Resume from September 29, 2018 PRO

Оксана

Помощник руководителя, HR-, офис-менеджер, 13 000 UAH

Employment:
Full-time.
Age:
42 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number, email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Помощник руководителя

from 02.2007 to now (17 years 2 months)
ЧАО "СК "ПРОВИДНА", Киев (Фінанси, банки, страхування)

Функціональні обов’язки:
- прийом вхідних телефонних дзвінків та надання необхідної інформації, переадресування їх іншим
працівникам ГО Товариства з урахуванням компетенції цих працівників;
- обробка інформації, що надходить з Управлінь вертикалі, та формування звітів по ній;
- здійснення контролю за виконанням доручень Голови Правління та його Заступників;
- формування та надання звітів Голові Правління по роботі вертикалі (щотижня, щомісяця,
щоквартально);
- ведення протоколів нарад;
- написання та оформлення листів та службових записок;
- реєстрація службових записок та контроль їх виконання;
- реєстрація вихідної та вихідної кореспонденції;
- відправка листів;
- організація зустрічей та нарад;
- організація робочого графіка керівника;
- прийом відвідувачів;
- здійснення консультацій та координації дій відвідувачів, в межах своєї компетенції, якщо їм потрібно
звернутися до кількох різних служб або кількох фахівців Товариства;
- надання застрахованим консультацій з приводу написання звернень на відшкодування коштів та
перевірка правильності їх оформлення (наявність чеків, актів, виписок, рецептів тощо);
- робота в INSIS9 та INSIS10 (внесення та оплата договорів страхування);
- оформлення кадрових документів працівників вертикалі (заяви на відпустку, звільнення, прийом на
роботу, лікарняні листи, переведення на іншу посаду, службові записки тощо);
- робота з оргтехнікою (сканування, копіювання) та міні-АТС;
- впевнений користувач ПК (Word, Excel, Outlook, Zimbra), Internet;
- ведення табелю та журналу реєстрації виходу на роботу працівників вертикалі;
- замовлення Авіа та ж/д білетів;
- робота з кур'єрськими службами;
- бронювання готелів;
- виконання інших поточних завдань керівника.

Секретарь

from 10.2003 to 12.2006 (3 years 2 months)
Госинспекция по ценам в г.Киев, Киев (контроль за ценами)

Education

Киевский гуманитарный институт

Романо-германская филология, преподаватель, Киев
Higher, from 1998 to 2003 (4 years 9 months)

Knowledge and skills

MS Excel MS Word Користувач ПК Робота з оргтехнікою Знання офісних програм

Language proficiencies

  • English — average
  • Ukrainian — fluent
  • Russian — average

Additional information

цілеспрямованість, ввічливість, відповідальність, організованість, комунікабельність, пунктуальність, серйозне ставлення до роботи, бажання працювати та розвиватись.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: