Personal information hidden

This job seeker decided to hide his personal information and contact info, but you can send a message to him or suggest a job to him.

This job seeker has chosen to hide his personal information and contact info. You can contact him using this page: https://www.work.ua/resumes/4850736/

Адміністратор, 20 000 UAH

Employment:
Full-time, part-time.
City of residence:
Lutsk
Ready to work:
Lutsk, Remote

Contact information

This job seeker has hidden his personal information, but you can send him a message or suggest a job to him if you open his contact info.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Адміністратор

from 02.2024 to now (7 months)
Автобізнес та автосервіс

Адміністратор ресторану

from 10.2022 to 07.2023 (9 months)
Ресторанний комплекс «Жито», Луцьк (Готельно-ресторанний бізнес)

Хостес

from 07.2022 to 04.2023 (9 months)
Ресторан «cafe de vino”, Луцьк (Готельно-ресторанний бізнес)

Адміністратор

from 07.2021 to 12.2021 (5 months)
Na pagorbi, Луцьк (Готельно-ресторанний бізнес)

Продавець -консультант

from 08.2018 to 06.2020 (1 year 10 months)
Обнова Єврошоп, Луцьк (Роздрібна торгівля)

Офіціант

from 07.2017 to 08.2021 (4 years 1 month)
Ресторанний комплекс «Жито», Струмівка (Заклад ресторанного господарства,та відпочинку)

Education

Національний технічний університет ЛНТУ

Туризм,екологія, Луцьк
Higher, from 2019 to 2021 (1 year 8 months)

Волинський коледж Національного університету харчових технологій (ВоК НУХТ)

Готельно-ресторанна справа, Луцьк
Specialized secondary, from 2016 to 2019 (3 years)

Фахівець з готельного обслуговування

Knowledge and skills

  • Користувач ОС Windows
  • MS Excel
  • Робота з клієнтами
  • Водійські права кат. C
  • Водійські права кат. B
  • Активний продаж
  • Робота із запереченнями
  • Комунікабельність
  • Прямий продаж
  • Користувач 1С
  • Дисциплінованість

Additional information

Першочергові завдання, які входили в мої обов‘язки.
- Забезпечення ефективного функціонування ресторану або ж іншої організації.
- Прийом та обробка телефонних дзвінків, відвідувачів
- Організація робочого простору
- Контроль за веденням документації
- Взаємодія з постачальниками та клієнтами
- Ведення обліку робочого часу співробітників.

Мої навички:
- Відмінні комунікаційні навички
- Організаційні та аналітичні здібності
- Стресостійкість та вміння працювати в умовах великого обсягу роботи.

Додаткова інформація:
Відкрита до нових знань та можливостей, вміння швидко вчитися і адаптуватися до нових умов.Готова до відряджень.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: