• PRO

Тереза

Бухгалтер, помічник керівника, 12 000 UAH

Employment:
Full-time, part-time.
Age:
35 years
City of residence:
Ternopil
Ready to work:
Other countries, Remote, Ternopil

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Бухгалтер

from 11.2021 to 03.2022 (4 months)
"Тер-Добробуд", Тернопіль (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Робота з клієнт-банками, рознесення в 1 С банківських виписок;

Облік, прихід на склади, переміщення та списання будівельних матеріалів на проведення ремонтних робіт;

Облік запчастин і списання;

Внесення первинних документів (рахунки-фактури, видаткові накладні; вхідні рахунки, прибуткові накладні);

Рознесення первинної документації 361
631 рах. (дебиторка, кредиторка);

Контроль наявності та повернення первинних документів
ведення розрахунків та звірка з контрагентами;

Контроль ТМЦ і документообігу ;

Виконання доручень головного бухгалтера.

Регіональний Бухгалтер

from 06.2019 to 09.2021 (2 years 3 months)
Тм QPS, Тернопіль (Торгівля нафтопродуктами ДП)

ПЕРВИННА ДОКУМЕНТАЦІЯ, каса, акциз.

- Котроль роботи РРО, звірка і розшифровка щоденних Z-звітів по нафтопродуктах, виявлення і виправлень помилок;

- Виписка рахунків-фактур для покупців, звірка цін, видаткові накладні по бух.обліку;

- Перевірка дебіторки і кредиторки в управлінському і бухгалтерському обліку з покупцями і постачальниками;

- Внесення приходів нафтопродуктів в базу 1 С, облік залишків;

- Акти звірок з постачальниками, виписка доручень на одержання ТМЦ;

- Організація своєчасного і грамотного документообігу. Контроль документації контрагентів.

- Введення бух. рах.: 361,631,281,301.;

- Щоденні довідки про зведені облікові дані щодо отримання/відпуску та залишків пального на акцизних складах в Medoc.;

- Нарахування заробітної плати в управлінському обліку.;

- Кадровий документообіг;

- Закриття звітних періодів.

Бухгалтер

from 04.2018 to 05.2019 (1 year 1 month)
ТзОВ Агрохімічна компанія "Вітагро", Волочиськ (Торгівля насінням, агрохімікатами та засобами захисту рослин)

•Підготовка і нарахування заробітньої плати (штат працівників до 150 чол), нарахування відпускних, лікарняних, декретних, відряджень,утримання аліментів, медичної страховки, табелі робочого часу.

•Формування в клієнт банку платіжних доручень.Касові документи (оформлення і проведення прибуткових і видаткових касових ордерів, авансовізвіти).

•Поворотно-фінансова допомога.

•Підготовка і здачазвітності в ДФС по ЄСВ, 1 ДФ, повідомлення про прийняттяпрацівників на роботу.

•Підготовка і здача звітності до виконавчої служби по аліментщиках.Підготовка і здача звітностіу статистику 1-ПВ звіт із праці (місячні і квартальні), 1-РС про утримання робочої сили, звіт по інвалідах.

•Перевірка і контроль лікарняних листків, підготовка документів (заявки-розрахунки у ФСС, повідомлення про виплату коштів застрахованим особам) і здача звітностіу СОЦСТРАХ.

•Контроль і забезпечення правильності нарахування та перерахування податків і зборів до державного та місцевих бюджетів (ЄСВ, ПДФО, Військовий збір).

•Підготовка і контроль перебігу документів по зарплатних і медичних картках.

• Оформлення і видача службових посвідчень та довідок з місця роботи працівника. Підготовка документів для відрядження.

•Робота з фітосанітарною службою (підготовка і здача документів для допусків і роботи з агрохімікатами.

•Ведення кадрового діловодства. Кадрове адміністрування (процедура прийому, переведення, звільнення працівників); формування і зберігання особистих справ співробітників. Штатний розпис по співробітниках.

•Здача звітності до податкової по прийнятим співробітникам і в центр зайнятості. Облік і ведення журналу трудових книжок. Штатний розпис. табелі робочого часу. Накази по особову складу. Журнал реєстрації наказів.

Головний бухгалтер

from 02.2017 to 02.2018 (1 year)
ПП "Ялинка України", Тернопіль (Виробництво, торгівля)

•Контроль і забезпечення правильності нарахування та перерахування податків і зборів до державних та місцевих бюджетів.

•Ведення податкового обліку, статистичної і податкової звітності ( ЄСВ, 1 ДФ, 3 ПН, Баланс).

•Формування в клієнт банку платіжних доручень.

• Оформлення і видача службових посвідчень та довідок з місця роботи працівника. Підготовка документів для відрядження.

•Реєстрація податкових накладних у єдиному реєстрі. Розрахунок коригування податкових накладних. Оптимізація податків.

•Акти звірок з контрагентами.

• Нарахування заробітної плати.

• Підготовка графіків щорічних відпусток та контроль за їх дотриманням

•Введення кадрового діловодства. Кадрове адміністрування (процедура прийому, переведення, звільнення працівників); формування і зберігання особистих справ співробітників. Здача звітності до податкової по прийнятим співробітникам і в центр зяйнятості

Головний бухгалтер

from 02.2015 to 02.2017 (2 years)
Відділ охорони здоро"вя Підволочиської РДА, Підволочиськ (Бюджетна бухгалтерія)

Помічник головного бухгалтера

from 01.2013 to 01.2015 (2 years)
Підволочиська районна державна адміністраці, Підволочиськ (Бюджетна бухгалтерія)

Education

Тернопільський національний економічний університет

Облік і аудит, Тернопіль
Higher, from 2006 to 2011 (4 years 8 months)

Additional education and certificates

КУРСИ, ТРЕНІНГИ Перевірки Держпраці 2017 рік Аналіз трудових порушень. Підготовка до перевірки. Алгоритм поведінки в разі пере

2018

Knowledge and skills

  • MS Excel
  • MS Word
  • Користувач ПК
  • Користувач Internet
  • MS Office
  • Електронний кабінет платника податків
  • M.E.Doc
  • Клієнт-Банк
  • Email
  • Соната
  • Бітрікс24
  • Skype
  • Банківська справа
  • FreeZvit
  • Ведення звітності
  • СОТА
  • Приват24
  • FREDO Звіт
  • Instagram
  • Viber
  • Є-дата
  • Договірна робота
  • Telegram
  • FREDO
  • ТОРГІВЛЯ всі етапи продаж

Language proficiencies

  • Russian — above average
  • Ukrainian — fluent
  • German — beginner
  • English — beginner
  • Croatian — above average

Additional information

ОСОБИСТІ ЯКОСТІ

• Досвід роботи введення декількох підприємств одночасно.
• Аналітичне мислення
• Відповідальність
• Вміння швидко знаходити і систематизувати інформацію
• Працювати в режимі багатозадачності
• Грамотна усна і письмова мова
• Доброзичливість
• Бажання розвиватись
• Бажання заробляти і працювати

КУРСИ, ТРЕНІНГИ
Бухгалтеська відеоплатформа 7eminar.com -2022 p.
Перевірки Держпраці 2017 рік
Аналіз трудових порушень. Підготовка до перевірки. Алгоритм поведінки в разі перевірки.

Великий квартальний семінар 2017 рік
ПДВ. Практичне застосування внесених до ПКУ змін. Нова податкова накладна та декларація з ПДВ. Зарплата і 3200...ЄСВ. ПДФО. Зарплатна звітність.

Великий кадровий семінар 23/11/2017 р.
Зміни до Закону про соціальне страхування. Річна звітність по квотам. Організація роботи з кадровою документацією роботодавця.

Додаткова інформація

• Незаміжня.

• Заробітна плата договірна в залежності від вимог і виконаної роботи.

Моє улюблене хобі - подорожі, які живлять енергією і дають наснагу до роботи.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: