Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 9 мая 2024 PRO

Natalya

Адміністратор, керівник, менеджер з комунікацій, HR-спеціаліст

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
31 год
Город:
Львов

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Копірайтер

с 05.2019 по наст. время (5 лет)
ФОП Дніпро, Дніпро (Переклад,написання текстів)

Образование

ЛНУ ім.Івана Франка

Географічний. Географ-геоморфолог,викладач географії і основ економіки, Львів
Высшее, с 2010 по 2015 (4 года 8 месяцев)

Знания и навыки

MS Excel MS Word MS PowerPoint MS Outlook CRM Бітрікс24 Ведення переговорів PhotoScape Емоційний інтелект Гнучкість розуму Вміння уважно слухати Орієнтація на людину (замовника)

Знание языков

  • Английский — средний
  • Русский — продвинутый

Дополнительная информация

Давайте знайомитись :)
У паспорті – Наталя, по диплому я географ-геоморфолог, а за досвідом -і адміністратором Ощадбанку була, і координатором відділу продажу,а тепер-я копірайтер-перекладач:)

Початок робочої діяльності:
Грудень 2014р – грудень 2015р
Трикотажна фабрика

Продавець-консультант (4 місяці) приймала, викладала товар, консультувала клієнтів, виконувала план продаж.
Отримавши підвищення, перейшла працювати в офіс менеджером з продажу в інтернет-магазин. Наповнювала сайт, добавляла нові позиції, фото+опис товарів, опрацьовувала вхідні звернення,коментарі. Передавала замовлення на склад. Вела сторінки у FB та Іnstagram.
Отримала знову підвищення у вигляді посади "Менеджер зі збуту товарів по Зх.регіону". Організовувала торгові точки на виставках-ярмарках, координувала роботу продавців, забезпечувала виконання плану.

Грудень 2015р– вересень 2017р
АТ “Ощадбанк“
Адміністратор/ менеджер по роботі з фізичними особами.

Консультація фізичних осіб: інформування про послуги і продукти банку,інформування про нові пропозиції
Підключення послуг.
Збільшення клієнтської бази/дотримання виконання плану.
Допомога у користуванні інтернет-банкінгом.
Перевід клієнтів на альтернативні канали обслуговуваня (інтернет банкінг; ощад/24.
Допомога у налаштуванні по оплаті комунальних платежів.
Опрацювання клієнтів у CRM системі.

Здобула й інший цікавий досвід:
У кадровому резерві проходила навчання на посаду "рекрутер-HR".
Відвідувала тренінги після яких здавала тестування на закріплення вивченого матеріалу.
Стажувала (7-14днів) нових кандидатів,яких направляв до мене на навчання регіональний рекрутер. Розробила свою,індивідуальну методичку по стажуванні,яка успішно була затверджена вищим керівником.
Загальна к-сть простажованих кандидатів- 23.

Засвоїла базові курси по рекрутингу та hr.
Навчилась:
-Користуватись сайтами з пошуку роботи "як роботодавець".
-Робити профіль кандидата
-Аналізувати резюме
-Проводити телефонні співбесіди.


Грудень 2017р – травень 2019р
Поліграфічна компанія “DTpaint”

Менеджер по роботі з клієнтами

Пошук/залучення клієнтів на продаж матеріалів.
ПРОДАЖ B2B
Холодні дзвінки - 70%.
Опрацювання клієнтів через дзвінки,пошту,вайбер,смс,інтернет портали.
Створювала накладні та рахунки (частково працювала з 1С), виписувала ТТН.

Вдалось опрацювати базу "забутих" клієнтів, яких успішно повернула у вигляді вже активних замовників. Тобто,суттєво збільшила клієнтську базу, тим самим примножила прибуток компанії.
Вела сторінку фірми у FB та Instagram (через цікаве наповнення сторінок –сприяла розвитку позитивного іміджу компанії). Писала пости, створювала і обробляла фото;консультувала клієнтів через повідомлення, відповідала на коментарі. Придумувала акції та знижки, робила смс та email розсилку.

На даний момент,працюю віддалено,копірайтером-перекладачем. (Перекладаю тексти з російської на укр.мову,[і навпаки], пишу тексти по заданому ТЗ).

Що по освіті ?
1999р – 2010р
Пустомитівська ЗОШ №2
2010р – 2015р
ЛНУ ім.Івана Франка
Географічний факультет.
Географ-геоморфолог, викладач географії та основ економіки.

Підсумок:
Попередні місця праці загартували і зробили з мене стресостійку особистість. ! :) Проте гумор і любов до життя залишились :)

На кожній із робіт працювала у базових програмах (чи то outlook,чи crm), які тепер полегшують офісну роботу.

Досвід в опрацюванні "холодних" дзвінків допоміг розвинути комунікативні навички. Легко знаходжу спільну мову з людьми будь-яких вікових категорій. Швидко вчусь і адаптовуюсь до нових ситуацій. Кожна з моїх робіт-як показник того,що розвиток і бажання до нових знань- невід'ємна частина мене.

Маю досвід у рекрутингу, так як проходила стажування в одній із аутсорсингових компаній на посаді "рекрутер". Навчилась "як роботодавець" користуватись сайтами пошуку роботи, аналізувати резюме/кандидатів; проводила первинні телефонні; і офлайн співбесіди.

Веду активне кулінарне життя, готування їжі- як хоббі. Захоплююсь кавою і кавовою культурою. Люблю читати і пити каву :)

Особливу увагу звертаю на вакансії, які дотичні до кулінарної/кавової сфери.

Познайомтесь зі мною ближче через соц.мережі.
Fb:
Natalya Hurina
Instagram:
@n.hurina
Blog: coffeeholichurina.blogspot.com
Email:
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Tel:
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

P.S. проживаю за Львовом - у Пустомитах, тому для мене дуже важлива локація офісу.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: