Resume from July 30, 2023 PRO

Анна

Маркетолог, помічник, бренд-менеджер, 20 000 UAH

Employment:
Full-time, part-time.
Age:
34 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Менеджер з реклами / Бренд-менеджер (направлення Сири)

from 05.2018 to 05.2022 (4 years)
ТОВ «Наш Продукт Плюс», Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Функціональні обов’язки: просування бренду компанії; робота з підрядниками (від проведення тендерів, прорахунків, заключення договорів до кінцевої реалізації проєкту); робота з дизайнерами (створення та розробка дизайнів для поліграфії, POS–матеріалів, зовнішньої реклами, ребрендингу упаковки продукту), просування продукту за допомогою ТМА (копірайт та розробка реклами для соціальних мереж та аудіореклами), рекламної та сувенірної продукції, зовнішньої реклами (локальне брендування бордами, банерами, брендування авто на усіх філіях); виїзди у відрядження на приладку/затвердження друку для зовнішньої упаковки, POS–матеріалів, забезпечення необхідними друкованими матеріалами заводу та філій; контроль викладки товару та аналіз фотосторчеку вітрин у традиційному роздробі, локальних та торгових мережах по усім філіям; аналіз конкурентів; ведення документації та звітності; безпосереднє виконання доручень керівника, розробка спільної загальної стратегії та бюджету маркетингу компанії.

Помічник бухгалтера

from 03.2018 to 05.2018 (2 months)
ТОВ «СК УКРБУДМОНТАЖ», Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Функціональні обов’язки: ведення обліку первинних документів (договори, акти виконаних робіт, податкові накладні, рахунки). Формування та складання звітності для внутрішніх підрозділів, робота у 1С: Підприємство 8.

Маркетолог/помічник директора відділу маркетингу

from 08.2017 to 03.2018 (7 months)
ТОВ «ВНА ТРЕЙД», Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Функціональні обов’язки: робота з інтернет-магазином та офіційним сайтом компанії. Рерайт та копірайт контенту (продукти, новини, семінари та інше). Робота з упаковкою та маркуванням продукції. Пошук вигідних умов по принципу ціна – якість; робота з підрядниками. Виготовлення рекламної та поліграфічної продукції спільно з дизайнером (ідея, розробка макету, затвердження — замовлення — отримання/передача на захід); Участь у розробці та реалізації рекламних кампаній, аналітика їх ефективності. Ведення декількох сторінок у соціальних мережах (написання, планування та постинг контенту, запуск реклами, відстежування результатів). Виконання доручень керівника відділу маркетингу. Розробка спільної загальної стратегії та бюджету маркетингу компанії.

Адміністратор учбового центру та салону краси

from 08.2014 to 08.2018 (4 years)
Мережа салонів краси «Гармонія» та Учбовий центр «Beauty School» (індустрія краси, навчання), Київ (Краса, фітнес, спорт)

Посада - адміністратор учбового центру

Функціональні обов’язки: організація та контроль роботи учбового центру; ідеї, розробка реклами щодо долучення до навчання нових учнів; пошук, дзвінки та робота з базами моделей, викладачів, співробітників мережі салонів; робота у програмі 1С. Прийом телефонних дзвінків та консультація про послуги, що надаються для моделей, а також надання інформації щодо навчання. Закупівля інструментів та продукції як для навчання так і для інтернет-магазину, наповнення та розміщення товару безпосередньо на сайті; продаж. Регулювання роботи персоналу, робота з соціальними мережами, виконання доручень керівника.

Посада – адміністратор салону

Функціональні обов’язки: організація ефективної роботи салону; робота з клієнтами: запис, нагадування та консультування щодо послуг та продукції салону, розрахунок. Організація роботи майстрів: контроль та координація роботи; створення сприятливої атмосфери для роботи. Формування заявок на продукцію для салону та витратні матеріали. Розрахункові операції з клієнтами, щоденні виплати з/п майстрам та первинна бухгалтерія складалася та проводилася у програмі 1С.

Event-менеджер

from 03.2013 to 11.2013 (8 months)
Atmasfera 360, Київ (Шоу-бізнес, мистецтво, культура)

Посада – Event-менеджер (організація концертів, презентацій, заходів, пресс-показів, виставок). У підпорядкуванні 6 співробітників: контролери та аніматори.

Функціональні обов’язки: виконання доручень Арт та PR-директора, робота з дизайнером по розробці макетів на афіши, флаєри, банери та іншу рекламну продукцію, співпраця з компаніями поліграфії. Консультування замовника щодо технічних можливостей приміщення по запиту. Планування, організація, проведення заходу, контроль та підготовка приміщення під: івенти, презентації, концерти, закриті концерти, бізнесс-семінари, зйомки ТВ-каналів та інше. Замовлення та контроль завозу звукового та світлового обладнання, організація та проведення саунд-чеків, перевірка та прогон візуалізацій, контроль наявності декорацій. Ведення соціальних мереж, анонсування заходів на: порталах, платформах, сіті-гайдах, сайтах, форумах. Адміністрування та координація роботи персоналу, постійний контакт з онлайн-адміністратором білетних кас/звітність по продажам. Налагодження бартерного партнерства з магазинами, ресторанами, арт-майданчиками та інше.


Додаткова інформація: крім основної посади в даній компанії працювала представником і менеджером з продажу, а також у кол-центрі.

Контролер

from 01.2010 to 05.2013 (3 years 4 months)
ТОВ «Лінія кіно», Киев (Готельно-ресторанний бізнес)

Функціональні обов’язки: володіння інформацією про репертуар кінотеатру, зміст демонстрованих кінофільмів, вікові обмеження на них, розклад сеансів, та надання інформації відвідувачам у разі потреби. У разі виникнення конфліктних ситуацій між працівниками кінотеатру та відвідувачами вирішення розбіжностей, що виникли. Виконання окремих доручень адміністрації. Підготовка та контроль залу до відвідувачів та після закінчення сеансу, а також контроль за порядком всієї території кінотеатру.

Адміністратор, касир

from 08.2008 to 08.2009 (1 year)
КФ ТОВ "Мультиплекс Холдинг", Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

Функціональні обов’язки: володіння інформацією про репертуар кінотеатру, зміст демонстрованих кінофільмів, вікові обмеження на них, розклад сеансів, та надання інформації відвідувачам у разі потреби. У разі виникнення конфліктних ситуацій між працівниками кінотеатру та відвідувачами вирішення розбіжностей, що виникли. Виконання окремих доручень адміністрації. Підготовка та контроль залу до відвідувачів та після закінчення сеансу, а також контроль за порядком всієї території кінотеатру.

Робота з касовим апаратом, продаж та бронювання квитків.

Education

МАУП (Міжрегіональна Академія управління персоналом)

Соціологія (Соціологія управління та PR) - магістр, Київ
Higher, from 2008 to 2012 (4 years)

Економіко-правовий технікум при МАУП

Соціально-правова робота - молодший спеціаліст, Київ
Specialized secondary, from 2005 to 2008 (3 years)

Knowledge and skills

MS Excel Користувач ПК Графічні редактори Робота з оргтехнікою

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • Russian — fluent
  • English — beginner
  • Spanish — beginner

Additional information

Людські якості: відповідально ставлюся до доручених завдань, старанність, ініціативність.

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: