клієнтів на альтернативні канали обслуговуваня (інтернет банкінг; ощад/24.
Допомога у налаштуванні по оплаті комунальних платежів.
Опрацювання клієнтів у CRM системі.
Здобула й інший цікавий досвід:
У кадровому резерві проходила навчання на посаду "рекрутер-HR".
Відвідувала тренінги після яких здавала тестування на закріплення вивченого матеріалу.
Стажувала (7-14днів) нових кандидатів,яких направляв до мене на навчання регіональний рекрутер. Розробила свою,індивідуальну методичку по стажуванні,яка успішно була затверджена вищим керівником.
Загальна к-сть простажованих кандидатів- 23.
Засвоїла базові курси по рекрутингу та hr.
Навчилась:
-Користуватись сайтами з пошуку роботи "як роботодавець".
-Робити профіль кандидата
-Аналізувати резюме
-Проводити телефонні співбесіди
Продавець, менеджер по роботі з клієнтами, менеджер з продажу по Зх.регіону
с 01.2015 по 12.2015
(11 месяцев)
Трикотажна фабрика, Львів (продаж)
Працювала продавцем і виконувала обов'язки:
Консультація клієнтів-продаж.
Прийом-викладка товару.
Після 4 місяців (підвищення)перейшла працювати в офіс- менеджером по роботі з клієнтами;
а далі-менеджер з продажу по Зх.регіоні. Координувала роботу торгових точок на виставках-ярмарках; координувала роботу продавців,забезпечувала виконання плану.
Образование
ЛНУ ім.Івана Франка
Географічний, Львів
Высшее, с 2010 по 2015 (4 года 9 месяцев)
географ-геоморфолог, викладач географії та основ економіки
Знания и навыки
Знание языков
- Английский — средний
- Русский — свободно
Дополнительная информация
Попередні місця праці загартували і зробили з мене стресостійку особистість. ! :) Проте гумор і любов до життя залишились :)
На кожній із робіт працювала у базових програмах (чи то outlook,чи crm), які тепер полегшують офісну роботу.
Досвід в опрацюванні "холодних" дзвінків допоміг розвинути комунікативні навички. Легко знаходжу спільну мову з людьми будь-яких вікових категорій. Швидко вчусь і адаптовуюсь до нових ситуацій. Кожна з моїх робіт-як показник того,що розвиток і бажання до нових знань- невід'ємна частина мене.
Маю досвід у рекрутингу, так як проходила стажування в одній із аутсорсингових компаній на посаді "рекрутер". Навчилась "як роботодавець" користуватись сайтами пошуку роботи, аналізувати резюме/кандидатів; проводила первинні телефонні; і офлайн співбесіди.
Особливу увагу звертаю на вакансії, які дотичні до кулінарної/кавової сфери
P.S. проживаю за Львовом - у Пустомитах, тому для мене дуже важлива локація офісу.
Другие резюме этого кандидата
Львов
Полная занятость
Давайте знайомитись :) У паспорті – Наталя, по диплому я географ-геоморфолог, а за досвідом -і адміністратором Ощадбанку була, і координатором відділу продажу,а зараз -я копірайтер-перекладач:) Початок робочої...
Львов
Высшее образование · Полная занятость
- Копірайтер, ФОП Дніпро, 5 лет
Похожие кандидаты
Менеджер з персоналу (кадрове діловодство, рекрутинг)
Львов
Менеджер з продажу, HR-менеджер, продавець-консультант, системний адміністратор, касир
50000 грн, Львов, Другие страны, Удаленно
Менеджер з персоналу, спеціаліст з кадрової роботи, діловод
Львов
Директор по персоналу, начальник отдела кадров, HR manager
25000 грн, Львов, Киев