Альона
Менеджер по роботі з клієнтами
- Employment:
- Full-time, part-time.
- Age:
- 28 years
- City:
- Vynohradiv
Contact information
The job seeker has entered a phone number and email.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/4599818
Work experience
Менеджер по роботі з клієнтами
from 05.2021 to now
(3 years)
Рекламна агенція АРТ+, Виноградів (Маркетинг, реклама, PR)
*Спілкування з клієнтом та зацікавлення його послугами які надає компанія;
*Обробка замовлень із маркетплейсів та соцмереж;
*Створення актуального контенту для пошуку нових клієнтів та зацікавлення постійних покупців;
*Розміщення контенту та наповнення соцмереж та маркетплейсів товарами компанії(інстаграм, фейсбук, Пром, Розетка, Закупка та Епіцентр)
*Аналіз ринку;
*Ведення звітності;
*Виготовлення сувенірної продукції;
*Контроль відправки замовлень;
*Робота з документообігом, Googlе сервісами(електронні таблиці та Google дисками);
Рекрутер
from 01.2018 to 03.2023
(5 years 2 months)
Рекрутингове агенство, Вишневе (Пошук персоналу, HR)
- активний пошук кандидатів на IT-позиції;
- забезпечення своєчасного закриття вакансій;
Менеджер з персоналу
from 09.2016 to 12.2017
(1 year 3 months)
SanWell, Вишневе (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
- активний пошук і підбір кандидатів (скринінг резюме, проведення телефонних інтерв'ю та очних співбесід, розміщення вакансій на сайтах пошуку роботи);
- перевірка рекомендацій про кандидатів;
- адаптація нових співробітників, контроль проходження випробувальних термінів, проведення планового тестування;
- моніторинг заробітних плат на ринку праці;
- ведення звітів в Excel та 1С (кількість закритих / відкритих вакансій, ефективність використання методів пошуку персоналу і т.п.);
- розвиток корпоративної культури компанії, організація внутрішніх заходів;
- замовлення квитків та бронювання готелів для відряджених співробітників;
- придбання подарунків до нового року і дня народження співробітників, організація їх відправки;
- організація підтримання чистоти офісу;
- підготовка фінансової звітності за видатками на забезпечення офісу;
- перевірка наявності і замовлення запасів канцелярських товарів, витратних матеріалів, продуктів харчування (чай, кава і т.п.);
- виконання інших доручень керівника;
Education
ЛНУ ім. Франка
Філософський, психологія, Львів
Unfinished higher, from 2014 to 2017 (2 years 9 months)
Additional education and certificates
Ефективний рекрутинг: покрокова інструкція
2017 , восьмигодинний треніг в рамках освітньої платфооми HR lab.
«Чемпіони продаж» Ігоря Адашевського
2021 8годин
Additional information
Наполеглива, легко і з великим бажанням навчаюсь, швидко і креативно виконую поставлені завдання, доброзичлива в спілкуванні з іншими людьми, енергійна, маю гарне почуття гумору.
Similar candidates
Менеджер по роботі з клієнтами
Vynohradiv, Uzhhorod
Менеджер по роботі з клієнтами
15000 UAH, Vynohradiv
Територіальний менеджер, супервайзер
Vynohradiv
Менеджер зі збуту
Vynohradiv
Менеджер з продажу
25000 UAH, Vynohradiv, Uzhhorod
,
more 6 cities