Резюме від 14 жовтня 2023 PRO

Анастасия

Адміністратор, 16 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
25 років
Місто проживання:
Одеса
Готовий працювати:
Дистанційно, Одеса

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Керівник проєкту

з 07.2022 по нині (1 рік 10 місяців)
Sorry Mama Tattoo, Київ (Краса, фітнес, спорт)

Робота з підлеглими від трьох осіб;
Консультація та запис клієнтів на сеанс;
створення затишної обстановки;
Створення та ведення внутрішньої документації;
Планування та оформлення приміщень;
Реклама студії у соц. мережах;
Контроль витрачання коштів, видача зарлат, нарахування премій;
Перевірка справності приладів;
Проведення розрахунків із клієнтами за допомогою касового апарату;
Розгляд скарг та претензій щодо конфліктів;
створення сприятливої ​​психологічної обстановки в колективі;
Пошук нових працівників;
Контроль за дотриманням робочого графіку, правопорядку, правил і норм охорони праці, техніки безпеки;
Контроль якості виконаних робіт

Адміністратор офісу

з 08.2021 по 02.2022 (6 місяців)
Центр изучения иностранных языков GO! English, Одесса (Освіта, наука)

-Організація роботи цента;
-Підготовка та оновлення внутрішньої документації
-Робота з діючими та потенційними клієнтами (консультації, запис на пробні уроки, розсилання важливої ​​інформації);
-Продаж абонементів, виконання плану;
-Укладання договорів, прийом та контроль за своєчасністю оплат;
-Внесення даних у клієнтську базу; -формування нових та контроль за наповнюваністю діючих груп;
-Організація занять (пробні уроки, записи/скасування).
-Координація роботи викладачів центру;
-забезпечення безперебійної роботи школи;
-Виконання доручень керівника

Асистент керівника

з 06.2020 по 07.2021 (1 рік 1 місяць)
Фабрика Красивого Бизнеса, Одесса (Краса, фітнес, спорт)

1.Закупівля витратних матеріалів та обладнання. Переоблік.
2.Робота в ЦРМ. Обдзвон лідів. Продаж курсів, а також запис учнів та пошук моделей.
3. Ведення звітності з фінансів, реклами, продажу.
4. Підготовка до семінарів та тренінгів.
5. Розміщення вакансій. Продзвін кандидатів. Складання робочого графіка.
6. Робота smm. Створення контенту та заповнення ним робочих соц. мереж.
7. Робота таргетолога. Запуск реклами для одержання гарячих лідів.
8. Допомога керівнику у відкритті та налагодженні роботи бізнесу.
9. Виконання особистих доручень керівника

Секретар адміністративного підрозділу

з 11.2019 по 03.2020 (4 місяці)
Паритет, производственно-коммерческая компания, Одесса (Будівельна промисловість, деревообробка)

- курування роботи всього офісу;
- координація роботи всіх офісних служб (водіїв, технічних працівників тощо);
- Ведення ділової кореспонденції;
-зустріч відвідувачів;
- адміністративно-господарська підтримка всіх працівників офісу;
- робота з первинною бухгалтерською документацією у програмі 1С;
- Ведення діловодства, підготовка різних звітів;
ведення офісних витрат, документообігу оплат;
- організація свят та інших корпоративних заходів;
- забезпечення чистоти та порядку в офісі

Контент-менеджер

з 05.2019 по 03.2020 (10 місяців)
Паритет, производственно-коммерческая компания, ООО, Одесса (Будівельна промисловість, деревообробка)

- Наповнення сторінок у соц.мережах (Instagram, Facebook, Telegram, Youtube) текстовим та графічним контентом;
- Написання продають текстів;
- Коригування інформації на сайтах компанії;
- Підбір та доопрацювання медіа матеріалів;
- Обробка фото та відео матеріалів у графічних редакторах;
- Складання контент-плану для соціальних мереж;
- Створення контенту (постів, новин, анонсів);
- Ведення сторінки компанії в Instagram, Facebook;
- Налаштування реклами;
- Підбір ключових слів;
- Аналіз ефективності реалізованих стратегій просування;
- Генерація ідей для створення відео-контенту;
- Вміння фотографувати.

Освіта

ОГАСА

Институт бизнеса и информационных технологий, Одесса
Незакінчена вища, з 2016 по 2021 (4 роки 11 місяців)

Отличное образование помогающее изучить базовое понятие деятельности экономики.

Додаткова освіта та сертифікати

Онлайн-курс "Формула Арбитража Трафика"

2019,3 месяца

Знання і навички

MS Excel MS Word Пользователь ПК MS PowerPoint Коммуникабельность Организаторские способности Тайм-менеджмент

Знання мов

  • Українська — просунутий
  • Російська — вільно
  • Англійська — середній

Рекомендації

Макоид Юлия

Макоид Юлия

Директор по персоналу, Паритет

Контактні дані приховані

Додаткова інформація

Являюсь ответственной личностью которая с энтузиазмом выполняет поставленные задачи, стараюсь быстро овладеть и изучить новую информацию. Мои персональные качества включают в себя большое упорство, и любовь ко всему чем я занимаюсь.

На данный момент хочу проявить себя на рабочем месте на должности помощника руководителя или должностях связанных с операционной деятельностью, работой с персоналом. Если вы ищете надёжный тыл, и человека на которого действительно можно положиться, Вы его нашли!)

Мои личные качества это: коммуникабельность, исполнительность, целеустремлённость, ответственность, общительность, пунктуальность, активность, умеренная инициативность.

Хочу быть частью чего то большего в этом мире, и выполнять действительно важную роль которая будет полезна миру.
Сейчас мой путь только начинается, и я понимаю что многое предстоит изучить, и я действительно готова стать экспертом в деле которое мне близко!)
Благодарю за просмотр моего резюме!)

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: