Resume from January 15, 2019

Personal information hidden

This job seeker decided to hide his personal information and contact info, but you can send a message to him or suggest a job to him.

This job seeker has chosen to hide his personal information and contact info. You can contact him using this page: https://www.work.ua/resumes/2576619

Экономист, бухгалтер, 10 000 UAH

Employment:
Full-time, part-time.
City of residence:
Kherson
Ready to work:
Kherson, Remote

Contact information

This job seeker has hidden his personal information, but you can send him a message or suggest a job to him if you open his contact info.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Education

Дніпропетровський Державний Університет

Економічний факультет, спеціальність «Економіка підприємств», Днепр
Higher, from 1996 to 2001 (4 years 6 months)

Disability

3rd degree.
У мене коксартроз тазостегнових суглобів. Обмежено надмірне ходіння

Additional information

Резюме
Артеменко Лариси Василівни

Відомості про себе:
Адреса прописки: Херсонська область, Бериславський район, с. Високе, вул. Молодіжна, буд.24
Адреса проживання: м. Херсон, вул. Володимира Великого, 27/3
Контактний телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Дата народження 01. 11.1964р, місце народження: с. Раковка, Бериславського району, Херсонської обл.
Стан здоров’я: інвалід 3 групи
Кваліфікація: Спеціаліст

Освіта: Дніпропетровський Державний Університет, економічний факультет, спеціальність «Економіка підприємств».
Херсонський державний аграрний університет, спеціальність «Агрономія».
Трудова діяльність:
1988- 1992 рр – спеціаліст 1 категорії (бухгалтер по нарахуванню з/плати, бухгалтер матеріального відділу) радгосп «Україна» Бериславського району, Херсонської області
1992-1994рр – спеціаліст 1 категорії (економіст-бухгалтер) Херсонська обласна клінічна лікарня
2003– 2009рр - Голова ОГО «Сільськогосподарська дорадча служба Громади»
2009 – 31.02.2017 року - начальник Інформаційно-консультативного центру Херсонського державного аграрного університету

Досвід роботи:
Контроль за економічною ефективністю та прибутковою діяльністю підприємства;
Проведення аналітичних досліджень з наданням рекомендацій щодо предмету досліджень, розробки нормативно-правових документів в галузі сільського господарства, організації господарської діяльності в сільському господарстві, проведенні публічних заходів з актуальних суспільно-економічних питань, ведення діловодства, підготовки звітності.
Організовувала та проводила соціологічні опитування для МБФ «Хайфер Проджект Інтернешенл». Дослідження з питань щодо ідентифікації продуктів харчування з певним географічним походженням, що передбачає проведення анкетування та його аналіз відповідно до технічного завдання;
соціологічне дослідження з питань задоволення базових потреб селян; догляд за худобою, турбота про навколишнє середовище;
Прийом, аналіз і контроль табелів обліку робочого часу і підготовка їх до рахункової обробки;
Приймання і контроль правильності оформлення листків про тимчасову непрацездатність, довідок по догляду за хворими та інших документів, що підтверджують право на відсутність працівника на роботі підготовка їх до рахункової обробки, а також для складання встановленої бухгалтерської звітності;
Нарахування заробітних плат працівникам підприємства, контроль за витрачанням фонду оплати праці;
Реєстрацію бухгалтерських проводок і рознесення їх за рахунком;
Нарахування та перерахування страхових внесків у державні позабюджетні соціальні фонди, заробітних плат робітників і службовців, інших виплат і платежів, а також відрахування коштів на матеріальне стимулювання працівників підприємства;
Підготовка періодичної звітності у встановлені терміни, підготовка бухгалтерських документів відповідно до встановленого порядку для передачі в архів;
Створення госпрозрахункових структур, робота по вдосконаленню організації праці, форм і систем заробітної плати, матеріального і морального стимулювання;
Складання штатних розкладів.
Формування бюджетів різних рівнів;
Розрахунки собівартості виробленої продукції, рентабельності виробництва, формування фінансового плану;
Організація та проведення навчальних семінарів, конференцій, демонстраційних показів, круглих столів;
Планування роботи дорадчої служби, розробка освітніх програм дорадчих комітетів, моніторинг реалізації планів;
Допомога в організації сільськогосподарських обслуговуючих кооперативів;
Розробка проектів річних та перспективних планів по праці та зарплаті.

Відзнаки:
Подяка за допомогу в реалізації проекту "Нові виклики перед сільськогосподарськими дорадчими службами Польщі і України: обмін досвідом" від керівництва Польського дорадчого Відділу у Старому Полі Поморського осередку сільськогосподарського дорадництва в Гданську.
Почесна грамота від Міністерства АПУ за багаторічну сумлінну працю, високопрофесійне виконання службових обов’язків.
Почесна грамота від Міністерства АПУ за значний внесок в розвиток дорадництва.
Мова:
Українська: рідна
Російська: вільно

Технічні знання:
комп`ютерні програми: Excel, Word for Windows, Microsoft, Power Point.
робота в операційній системі: Windows NT, 2000, XP, Windows 7
комплекс програм для роботи в Internet

Особисті данні:
цілеспрямованість, комунікабельність, наполегливість у досягненні мети, добрі організаторські навички, легко навчаюсь новому, порядність, вміння працювати у команді, висока працездатність, орієнтація на кінцевий результат.

Додаткові відомості:
Досвід роботи з міжнародними проектами:
-Міжнародна Фінансова Корпорація, Проект розвитку агробізнесу;
-Програма реформування та модернізації сільськогосподарського сектора України (FARM), через Канадську агенцію Міжнародного розвитку (CIDA).
-Проект ЄС «Виконання Україною зобов’язань щодо членства в СОТ та європейської політики добросусідства в аграрному секторі»
Проект USAID АгроІнвест
-Канадсько-Український зерновий проект

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: