Resume from January 3, 2018

Personal information hidden

This job seeker decided to hide his personal information and contact info, but you can send a message to him or suggest a job to him.

This job seeker has chosen to hide his personal information and contact info. You can contact him using this page: https://www.work.ua/resumes/4571913

Бухгалтер, 10 000 UAH

Employment:
Full-time, part-time.
City:
Kherson

Contact information

This job seeker has hidden his personal information, but you can send him a message or suggest a job to him if you open his contact info.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Disability

3rd degree.
У мене коксартроз тазостегнових суглобів. Обмежено надмірне ходіння

Additional information

Резюме
Артеменко Лариси Василівни

Відомості про себе:
Адреса прописки: Херсонська область, Бериславський район, с. Високе, вул. Молодіжна, буд.24
Адреса проживання: м. Херсон, вул. Володимира Великого, 27/3
Контактний телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Дата народження 01. 11.1964р

Кваліфікація: Спеціаліст

Освіта: Дніпропетровський Державний Університет, економічний факультет, спеціальність «Економіка підприємств».
Херсонський державний аграрний університету, Інститут післядипломної освіти та дорадництва, спеціальність «Агрономія».
Трудова діяльність:
1988- 1992 рр – спеціаліст 1 категорії (бухгалтер по нарахуванню з/плати, бухгалтер матеріального відділу) радгосп «Україна» Бериславського району, Херсонської області
1992-1994рр – спеціаліст 1 категорії (бухгалтер) Херсонська обласна клінічна лікарня
2003– 2009рр - Голова ОГО «Сільськогосподарська дорадча служба Громади»
2009 – 31.01.2017 року - начальник Інформаційно-консультативного центру «Південний регіон» Інституту післядипломної освіти та дорадництва Херсонського державного аграрного університету

Досвід роботи:
Прийом, аналіз і контроль табелів обліку робочого часу і підготовка їх до рахункової обробки;
Приймання і контроль правильності оформлення листків про тимчасову непрацездатність, довідок по догляду за хворими та інших документів, що підтверджують право на відсутність працівника на роботі підготувка їх до рахункової обробки, а також для складання встановленої бухгалтерської звітності;
Нарахування заробітних плат працівникам підприємства, контроль за витрачанням фонду оплати праці;
Реєстрацію бухгалтерських проводок і рознесення їх за рахунком;
Нарахування та перерахування страхових внесків у державні позабюджетні соціальні фонди, заробітних плат робітників і службовців, інших виплат і платежів, а також відрахування коштів на матеріальне стимулювання працівників підприємства;
Підготовка періодичної звітності у встановлені терміни, підготовка бухгалтерських документів відповідно до встановленого порядку для передачі в архів;
Створення госпрозрахункових структур, робота по вдосконаленню організації праці, форм і систем заробітної плати, матеріального і морального стимулювання;
Організація сільськогосподарських робіт, планування потреб МТЗ, використання техніки, контроль за якістю продукції;
Участь в складанні планів соціального розвитку колективу, в розробці та здійсненні заходів щодо зміцнення трудової дисципліни, посиленню контролю за використанням робочого часу і дотриманням правил внутрішнього трудового розпорядку.
Складання штатних розкладів.
Формування бюджетів різних рівнів;
Розрахунки собівартості виробленої продукції, рентабельності виробництва, формування фінансового плану;
Розробка бізнес-планів;
Контроль за економічною ефективністю та прибутковою діяльністю підприємства;
Проведення аналітичних досліджень з наданням рекомендацій щодо предмету досліджень, розробки нормативно-правових документів в галузі сільського господарства, організації господарської діяльності в сільському господарстві, проведенні публічних заходів з актуальних суспільно-економічних питань, ведення діловодства, підготовки звітності.
Організація та проведення навчальних семінарів, конференцій, демонстраційних показів, круглих столів;
Планування роботи дорадчої служби, розробка освітніх програм дорадчих комітетів, моніторинг реалізації планів;
Допомога в організації сільськогосподарських обслуговуючих кооперативів;
Розробка проектів річних та перспективних планів по праці та зарплаті.
Організація роботи сільськогосподарського підприємства (ТОВ «Супер Нива», банк землі - 3280 га), впровадження у виробництво наукових досліджень та інновацій, інтенсивні технології виробництва продукції, енергозберігаючі технології вирощування зернових та технічних (ріпак, соняшник, льон) культур;

Мова:
Українська: рідна
Російська: вільно

Технічні знання:
комп`ютерні програми: Excel, Word for Windows, Microsoft, Power Point.
робота в операційній системі: Windows NT, 2000, XP, Windows 7
комплекс програм для роботи в Internet

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: