Resume from February 29, 2024 PRO

Віта

Помічник керівника, менеджер-управитель, адміністратор, 30 000 UAH

Employment:
Full-time.
Age:
41 years
City of residence:
Obukhiv
Ready to work:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Помічник керівника

from 08.2020 to 12.2023 (3 years 4 months)
ТОВ "МЕТТЕХМОНТАЖ", Київ (Металургійна промисловість, металообробка)

- забезпечення життєдіяності офісу (закупівля чаю, кави, канцелярії, господарчих товарів), забезпечення роботи офісної техніки
- контроль порядку офісних приміщень
- листування (електронне в тому числі ) з контрагентами , бізнес - партнерами, підрядними організаціями
- вхідна- вихідна кореспонденція та документація
- підготовка та подача документів в державні структури, органи місцевого самоврядування, взаємодія з ними.
- контроль виконання робіт та оплат згідно укладених договорів, обмін документацією.
- ведення електронного кабінету підприємства та участь в електронних торгах на торговому електронному майданчику Prozorro та Smarttender, підготовка документації для участі
- управління персоналом
- ведення переговорів

Менеджер ресторану

from 06.2017 to 08.2020 (3 years 2 months)
ФО-П, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

-підбір персоналу та контроль виконання роботи
- організація закупівель продуктів харчування
алкогольних напоїв, текстилю та інших потреб готелю та ресторану
- взаємодія з гостями
- укладання договорів з постачальниками,обслуговуючими організаціями
- отримання дозволів та сертифікатів на надання в закладі послуг харчування та проживання
- ведення звітності роботи розважального комплексу
- R- keeper та касова дисципліна

Заступник директора

from 10.2006 to 06.2017 (10 years 8 months)
ТОВ «Клуб «Т-2», Київ (Нерухомість)

-пошук орендарів та надання в оренду капітальних приміщень, малих архітектурних форм
- проведення переговорів
- заключення договорів оренди та контроль виконання зобов’язань по вище названим договорам, постійна комунікація з орендарями, вирішення поточних питань для безперебійної роботи наданих в оренду приміщень
- складання документів правового характеру: листи,договори оренди, купівлі - продажу, надання послуг та ін.
- підготовка та подача документів в державні структури ,комунальні підприємства ,органи місцевого самоврядування, контролюючі органи та взаємодія з ними
- створення електронного кабінету підприємства для участі у комерційних та державних торгах (тендерах) на електронному майданчику Prozorro, Smart tender
- участь підприємства в електронних торгах ,збір,підготовка та подача всієї необхідної документації для участі
- заключення договорів згідно тендерів
- управління персоналом

Education

Національний університет харчових технологій

Товарознавство та торгівельне підприємництво, Київ
Higher, from 2012 to 2017 (4 years 5 months)

Knowledge and skills

MS Excel MS Word MS Office Складання документів правового характеру,договорів, листів. Підготовка та надання документів в державні структури Управлінські навички Висока працездатність Стресостійкість Комунікабельність Ведення документації Управління командою Адміністрування офісу

Language proficiencies

  • English — beginner
  • Russian — fluent
  • Ukrainian — fluent

Additional information

Особисті якості:
відповідальність, цілеспрямованісь, порядність, готовність до нових задач, лідерські якості,презентабельна зовнішність , комунікабельність, уважність до деталей, вміння працювати в команді та для команди, наявність відчуття такту та почуття гумору.Шкідливі звички відсутні.
Маю водійські права категорії В

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: