Resume from July 7, 2021 PRO

Тетяна

Адміністратор, секретар, няня, швея, домогосподарка, 10 000 UAH

Employment:
Full-time, part-time.
Age:
58 years
City of residence:
Sumy
Ready to work:
Kyiv, Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Оператор АЗС

from 06.2019 to 03.2021 (1 year 9 months)
ТОВ "Борей", Суми (Заправки)

Обслуговування клієнтів, робота з касою

Провідний економіст

from 12.1987 to 11.2015 (27 years 11 months)
Управління Національного банку України в Сумській області, Суми (банковска діяльність)

Консультація клієнтів, ведення документообігу (реєстрація документів, договорів тощо), вхідна / вихідна кореспонденція, прийом, розподіл дзвінків, робота з оргтехнікою, забезпечення життєдіяльності підприємства, взаємодія з державними органами;
ведення розрахунково-касових операцій за кредитами та депозитами, розрахунки за основними засобами, обслуговування клієнтів, ведення бухгалтерського та податкового обліку відповідно до законодавства України, організація проведення інвентаризації основних засобів, проведення інспекційних перевірок банків, згідно законодавства України

Education

Всеросійський заочний фінансово-економічний інститут Москви (Бєлгаородська філія)

Фінанси та кредит, Белгород
Higher, from 1988 to 1994 (6 years)

Additional education and certificates

Сертифікований курс "Управлінський облік і планування в прикладному рішенні" 1С: Управління торговим підприємством 8 для Укр

2016, 3 місяц

Knowledge and skills

MS Excel MS Word Користувач Internet Internet Explorer Windows Користувач ПК Google Chrome CorelDRAW M.E.Doc Ведення соціальних мереж Google Операційні системи АСКОД Уміння приймати рішення і самостійно відповідати за результат

Language proficiencies

English — average

Additional information

Професійні навички: робота з первинною бухгалтерською документацією (рахунки, акти, видаткові та податкові накладні);
ведення документообігу (реєстрація документів, договорів і т. д.);
зустрічі та ведення ділової переписки з партнерами;
що входить / вихідна кореспонденція;
робота з оргтехнікою;
володіння ОС Windows, робота в стандартних програмах Word, Excel, Internet Explorer, Google Chrome, робота з графічним редактором CorelDrow
Ділові якості: Уміння приймати рішення і самостійно відповідати за результат;
вміння знаходити підхід до клієнтів;
комунікативні навички;
робота з наявними клієнтами, а також залучення і пошук нових клієнтів;
дзвінки існуючої клієнтської бази з метою пропозиції нових послуг;
досвід особистісного спілкування;
пошук співробітників і проведення співбесід;
вміння виявляти тактовність і толерантність;
користувач ПК, робота в програмах MS Office,
готовність працювати на результат, заробляти, а не отримувати!

Особисті якості: Презентабельна зовнішність; грамотна мова;
активна життєва позиція; аналітичний склад розуму;
здатність швидко навчатися; відсутність шкідливих звичок;
висока працездатність; готовність брати відповідальність;
бажання працювати і заробляти; життєрадісність;
ініціативність; комунікабельність;
наполегливість; спрямованість на результат;
оптимізм; впевненість в собі;
добре розвинена інтуїція; цілеспрямованість;
енергійність.
Заняття у вільний час: Постійне саморозвиток і вдосконалення навичок

Додатково: Організація роботи офісу, контроль виконання завдань, постановка завдань; робота з сайтами, соціальними мережами, активний користувач комп'ютера і мережі Інтернет.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: