Resume from March 18, 2024

Олександр

Керівник відділу, менеджер з сервісу, запчастин, гарантії (авто, агро)

Employment:
Full-time.
Age:
47 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Additional information

Досвід професійної і трудової діяльності:
• Менеджмент в галузі сервісу техніки клієнтів (pre-sales, after-sales, warranty);
• Впровадження правил, регламентів, стандартів; контроль виконання KPI;
• Підготовка техзавдань, удосконалення системи управлінського обліку;
• Формування системи мотивації, розвиток клієнт-орієнтованої команди;
• Встановлення довгострокових та взаємовигідних відносин з клієнтами і партнерами;
• Орієнтація на результат, фокус на клієнтів, робота в команді, виконання процедур;
• Аналіз ринку, комерційні пропозиції, виконання планів закупок/продажу.

2021 - 2023 рр. – керівник відділу технічного сервісу та гарантії.
Виробничо-господарська діяльність, робота з постачальником (вирішення технічних питань, ведення гарантійної політики, організація імпорту запчастин (ЗЕД)), робота із замовниками (опрацювання запитів, вирішення гарантійних питань, підбір запчастин, консультування, калькуляція і планування платних робіт, укладання договорів), реалізація оптово/роздрібних продажів запчастин, ціноутворення, розвиток бази клієнтів, контроль ТМЦ та ОЗ, налагодження програми обліку, документообіг, ділове листування, бюджетування та ін.
Досягнення: налагодження процесів та організація ефективної роботи; виконання бюджету; обґрунтування та впровадження системи мотивації.

2019 – 2021 рр. – керівник відділу сервісу техніки.
Сервіс-менеджмент, технічне забезпечення сервісної служби, виконання директив з гарантії для дилера, забезпечення продажів, робота з постачальниками та клієнтами компанії щодо вирішення технічних питань, бізнес-бюджетування, документообіг тощо.
Досягнення: впровадження виконання дилерських директив із сервісу; реалізація проекту обліку та визначення KPI з подальшою автоматизацією процесів; оптимізація бюджету.

2012 – 2017 рр. – керівник сервісу техніки; додатково функції спеціаліста з гарантії.
Організація і керівництво діяльністю сервісного персоналу, виконання дилерських директив, виконання планів продажу, калькуляція послуг, підбір запчастин, розвиток клієнтської бази, контроль фінансових показників, звітність, документообіг, ділове листування тощо.
Досягнення: впровадження KPI; ефективна діяльність сервісної служби зі стабільним ростом KPI; виконання дилером вимог за системою Profit Build.

2006 - 2012 рр. – завідувач лабораторії ННЦ «ІМЕСГ» НААН України; керівник проектів.
2003 - 2006 рр. – науковий співробітник; участь в проектах з дослідження надійності і технологій.

Освіта вища технічна:
1994 - 1999 рр. – ВДСГІ, інженер-механік (з відзнакою);
2000 - 2002 рр. – аспірантура в ННЦ „ІМЕСГ”; ктн (PhD); снс;
2012 - 2017 рр. – тренінги «Клієнторієнтоване обслуговування», «Ключові показники в сфері сервісу», «Практична комунікація з клієнтами», «Стратегічне та оперативне планування» та ін.

Знання і навики:
•організація особистого робочого процесу
•планування та керування діяльністю підрозділу
•постановка завдань, аналіз інформації, обґрунтування раціонального рішення
•робота з технічною документацією, каталогами запчастин
•впевнений користувач ПК: MS Office, 1С: 8.3, BAS
•українська, російська, англійська (intermediate)
•посвідчення водія категорії В, С; стаж більше 15 років

Особисті якості:
відповідальний, організований, багатозадачний, стресостійкий, врівноважений, дипломатичний, маю аналітичні здібності, здатен вчитися, бажаю розвиватись, конструктивний у відносинах, порядний, творчий, активний та мотивований.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: