Resume from May 18, 2021 PRO

Анна

Менеджер по роботі з клієнтами, 14 000 UAH

Employment:
Full-time, part-time.
Age:
34 years
City of residence:
Irpin
Ready to work:
Irpin, Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number, email and Instagram.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Адміністратор

from 03.2021 to now (3 years 3 months)
Медичний центр, Ірпінь (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

Реєстрація пацієнтів в медичній програмі, робота з документацією. Зустріч та супроводження пацієнтів, ведення телефонних переговорів. Комунікаційна робота із співробітникам клініки. Робота з касою, ведення касової звітності.

Контент менеджер

from 03.2020 to 05.2020 (2 months)
https://izumlove.com.ua/, Ірпінь (Телекомунікації, зв'язок)

Написання статей та описів для товарів (сухофрукти та горіхи). Публікування статтей та новини на сайті (wordpress). Фотографування та обробка фото для сайту. Пошук фото на фотостоках для наповнення сайту.

Контент менеджер

from 08.2019 to 10.2019 (2 months)
https://vlasinfo.com/, Ірпінь (Телекомунікації, зв'язок)

Пошук інформації, фото та написання статей. Публікування статтей та новини на сайті. Складання грамотних та унікальних текстів.

Помічник вихователя

from 09.2018 to 06.2019 (9 months)
ДНЗ "Лісова пісня ", Ірпінь (Освіта, наука)

Організація дозвілля. Підготовка занять та ігор. Організація і проведення режимних моментів. Порядок та чистота в групі.

Менеджер по роботі з клієнтами

from 06.2017 to 08.2017 (2 months)
Українська архівна компанія, Київ (послуги)

Ведення переговорів з клієнтами. Підготовка комплекту документів для оплати рахунків за період зберігання. Відправка рахунку клієнтам і контроль отримання клієнтів документів на оплату. Підготовка і контроль план-графіка по оплаті рахунків. Супровід клієнтів протягом всього періоду співпраці з ними, документальне оформлення всіх операцій.

Експерт сектору збору без заставних кредитів та кредитних карт

from 09.2012 to 05.2017 (4 years 8 months)
АТ ОТП- банк, Київ (Фінанси, банки, страхування)

Переговори з клієнтами з метою досудового врегулювання питань заборгованості. Консультування клієнта з причин виникнення заборгованості та способам її погашення. Внесення результатів домовленостей в базу даних. Здійснення моніторингу за картковими операціями.

Провідний спеціаліст відділу стягнення заборгованості

from 03.2012 to 07.2012 (4 months)
Компанія Credex, Київ (Фінанси, банки, страхування)

Контроль якості переговорного процесу групи з п’яти чоловік , відділу стягнення заборгованості. Контроль за дотриманням бізнес-процесів в розмовах. Звітність за результатами роботи співробітників. Надання зворотного зв'язку співробітникам по їх роботі. Проведення навчання персоналу. Оптимізація процесу збору заборгованості.

Education

Національний університет державної податкової служби України

Обліково-економічний, Ірпінь
Higher, from 2007 to 2012 (4 years 9 months)

Спеціальність: Податковий контроль і аудит , магістр

Additional education and certificates

new look SMM

3 місяці

Knowledge and skills

MS Excel MS Word MS Office Користувач Internet CRM Робота з оргтехнікою Водійські права кат. B Робота зі сканером Робота з принтером Робота з ксероксом 1С:Бухгалтерія Робота з факсом Бухгалтерський облік Міні-АТС SMM ERP Довідково-інформаційні програми Банківська справа Машинопис

Language proficiencies

  • English — average
  • Russian — fluent
  • Ukrainian — fluent

Additional information

Власенко-Луцька Анна Михайлівна
м. Ірпінь, тел. [open contact info](look above in the "contact info" section), e-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)
[open contact info](look above in the "contact info" section)

Особисті дані
Д. н. 9 листопада 1989 р.
Заміжня
Є дитина

Досвід роботи
Березень 2021 р. – по теперішній час
Медичний центр
м. Ірпінь
Посада: Адміністратор
Посадові обов'язки: Реєстрація пацієнтів в медичній програмі, робота з документацією. Зустріч та супроводження пацієнтів, ведення телефонних переговорів. Комунікаційна робота із співробітникам клініки. Робота з касою, ведення касової звітності.


Березень 2020 р. – Травень 2020 р.
https://izumlove.com.ua/
Посада: Контент менеджер
Посадові обов’язки: Написання статей та описів для товарів (сухофрукти та горіхи). Публікування статтей та новини на сайті (wordpress). Фотографування та обробка фото для сайту. Пошук фото на фотостоках для наповнення сайту.

Серпень 2019 р. – Жовтень 2019 р.
https://vlasinfo.com/
Посада: Контент менеджер
Посадові обов’язки: Пошук інформації, фото та написання статей. Публікування статтей та новини на сайті. Складання грамотних та унікальних текстів.

Вересень 2018 р. – по червень 2019 р.
ДНЗ №1
м. Ірпінь
Посада: Помічник вихователя

Червень 2017 р. – по серпень 2017 р.
Українська архівна компанія
м. Київ
Посада: Менеджер по роботі з клієнтами
Посадові обов'язки: Ведення переговорів з клієнтами. Підготовка комплекту документів для оплати рахунків за період зберігання. Відправка рахунку клієнтам і контроль отримання клієнтів документів на оплату. Підготовка і контроль план-графіка по оплаті рахунків. Супровід клієнтів протягом всього періоду співпраці з ними, документальне оформлення всіх операцій.

Вересень 2012 р. – по травень 2017 р.
АТ «ОТП – банк»
м. Київ
Посада: Експерт сектору збору без заставних кредитів та кредитних карт
Посадові обов'язки: Переговори з клієнтами з метою досудового врегулювання питань заборгованості. Консультування клієнта з причин виникнення заборгованості та способам її погашення. Внесення результатів домовленостей в базу даних. Здійснення моніторингу за картковими операціями.

Березень 2012 р. – по липень 2012 р.
Компанія Credex
м. Київ
Посада: Провідний спеціаліст відділу стягнення заборгованості
Посадові обов'язки: Контроль якості переговорного процесу групи з п’яти чоловік , відділу стягнення заборгованості. Контроль за дотриманням бізнес-процесів в розмовах. Звітність за результатами роботи співробітників. Надання зворотного зв'язку співробітникам по їх роботі. Проведення навчання персоналу. Оптимізація процесу збору заборгованості.

Жовтень 2011р. – по березень 2012 р.
Компанія Credex
м. Київ
Посада: Спеціаліст відділу стягнення заборгованості
Посадові обов'язки: Ведення бази даних боржників. Консультація , мотивація, пошук шляхів погашення заборгованості. Моніторинг кредитної заборгованості фізичних осіб. Підготовка аналітичної звітності. Призначення і координація зустрічей клієнтів з менеджерами відділу для підписання договорів реструктуризації. Підготовка пакета документів для оформлення договорів реструктуризації. Робота з заставними кредитами.

ОсвітаВересень 2007 р. – по червень 2012 р
Національний університет державної податкової служби України
Спеціальність: Податковий контроль і аудит , магістр

Додаткові відомостіАнглійська мова – рівень intermediate.
Досвідчений користувач програм: MS Office (Word, Excel, Outlook, PowerPoint), Lotus, навігація в Internet, довідково-інформаційні програми.
Знання систем CRM і ERP.
Навички програм: 1С Бухгалтерія, «Банк - Клієнт»
Машинопис: українською мовою 170 – 200 знаків на хвилину, англійською мовою 135 – 150 знаків на хвилину.
Знання оргтехніки (міні-атс, ксерокс, факс, принтер, сканер).
Водійські права категорії В, С.
Диплом з відзнакою від Newlook | SMM | 2.0 |

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: