Resume from October 14, 2023 PRO

Анастасия

Адміністратор, 16 000 UAH

Employment:
Full-time, part-time.
Age:
25 years
City of residence:
Odesa
Ready to work:
Odesa, Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Керівник проєкту

from 07.2022 to now (1 year 10 months)
Sorry Mama Tattoo, Київ (Краса, фітнес, спорт)

Робота з підлеглими від трьох осіб;
Консультація та запис клієнтів на сеанс;
створення затишної обстановки;
Створення та ведення внутрішньої документації;
Планування та оформлення приміщень;
Реклама студії у соц. мережах;
Контроль витрачання коштів, видача зарлат, нарахування премій;
Перевірка справності приладів;
Проведення розрахунків із клієнтами за допомогою касового апарату;
Розгляд скарг та претензій щодо конфліктів;
створення сприятливої ​​психологічної обстановки в колективі;
Пошук нових працівників;
Контроль за дотриманням робочого графіку, правопорядку, правил і норм охорони праці, техніки безпеки;
Контроль якості виконаних робіт

Адміністратор офісу

from 08.2021 to 02.2022 (6 months)
Центр изучения иностранных языков GO! English, Одесса (Освіта, наука)

-Організація роботи цента;
-Підготовка та оновлення внутрішньої документації
-Робота з діючими та потенційними клієнтами (консультації, запис на пробні уроки, розсилання важливої ​​інформації);
-Продаж абонементів, виконання плану;
-Укладання договорів, прийом та контроль за своєчасністю оплат;
-Внесення даних у клієнтську базу; -формування нових та контроль за наповнюваністю діючих груп;
-Організація занять (пробні уроки, записи/скасування).
-Координація роботи викладачів центру;
-забезпечення безперебійної роботи школи;
-Виконання доручень керівника

Асистент керівника

from 06.2020 to 07.2021 (1 year 1 month)
Фабрика Красивого Бизнеса, Одесса (Краса, фітнес, спорт)

1.Закупівля витратних матеріалів та обладнання. Переоблік.
2.Робота в ЦРМ. Обдзвон лідів. Продаж курсів, а також запис учнів та пошук моделей.
3. Ведення звітності з фінансів, реклами, продажу.
4. Підготовка до семінарів та тренінгів.
5. Розміщення вакансій. Продзвін кандидатів. Складання робочого графіка.
6. Робота smm. Створення контенту та заповнення ним робочих соц. мереж.
7. Робота таргетолога. Запуск реклами для одержання гарячих лідів.
8. Допомога керівнику у відкритті та налагодженні роботи бізнесу.
9. Виконання особистих доручень керівника

Секретар адміністративного підрозділу

from 11.2019 to 03.2020 (4 months)
Паритет, производственно-коммерческая компания, Одесса (Будівельна промисловість, деревообробка)

- курування роботи всього офісу;
- координація роботи всіх офісних служб (водіїв, технічних працівників тощо);
- Ведення ділової кореспонденції;
-зустріч відвідувачів;
- адміністративно-господарська підтримка всіх працівників офісу;
- робота з первинною бухгалтерською документацією у програмі 1С;
- Ведення діловодства, підготовка різних звітів;
ведення офісних витрат, документообігу оплат;
- організація свят та інших корпоративних заходів;
- забезпечення чистоти та порядку в офісі

Контент-менеджер

from 05.2019 to 03.2020 (10 months)
Паритет, производственно-коммерческая компания, ООО, Одесса (Будівельна промисловість, деревообробка)

- Наповнення сторінок у соц.мережах (Instagram, Facebook, Telegram, Youtube) текстовим та графічним контентом;
- Написання продають текстів;
- Коригування інформації на сайтах компанії;
- Підбір та доопрацювання медіа матеріалів;
- Обробка фото та відео матеріалів у графічних редакторах;
- Складання контент-плану для соціальних мереж;
- Створення контенту (постів, новин, анонсів);
- Ведення сторінки компанії в Instagram, Facebook;
- Налаштування реклами;
- Підбір ключових слів;
- Аналіз ефективності реалізованих стратегій просування;
- Генерація ідей для створення відео-контенту;
- Вміння фотографувати.

Education

ОГАСА

Институт бизнеса и информационных технологий, Одесса
Unfinished higher, from 2016 to 2021 (4 years 11 months)

Отличное образование помогающее изучить базовое понятие деятельности экономики.

Additional education and certificates

Онлайн-курс "Формула Арбитража Трафика"

2019,3 месяца

Knowledge and skills

MS Excel MS Word Пользователь ПК MS PowerPoint Коммуникабельность Организаторские способности Тайм-менеджмент

Language proficiencies

  • Ukrainian — advanced
  • Russian — fluent
  • English — average

References

Макоид Юлия

Макоид Юлия

Директор по персоналу, Паритет

Contact details are hidden

Additional information

Являюсь ответственной личностью которая с энтузиазмом выполняет поставленные задачи, стараюсь быстро овладеть и изучить новую информацию. Мои персональные качества включают в себя большое упорство, и любовь ко всему чем я занимаюсь.

На данный момент хочу проявить себя на рабочем месте на должности помощника руководителя или должностях связанных с операционной деятельностью, работой с персоналом. Если вы ищете надёжный тыл, и человека на которого действительно можно положиться, Вы его нашли!)

Мои личные качества это: коммуникабельность, исполнительность, целеустремлённость, ответственность, общительность, пунктуальность, активность, умеренная инициативность.

Хочу быть частью чего то большего в этом мире, и выполнять действительно важную роль которая будет полезна миру.
Сейчас мой путь только начинается, и я понимаю что многое предстоит изучить, и я действительно готова стать экспертом в деле которое мне близко!)
Благодарю за просмотр моего резюме!)

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: