Resume from March 5, 2024 PRO

Вікторія

Бухгалтер

Employment:
Full-time, part-time.
Age:
35 years
City of residence:
Kyiv
Ready to work:
Kyiv, Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Бухгалтер

from 08.2023 to 02.2024 (6 months)
ПП "Рен", Київ (Нерухомість)

Бухгалтер

from 08.2021 to 03.2023 (1 year 7 months)
ТОВ "Гармонія", Київ (Легка промисловість)

Головний бухгалтер

from 06.2017 to 01.2021 (3 years 7 months)
ТОВ "Айпістайл", Київ (Юриспруденція)

Бухгалтер єдиний

from 06.2013 to 06.2016 (3 years)
ТОВ "Ед Легем", група ЮК "Ел Ай Груп", Київ (Юриспруденція)

Бухгалтер

from 05.2012 to 03.2013 (10 months)
ТОВ "Монітор плюс", Київ (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

Заступник головного бухгалтера

from 04.2010 to 01.2012 (1 year 9 months)
ТОВ "Тіларм", Киев (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Education

Київський інститут інвестиційного менеджменту

Менеджмент організацій, інвестиційний менеджмент, Київ
Higher, from 2004 to 2009 (5 years)

диплом спеціаліста з відзнакою

Additional education and certificates

Сертифікат САР № 0018262 от 15.04.2017

2017

American English Center

2013

Knowledge and skills

MS Excel MS Word M.E.Doc 1С УТП Клієнт-Банк Вчасно 1С:Бухгалтерія BAS Бухгалтерія Користувач ПК Робота з оргтехнікою Уміння аналізувати

Language proficiencies

English — average

References

Керівники

Керівники

Contact details are hidden

Additional information

Організація, систематизація та ведення всіх ділянок бухгалтерського та податкового обліку компаній та ФОП на єдиному податку та загальній системі оподаткування з/без ПДВ:
- оформлення, відображення в обліку та зберігання первинних документів;
- робота з договорами компанії (оформлення, аналіз, погодження в частині бухгалтерських та податкових наслідків, контроль повернення оригіналів, зберігання, ведення реєстру);
- облік ТМЦ, ОЗ, МНМА, МШП, ПММ (купівля-продаж, акти введення в експлуатацію, інвентаризація, амортизація, переміщення, списання);
- облік ЗЕД (відображення в обліку ВМД, купівлі-продажу валюти, розподілення додаткових витрат на собівартість, відображення курсових різниць);
- аналіз та контроль кредиторської та дебіторської заборгованості;
- облік ПДВ (формування та реєстрація ПН та РК, контроль ліміту, відображення в обліку податкового кредиту, робота з електронним кабінетом та Медок);
- ведення розрахунків компанії (оплата платежів згідно платіжного календаря, відображення оплат в обліку, формування заявок на купівлю-продаж валюти, контроль РРО);
- облік розрахунків з підзвітними особами (оформлення авансових звітів, збір та зберігання підтверджуючих документів, нарахування податку на додаткові блага);
- організація та ведення кадрового обліку (ведення особових справ працівників, підготовка наказів на прийняття, звільнення, відпустки, оформлення та облік трудових книжок);
- розрахунок та виплата ЗП, індексації, відпускних, відрядних, лікарняних, декретних, виплат при звільненні;
- своєчасна сплата податків та обов’язкових платежів;
- підготовка та подання до контролюючих органів та керівникам податкової, управлінської, фінансової, статистичної звітності, розрахунків та повідомлень.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: