Христина
Офіс-менеджер, 10 000 UAH
- Employment:
- Full-time.
- Age:
- 36 years
- City:
- Vinnytsia
Contact information
The job seeker has entered a phone number, email and Facebook.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/4697659
Work experience
Офіс менеджер - Адміністратор
from 08.2018 to 02.2019
(6 months)
КТ «РАДІО-ТС», Вінниця (Телекомунікації та Зв’язок)
Посадові обов`язки:
- забезпечувала підготовку й організацію роботи офісу: здійснювала керівництво організацією робочих місць персоналу офісу, організовувала перевірку офісного устаткування (комп'ютерів, друкарських машинок, телефонів, копіювальних машин і ін.) на предмет визначення готовності до експлуатації, перевіряла санітарні умови роботи в приміщеннях офісу (освітлення, вентиляцію і температурний режим);
- організовувала підготовку документів, матеріалів, інформації, необхідних для початку роботи офісу і поточного рішення задач, поставлених перед персоналом офісу;
- прийом вхідних дзвінків, керування вихідними дзвінками, переадресація дзвінків;
- здійснювала контроль за дотриманням працівниками офісу встановлених стандартів одягу й офісного зовнішнього вигляду;
- розробляла і вела бюджет витрат на офісні нестатки;
- забезпечувала офіс канцтоварами, видатковими матеріалами й іншими товарно-матеріальними цінностями, необхідними для роботи офісу;
- визначала порядок одержання товарно-матеріальних цінностей, оформляла доручення, організовувала платежі за поставлені канцтовари, видаткові матеріали й інші товарно-матеріальні цінності, необхідні в роботі офісу;
- організовувала облік і видачу предметів і засобів праці працівникам офісу;
- здійснювала контроль за належним станом офісного устаткування, комунікацій; при виявленні несправностей офісної оргтехніки й іншого устаткування викликала фахівців для проведення ремонтних робіт і інших видів технічного обслуговування;
- організовувала зустрічі, прийоми, реєстрацію і необхідне обслуговування гостей, клієнтів, партнерів;
- координувала роботу з веденням діловодства (оформленню, реєстрації, проходженню, збереженню і видачі документації у відповідності зі стандартами діловодства);
- організовувала документообіг офісу;
- здійснювала інвентаризацію господарства офісу;
- здійснювала контроль за трудовою дисципліною працівників офісу (складала розпорядок роботи офісу, контролювала його дотримання, вела облік порушень, аналізувала причини порушень і вживала заходи по недопущенню порушень розпорядку роботи офісу і трудової дисципліни);
- надавала працівникам офісу допомогу у вирішенні виникаючих у ході роботи проблем (конфліктних ситуацій);
- координувала завершення роботи офісу і підготовки до нового робочого дня (упорядкування робочих місць, відключення офісного устаткування,у т.ч. освітлення, актитування систем охоронної сигналізації).
Бармен
from 03.2011 to 01.2018
(6 years 10 months)
Експрес–піца, Вінниця (Готельно-ресторанний бізнес)
– оперативне обслуговування відвідувачів та розрахунок з ними;
– інформаційно-консультативні послуги;
– організація обслуговування свят.
Касир-Старший касир
from 07.2008 to 03.2011
(2 years 8 months)
ТЦ "Дастор", Вінниця (Продажа)
- перевірка справності касового апарату;
- заправлення контрольної і чекової стрічки;
- отримання розмінної монети в кількості, необхідній для розрахунку із споживачами, і розміщення її в касовій шухляді.
- ведення розрахунків із споживачами за товари;
- підрахунок вартості покупки, отримання грошей, пробивання чека, видача здачі.
- звірення суми реалізації з показаннями касових лічильників.
- підрахунок грошей і здача їх в установленому порядку.
Досягнення: за пів року праці касиром, здобула підвищення старшого касира.
Education
Приватний вищий навчальний заклад "Вінницький фінансово-економічний університет"
Економічний факультет; Спеціальність– "Облік і Аудит", Вінниця
Higher, from 2011 to 2016 (5 years)
- здобула ступінь бакалавра за напрямом підготовки "Облік і Аудит"
- здобула кваліфікацію бакалавра з обліку та аудиту,викладача економіки.
Knowledge and skills
Language proficiencies
- Ukrainian — fluent
- Russian — fluent
Additional information
Активна, чесна ,відповідальна та зацікавлена до роботи з людьми.
More resumes of this candidate
15 000 UAH
Vinnytsia
Higher education · Full-time
- Бармен, Експрес–піца, 6 years 10 months
- Касир-Старший касир, ТЦ "Дастор", 2 years 8 months
10 000 UAH
Vinnytsia
Higher education · Full-time
- Офіс менеджер - Адміністратор, КТ «РАДІО-ТС», 6 months
- Бармен, Експрес–піца, 5 years 6 months
10 000 UAH
Vinnytsia, Remote
Higher education · Full-time, part-time
- Офіс менеджер - Адміністратор, КТ «РАДІО-ТС», 6 months
- Бармен, Експрес–піца, 5 years 6 months
9 000 UAH
Vinnytsia, Remote
Higher education · Full-time, part-time
- Офіс менеджер - Адміністратор, КТ «РАДІО-ТС», 6 months
- Бармен, Експрес–піца, 6 years 10 months
Similar candidates
Помічник керівника, адміністратор, менеджер з продажу
Vinnytsia
Офіс-менеджер
17000 UAH, Vinnytsia
Помічник керівника
12000 UAH, Vinnytsia
Помічник керівника
Vinnytsia, Remote
Бухгалтер, офіс-менеджер (служба підтримки)
Vinnytsia, Remote
Помощник руководителя
9000 UAH, Vinnytsia