Павло
Фахівець з ведення даних та обробки документів, оператор ПК, 25 000 UAH
- Employment:
- Full-time.
- Age:
- 31 years
- City of residence:
- Ruzhyn
- Ready to work:
- Koziatyn, Kyiv
Contact information
The job seeker has entered a phone number , email and address.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/4573145
Work experience
Фахівець із обліку ресурсів
from 05.2018 to now
(6 years)
ТОВ СП "НІБУЛОН", с. Бистрик (Харчова промисловість)
В квітні місяці 2018р. За сімейними обставинами вимушений звільнитися з ТОВ "ЕКОЛЬ ЛОГІСТІКС" та переїхати в с. Вільнопілля, р-н. Ружинський, обл. Житомирська. 22 травня 2018 року. влаштувався у ТОВ СП "НІБУЛОН" м'ясопереробний цех" підсобним працівником. 01 серпня 2018 році отримав посаду обліковця в цій же компанії.
Завдання та обов’язки
Обліковець підсобного виробництва виконує наступні завдання і обов’язки:
1.Здійснювати операції з обліку сировини, товарно-матеріальних цінностей та готової продукції, обліку первинної документації та перевіряти отримані первинні документи за вірністю та змістом (ІТ);
2.Систематизувати отриманні первинні документи та вносити інформацію відображену у вище названих документах, в програмі обліку підприємства (ІТ);
3.Проводити архівування звітів;
4.Оформляти та перевіряти повернення товарів, сировини, матеріально-технічних цінностей та готової продукції, здійсненні магазином, структурними підрозділами підприємства та сторонніми покупцями;
5.Проводити звірку руху сировини, товарно-матеріальних цінностей та готової продукції (ІТ, Exel);
6.При перевірці звітів звіряти наші дані з базою підприємства (ІТ) та усувати виявлені недоліки;
7.Вчасно оформляти прибуткові та видаткові накладні на товарний асортимент для філій, магазинів підприємства, приватних підприємців та ФОП (ІТ);
8.Здійснювати реєстрацію документів, що надходять у підрозділ бухгалтерського обліку;
9.Здійснювати підготовку та оформлення тендерів.
10.За дорученням керівництва виконувати обов’язки, визначені даною інструкцією, у інших сферах діяльності філії.
Старший фахівець з ведення даних та обробки документів
from 05.2013 to 01.2018
(4 years 8 months)
ТОВ ЕКОЛЬ ЛОГІСТІКС, Киев (Транспорт, логістика)
Початок роботи в компанії в 2013 році на посаді "комплектувальник товарів". В 2014 році отримав нову посаду в даній компанії "водій навантажувача". В 2015 році пройшов навчання на посаду, та отримав "Фахівця з ведення даних та обробки документів". В 2017 році отримав посаду "Старшого фахівця з ведення даних та обробки документів".
2.Завдання та обов'язки
2.1.Виконує завдання та обов’язки відповідно до вимог документів ІСМ.
2.2.Здійснює внесення інформації про рух товару на складі (прийом, відвантаження, переміщення) у автоматизованих системах обліку Підприємства та Замовника.
2.3.Здійснює оформлення, прийом та перевірку документів щодо надходження товару на склад та видаткових документів.
2.4.Проводить ідентифікацію водіїв автотранспортних засобів, що прибули для завантаження чи розвантаження товару. Перевіряє документи на автотранспортний засіб, товарно-транспортні накладі (ТТН, CMR), накладні на товар (Інвойси), працює з іншими первинними документами.
2.5.Веде журнал ознайомлення водіїв з вимогами безпеки та екології на території Підприємства та необхідністю їх присутності під час завантаження/розвантаження товару.
2.6.Проводить відбракування товару й оформлення супровідної документації, готує фотоматеріали та здійснює відправлення актів про брак з детальним описом причин і фотоматеріалів безпосередньому керівнику.
2.7.Проводить переоблік товару, корегує інформацію про місцезнаходження та кількісний і якісний склад товару у автоматизованих системах обліку.
2.8.Здійснює комп’ютерний підбір та створює в автоматизованих системах обліку комплектацію товару на підставі даних, наданих Замовником, та внутрішні переміщення товару.
2.9.Формує та надсилає звіти представникам Замовника на їх запит у межах своєї компетенції.
2.10.Здійснює роботу з класифікатором товару, вносить нові коди (артикули) у бази даних.
2.11.Проводить повернення товару на склад у автоматизованих системах обліку та оформлює супровідну документацію.
2.12.Веде ділове листування з клієнтами та Замовниками у межах своєї компетенції.
2.13.Видає контролерам якості одноразові пломби для пломбування машин після завантаження товару та веде їх облік.
2.14.Здійснює контроль роботи комп'ютерів і своєчасно розміщує заявку на Service Desk щодо усунення збоїв, несправностей.
2.15.Не допускає до автоматизованих систем обліку непідготовлених співробітників і сторонніх осіб.
2.16.Приймає участь у внутрішніх перевірках роботи складу (ДЦ-тур, та інші).
2.17.Виконує інші завдання та доручення безпосереднього керівника та органів управління Підприємства.
2.18.Дотримується правил внутрішнього трудового розпорядку та інших вимог нормативних документів Підприємства.
Education
Козятинське МВПУЗТ
Оператор ПК, Казатин
Specialized secondary, from 2009 to 2010 (9 months)
Additional education and certificates
ЖИТОМИРСТАНДАРТМЕТРОЛОГІЯ
17-18.12.2019
Knowledge and skills
Similar candidates
Оператор з ведення даних та обробки інформації, ПК, помічник менеджера
25000 UAH, Kyiv, Borodianka
,
more 2 cities
Бухгалтер з первинних документів, оператор ПК, помічник бухгалтера, фахівець з обліку
Kyiv, Dnipro
,
more 4 cities
Фахівець з обліку, оператор баз даних
Kyiv, Irpin
,
more 2 cities
Провідний оператор з ведення даних
23000 UAH, Kyiv