Natalya
Адміністратор, керівник, менеджер з комунікацій, HR-спеціаліст
- Занятость:
- Полная занятость.
- Возраст:
- 31 год
- Город:
- Львов
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/7071528
Опыт работы
Копірайтер
с 05.2019 по наст. время
(5 лет)
ФОП Дніпро, Дніпро (Переклад,написання текстів)
Образование
ЛНУ ім.Івана Франка
Географічний. Географ-геоморфолог,викладач географії і основ економіки, Львів
Высшее, с 2010 по 2015 (4 года 8 месяцев)
Знания и навыки
Знание языков
- Английский — средний
- Русский — продвинутый
Дополнительная информация
Давайте знайомитись :)
У паспорті – Наталя, по диплому я географ-геоморфолог, а за досвідом -і адміністратором Ощадбанку була, і координатором відділу продажу,а тепер-я копірайтер-перекладач:)
Початок робочої діяльності:
Грудень 2014р – грудень 2015р
Трикотажна фабрика
Продавець-консультант (4 місяці) приймала, викладала товар, консультувала клієнтів, виконувала план продаж.
Отримавши підвищення, перейшла працювати в офіс менеджером з продажу в інтернет-магазин. Наповнювала сайт, добавляла нові позиції, фото+опис товарів, опрацьовувала вхідні звернення,коментарі. Передавала замовлення на склад. Вела сторінки у FB та Іnstagram.
Отримала знову підвищення у вигляді посади "Менеджер зі збуту товарів по Зх.регіону". Організовувала торгові точки на виставках-ярмарках, координувала роботу продавців, забезпечувала виконання плану.
Грудень 2015р– вересень 2017р
АТ “Ощадбанк“
Адміністратор/ менеджер по роботі з фізичними особами.
Консультація фізичних осіб: інформування про послуги і продукти банку,інформування про нові пропозиції
Підключення послуг.
Збільшення клієнтської бази/дотримання виконання плану.
Допомога у користуванні інтернет-банкінгом.
Перевід клієнтів на альтернативні канали обслуговуваня (інтернет банкінг; ощад/24.
Допомога у налаштуванні по оплаті комунальних платежів.
Опрацювання клієнтів у CRM системі.
Здобула й інший цікавий досвід:
У кадровому резерві проходила навчання на посаду "рекрутер-HR".
Відвідувала тренінги після яких здавала тестування на закріплення вивченого матеріалу.
Стажувала (7-14днів) нових кандидатів,яких направляв до мене на навчання регіональний рекрутер. Розробила свою,індивідуальну методичку по стажуванні,яка успішно була затверджена вищим керівником.
Загальна к-сть простажованих кандидатів- 23.
Засвоїла базові курси по рекрутингу та hr.
Навчилась:
-Користуватись сайтами з пошуку роботи "як роботодавець".
-Робити профіль кандидата
-Аналізувати резюме
-Проводити телефонні співбесіди.
Грудень 2017р – травень 2019р
Поліграфічна компанія “DTpaint”
Менеджер по роботі з клієнтами
Пошук/залучення клієнтів на продаж матеріалів.
ПРОДАЖ B2B
Холодні дзвінки - 70%.
Опрацювання клієнтів через дзвінки,пошту,вайбер,смс,інтернет портали.
Створювала накладні та рахунки (частково працювала з 1С), виписувала ТТН.
Вдалось опрацювати базу "забутих" клієнтів, яких успішно повернула у вигляді вже активних замовників. Тобто,суттєво збільшила клієнтську базу, тим самим примножила прибуток компанії.
Вела сторінку фірми у FB та Instagram (через цікаве наповнення сторінок –сприяла розвитку позитивного іміджу компанії). Писала пости, створювала і обробляла фото;консультувала клієнтів через повідомлення, відповідала на коментарі. Придумувала акції та знижки, робила смс та email розсилку.
На даний момент,працюю віддалено,копірайтером-перекладачем. (Перекладаю тексти з російської на укр.мову,[і навпаки], пишу тексти по заданому ТЗ).
Що по освіті ?
1999р – 2010р
Пустомитівська ЗОШ №2
2010р – 2015р
ЛНУ ім.Івана Франка
Географічний факультет.
Географ-геоморфолог, викладач географії та основ економіки.
Підсумок:
Попередні місця праці загартували і зробили з мене стресостійку особистість. ! :) Проте гумор і любов до життя залишились :)
На кожній із робіт працювала у базових програмах (чи то outlook,чи crm), які тепер полегшують офісну роботу.
Досвід в опрацюванні "холодних" дзвінків допоміг розвинути комунікативні навички. Легко знаходжу спільну мову з людьми будь-яких вікових категорій. Швидко вчусь і адаптовуюсь до нових ситуацій. Кожна з моїх робіт-як показник того,що розвиток і бажання до нових знань- невід'ємна частина мене.
Маю досвід у рекрутингу, так як проходила стажування в одній із аутсорсингових компаній на посаді "рекрутер". Навчилась "як роботодавець" користуватись сайтами пошуку роботи, аналізувати резюме/кандидатів; проводила первинні телефонні; і офлайн співбесіди.
Веду активне кулінарне життя, готування їжі- як хоббі. Захоплююсь кавою і кавовою культурою. Люблю читати і пити каву :)
Особливу увагу звертаю на вакансії, які дотичні до кулінарної/кавової сфери.
Познайомтесь зі мною ближче через соц.мережі.
Fb:
Natalya Hurina
Instagram:
@n.hurina
Blog: coffeeholichurina.blogspot.com
Email:
[
Tel:
[
P.S. проживаю за Львовом - у Пустомитах, тому для мене дуже важлива локація офісу.
Другие резюме этого кандидата
Львов
Высшее образование · Полная занятость
- Копірайтер-перекладач, ФОП, 5 лет
Львов
Полная занятость
Давайте знайомитись :) У паспорті – Наталя, по диплому я географ-геоморфолог, а за досвідом -і адміністратором Ощадбанку була, і координатором відділу продажу,а зараз -я копірайтер-перекладач:) Початок робочої...
Похожие кандидаты
Директор по персоналу, начальник отдела кадров, HR manager
25000 грн, Львов, Киев
HR-менеджер, HR Generalist, HR-керівник
Львов
Менеджер по персоналу, HR manager, IT-рекрутер
Львов, Запорожье
,
еще 2 города
Адміністратор, керівник середньої ланки, менеджер
Львов
Менеджер з персоналу, рекрутер, інспектор з кадрів та військового обліку, керівник відділу
25000 грн, Львов, Луцк
,
еще 2 города