Resume from April 1, 2018

Ганна

Спеціаліст з кадрів, 12 000 UAH

Employment:
Full-time.
Age:
33 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number, email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Головний фахівець відділу документального забезпечення та кадрового обліку

from 05.2014 to now (10 years)
МТСБУ, Київ (Фінанси, банки, страхування)

•реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції;
•ведення журналів вхідної та вихідної кореспонденції;
•розподіл документації для розгляду керівництвом або виконавцями відповідно до їх функціональних обов’язків;
•ведення елекронного архіву вихідної кореспонденції;
•маркування вихідної поштової кореспонденції маркувальною машиною;
•формування реєстрів поштових відправлень ( форма 103 Укрпошта);
•ведення журналу обліку показників маркувальної машини щодо вартості надісланої щоденно кореспонденції;
•формування звітів про надані послуги маркувальної машини;

•забезпечення контролю за дотриманням строків виконання основних планових завдань та документів, шляхом безпосередньої взаємодії з керівниками структурних підрозділів;
•формування декадних, квартальних та річних звітів по виконанню панових завдань та документів, які стоять на контролі;

•ведення облікової системи « 1С бухгалтерія» 8.0. у розділі « кадровий облік персоналу» (накази про прийняття на роботу, переведення, звільнення, відпустки, листки непрацездатності працівників);
•складання графіку відпусток працівників.

В період відсутності начальника відділу:

•підготовка наказів з особового складу;
•реєстрація наказів з основної діяльності, адміністративних питань, особового складу та ін.;
•формування табелю робочого часу працівників;
•ведення карток про облік відпусток.

В період відсутності помічника Генерального директора:

•прийом відвідувачів;
•прийом дзвінків;
•участь в організації засідань;
•виконання окремих доручень Генерального директора.

Адміністратор

from 08.2013 to 03.2014 (7 months)
Салон краси, Київ (Краса, фітнес, спорт)

•Прийом відвідувачів;
•Складання розкладу роботи для співробітників;
•Ведення обліку клієнтської бази даних;
•Прийом дзвінків, консультування клієнтів щодо надання послуг, бонусних програм і акцій;
•Здійснення замовлень на закупівлю товару, необхідного для роботи салону та майстрів;
•Продаж косметичної продукції;
•Фінансово – касові операції;
•Рішення конфліктних ситуацій;
•Координація роботи персоналу;
•Здійснення контролю за чистотою, порядком та комфортною атмосферою салону;
•Виконання окремих доручень керівника.

Education

Національний авіаційний університет

Соціологія, Київ
Higher, from 2008 to 2013 (4 years 10 months)

Knowledge and skills

MS Excel MS Word MS Office Користувач ПК MS PowerPoint Email HCL Notes Бухгалтерський облік

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • Russian — fluent
  • English — average

Additional information

•комунікабельність, відповідальність, пунктуальність, почуття гумору, позитивні мислення та погляд на життя;
•маю організаційні та творчі здібності ( участь в організації корпоративних заходів);
•прагнення до розвитку і професійного росту.

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: