Resume from December 11, 2019 PRO

Мельничук Ліна Григорівна

Менеджер по роботі з клієнтами у соціальних мережах, 5 000 UAH

Remote.

Age:
32 years
City:
Brovary
Ready to move to:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number, email, address and Facebook.

In order to open contacts, sign in as an employer or register.


Work experience

Менеджер по роботі з клієнтами в соціальних мережах

from 09.2019 to 12.2019 (3 months)
Школа В. Гламазди "Світ людини", Бровари (Медецина)

Перелік обов’язків:
-Прийом замовлень,
консультація клієнтів.
-Пошук потрібної аудиторії.
-Ведения ділової переписки з партнеами.
-Лідогенерація.

Менеджер по работі з клієнтами в социальних мережах Instagram, Facebook

from 01.2018 to 07.2018 (6 months)
Amica Mea, Киев (Продажи)

Перелік обов’язків:
-Прийом замовлень,
консультація клієнтів.
-Пошук потрібної аудиторії.
-Ведения ділової переписки з партнеами.
-Розміщення постів на сторінках в соціальних мережах.
-Лідогенерація.

Менеджер по роботі з клієнтами в Instsgram

from 03.2017 to 12.2017 (9 months)
Sammy Icon, Киев (Торгівля)

Перелік обов’язків:
-Прийом замовлень,
консультація клієнтів.
-Пошук потрібної аудиторії.
-Ведения ділової переписки з партнеами.
-Лідогенерація.

Продавець-консультант, старший продавець

from 07.2014 to 02.2015 (7 months)
"Інтертоп", МТІ, Киев (Торгівля)

-Здійснення контролю за дотриманням високих стандартів обслуговування клієнтів, а також за виконанням політики та процедур компанії.
-Підготовка графіку роботи та щоденного плану роботи для продавців-консультантів.
-Надання допомоги директору магазину у підготовці щотижневих звітів про роботу магазину.
-Ведення касової дисципліни.
Виконання плану продажів.
-Контроль за розкладкою товару у торговому залі.
-Прихідні та розхідні ордери. Касова книга. Звіти.
-Відкриття та закриття магазину.
-Організація робочого процесу, валідація нових співробітників.
-Контроль наявності товару у тому числі – прийом товару, робота з асортиментом та робота з планограмами.
- Забезпечення відповідності торгових та виставочних зон концепту магазину.
-Аналіз ринку та формування пропозицій з його розвитку.

Продавець - консультант/старший продавець.

from 11.2008 to 09.2011 (2 years 10 months)
"Інтертоп" (МTI), Киев (Торгівля)

Обов'язки
-Здійснення обслуговування
покупців: підрахунок вартості покупки, перевірка реквізитів чека, видача покупки.
-підрахування чеків (грошей) і здача їх у встановленому порядку.
-складання заявок на ремонт торгово-технічного устаткування.
-складання товарних звітів, актів на брак, нестачу, пересортицю товарів і приймально-здавальні акти при передачі матеріальних цінностей.
-вирішення спірних питань з покупцями. Робота з негативом.
-здійснення контролю
за дотриманням високих стандартів обслуговування клієнтів, а також за виконанням політики та процедур компанії.
-підготовка графіку роботи та щоденного плану роботи для продавців-консультантів.
-надання допомоги директору магазину у підготовці щотижневих звітів про роботу магазину.
-ведення касової дисципліни.
-виконання плану продажів.
-контроль за розкладкою товару у торговому залі.
-прихідні та розхідні ордери. -
Касова книга. Звіти.
-відкриття та закриття магазину.
Організація робочого процесу, валідація нових співробітників.
-контроль наявності товару у тому числі – прийом товару, робота з асортиментом та робота з планограмами.
-забезпечення відповідності торгових та виставочних зон концепту магазину.
-аналіз ринку та формування пропозицій з його розвитку.

09.2011- 07.2014р.— декретна відпустка.


Education

КНУ ім.Т.Г.Шевченка

Філолог української мови та літератури, Киев
Higher, from 09.2011 to 06.2014 (2 years 9 months)

Магістрат.

КНУ ім. Т. Г. Шевченка

Філолог російської мови та літератури., Киев
Higher, from 09.2005 to 06.2009 (3 years 9 months)

2005-2009г. - балаклаврат, спеціальність російська мова та література.


Professional and other skills

Комунікаьельність (6 years of experience)
Advanced, I currently use it.


Language proficiencies

  • Russian — fluent
  • English — beginner
  • Ukrainian — fluent

Additional information

Особисті якості : Високі комунікативні та організаційні навички. Комунікабельність, відповідальність, пунктуальність, амбітність, вміння працювати в команді, креативне мислення, високий рівень самоорганізації, стресостійкість, відповідальність.

Квітень 2016 – теперішній час, декретна відпустка.


Save to applications Already in applications

Similar resumes

All similar resumes


Resumes in categories
Resumes by city

Compare your requirements and salary with other companies' jobs: