Resume from November 29, 2022

Тетяна

Бухгалтер, 18 000 UAH

Employment:
Full-time.
Age:
36 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

бухгалтер

from 05.2017 to now (7 years 1 month)
ПСП Аудит, Киев (Аутсорсинг)

Ведення бухгалтерського та податкового обліку

Education

Національний університет податкової служби України

Облік і аудит, Киев
Higher, from 2005 to 2010 (5 years)

Бакалавр облік і аудит магістратура економіка підприємства

Knowledge and skills

Навчання на курсах CAP/CIPA

Additional information

Домашня адреса:
Телефон:
Електронна адреса (e-mail):
Дата та місце народження:
Сімейний стан:

Освіта: м. Київ, проспект Вернадського,4 кв.9
моб. [open contact info](look above in the "contact info" section)
[open contact info](look above in the "contact info" section)
26.07.1987 р. м. Рига
незаміжня, немає дітей.

У 2009 році - отримала диплом бакалавра за спеціальністю « Облік і Аудит» у Національному університеті Державної податкової служби України.
У 2010 році - закінчення магістратури з відзнакою за спеціальністю «Економіка підприємства» Національного університету Державної податкової служби України.


Трудова діяльність:


З листопада 2010 р. - адміністратор проекту в компанії «ESU» в м. Києві.
Обов’язки: збір податкових накладних, актів звірки, ведення реєстрів рахунків на спожиту електроенергію та з надання послуг з оренди приміщення, передача актів, рахунків, податкових накладних у бухгалтерію КиФ ПрАТ «Київстар». Внесення усіх додаткових угод та актів на портал.
З жовтня 2011 р.- бухгалтер 2-ї категорії в компанії ПрАТ «Київстар» в м. Київ.
Обов’язки: забезпечення своєчасної наявності паперових носіїв банківської виписки. Розкладка платіжних доручень, згідно даних отриманої банківської виписки. Проведення своєчасного нарахування банківської комісії.
Погодження платіжних доручень в системі АСУП. Контроль за коректністю оформлення п/д (наявність підписів, печаті). Формування файлу для передачі даних до системи Клієнт-банк.
Перевірка правильності формування книги придбання в програмі АСУП, складання бухгалтерських довідок при виявлених помилках.
Відображення актів виконаних робіт в бухгалтерському обліку; контроль коректності та належного оформлення актів, перевірка прив’язки їх до відповідних позицій, контроль наявності та своєчасного їх надання.
З липня 2013 р.- спеціаліст 2-ї категорії в компанії ПрАТ «Київстар» в м. Київ.
З червня 2014 р. по 30 вересня 2015 р. - спеціаліст 2-ї категорії в компанії ПрАТ «Київстар» в м. Львів.
Обов’язки: проведення аналізу показників оборотно-сальдової відомості (звичайні договори оренди та утримання, оплата по яким проходить виключно по рахунках та договори з ФДМУ), а саме:
1)аналіз оборотності дебіторської , кредиторської заборгованості;
2)вчасне та правильне відображення сальдо по постачальникам, коректне відображення сальдо при внесенні змін щодо оплат , закриття чи продовження до умов договорів;
3)своєчасне реагування на утворення необґрунтованої дебіторсько-кредиторської заборгованості;
4)аналіз звіту про відсутні податкові накладні та проведення збору відсутніх документів;
5)аналіз не закритих строк у книзі придбання по орендодавцям на предмет підтвердження коректності проведених оплат та нарахувань для подальшого збору податкових накладних;
6) Забезпечення відправки актів звірки та підготовку звітності по проведенню щорічної інвентаризації;
З 01.12.2015р. по 17.03.2017р.- бухгалтер по касовим та банківським операціям в ГК «Верес».
Обов’язки: проведення банківських та касових операції по бухгалтерському обліку.
З 20.03.2017р. по 10.05.2017р. –бухгалтер в компанії «Бізнес Радіо Груп».
Обов’язки: ведення бухгалтерського та податкового обліку, здача звітності, проведення інвентаризації, бартерні операції, розрахунок заробітної плати.
З 22.05.2017р. по сьогоднішній час - бухгалтер аутсорсингу в компанії «Аутсорсингова компанія «ПІ.ЕС.ПІ.АУТСОРСИНГ».
Обов’язки: ведення бухгалтерського та податкового обліку та подання звітності по юридичним особам та фізичним особам.
22.05.2018р. по 16.06.2020р.-бухгалтер по авансовим звітам та постачальниками, проведення інфвентаризації, ведення касової книги та облік коштів під звіт ТОВ «Телерадіокомпанія Україна».
17.06.2020р.-31.05.2022р.- фахівець з фінансового контролю в ТОВ «НОВИННА ГРУПА УКРАЇНА».
Обов’язки: формування річного бюджету, згідно аналітик активів, погодження оплат, формування рестру та погодження на оплату, затвердження договорів та актів ЦПХ та перевірка відповідності аналітик, аналіз квартальних економій по бюджету, розрахунок собівартості проектів, планування платіжного календаря, аналіз та погодження заявок на відрядження, на транспортні витрати, аналіз та погодження заявок на закупівлі.
01.06.2022 по сьогодення- фахівець з фінансового контролю в Товариство з обмеженою відповідальністю «Медіа Група Україна».
Обов’язки: формування консолідованої інформації по активам Медіа Групи.



Навички:Робота в середовищі Windows, робота з програмами MS Office, Exell, впевнений користувач ПК, робота з програмами 1.С. 7.7. 1С 8.3, АСУП (Автоматизована система управління підприємством), Медок.

Мови:Українська – рідна, російська – вільно.

Особисті дані:




Характер спокійний, урівноважений, але свої погляди відстоюю активно та аргументовано, доброзичлива, комунікабельна, вмію аналізувати та логічно мислити, дисциплінова, відповідальна.
Шкідливі звички відсутні.




Інтереси: Туризм, музика, спорт.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: