Resume from March 20, 2024 PRO

Альона

Менеджер по роботі з клієнтами

Employment:
Full-time, part-time.
Age:
28 years
City:
Vynohradiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Менеджер по роботі з клієнтами

from 05.2021 to now (3 years)
Рекламна агенція АРТ+, Виноградів (Маркетинг, реклама, PR)

*Спілкування з клієнтом та зацікавлення його послугами які надає компанія;
*Обробка замовлень із маркетплейсів та соцмереж;
*Створення актуального контенту для пошуку нових клієнтів та зацікавлення постійних покупців;
*Розміщення контенту та наповнення соцмереж та маркетплейсів товарами компанії(інстаграм, фейсбук, Пром, Розетка, Закупка та Епіцентр)
*Аналіз ринку;
*Ведення звітності;
*Виготовлення сувенірної продукції;
*Контроль відправки замовлень;
*Робота з документообігом, Googlе сервісами(електронні таблиці та Google дисками);

Рекрутер

from 01.2018 to 03.2023 (5 years 2 months)
Рекрутингове агенство, Вишневе (Пошук персоналу, HR)

- активний пошук кандидатів на IT-позиції;
- забезпечення своєчасного закриття вакансій;

Менеджер з персоналу

from 09.2016 to 12.2017 (1 year 3 months)
SanWell, Вишневе (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

- активний пошук і підбір кандидатів (скринінг резюме, проведення телефонних інтерв'ю та очних співбесід, розміщення вакансій на сайтах пошуку роботи);
- перевірка рекомендацій про кандидатів;
- адаптація нових співробітників, контроль проходження випробувальних термінів, проведення планового тестування;
- моніторинг заробітних плат на ринку праці;
- ведення звітів в Excel та 1С (кількість закритих / відкритих вакансій, ефективність використання методів пошуку персоналу і т.п.);
- розвиток корпоративної культури компанії, організація внутрішніх заходів;
- замовлення квитків та бронювання готелів для відряджених співробітників;
- придбання подарунків до нового року і дня народження співробітників, організація їх відправки;
- організація підтримання чистоти офісу;
- підготовка фінансової звітності за видатками на забезпечення офісу;
- перевірка наявності і замовлення запасів канцелярських товарів, витратних матеріалів, продуктів харчування (чай, кава і т.п.);
- виконання інших доручень керівника;

Education

ЛНУ ім. Франка

Філософський, психологія, Львів
Unfinished higher, from 2014 to 2017 (2 years 9 months)

Additional education and certificates

Ефективний рекрутинг: покрокова інструкція

2017 , восьмигодинний треніг в рамках освітньої платфооми HR lab.

«Чемпіони продаж» Ігоря Адашевського

2021 8годин

Additional information

Наполеглива, легко і з великим бажанням навчаюсь, швидко і креативно виконую поставлені завдання, доброзичлива в спілкуванні з іншими людьми, енергійна, маю гарне почуття гумору.

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: