Resume from April 26, 2024 PRO

Вікторія

Помічник керівника установи, заступник начальника відділу з діловодства, фотограф, копірайтер, 20 000 UAH

Employment:
Full-time.
Age:
27 years
City:
Vinnytsia

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email, address, Facebook and Instagram.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Заступник начальника відділу документообігу

from 10.2023 to 03.2024 (5 months)
АТ "АКБ "КОРКОРД" (в стані ліквідації), Київ (Фінанси, банки, страхування)

Досвід роботи в установі (банк) в стані ліквідації (процедура припинення банку як юридичної особи відповідно до законодавства), а саме:
- приймання та своєчасна реєстрації вхідної кореспонденції; реєстрація вихідної кореспонденції; розсилка вхідної кореспонденції виконавцям; сканування службових документів (наказів, службових записок, тощо); сканування документів для зберігання в електронному архіві;
- передача та підписання документів Уповноваженою особою ФГВФО (Фонду гарантування вкладів фізичних осіб), відправлення документації виконавцям;
- виконання особистих прохань та доручень Уповноваженої особи ФГВФО;
- організація особистого прийому клієнтів банку;
- організація роботи з засобами поштового зв'язку, а саме: укрпошта, нова пошта, dhl, e-mail;
- досвід роботи та виконання доручень працівників Фонду гарантування вкладів фізичних осіб м. Київ.

Помічник керівника установи

from 11.2021 to 10.2023 (1 year 11 months)
АТ "АКБ "КОНКОРД", Дніпро (Фінанси, банки, страхування)

- Ведення корпоративного календаря банку, планування зустрічей, нарад, створення заходів для членів Наглядової ради банку, членів Правління банку та ТОПів;
- приймання та своєчасна реєстрації вхідної кореспонденції; реєстрація вихідної кореспонденції; розсилка вхідної кореспонденції виконавцям; сканування службових документів (наказів, службових, тощо); сканування документів для зберігання в електронному архіві;
- передача та підписання документів членам Наглядової ради банку, Правління банку та ТОПів;
- зустріч гостей та клієнтів, які приходять до членів Наглядової ради банку, Правління банку та ТОПів;
- виконання особистих прохань Акціонерів та Голови Правління банку;
- оформлення та закриття службових відряджень членів Наглядової ради банку, Правління банку, ТОПів, особистих водіїв керівництва;
- супроводження та модерація нарад, засідань Наглядової ради банку, Правління банку, ТОПів;
- створення протоколів зустрічі топ-менеджерів щочетверга;
- погодження та оплата рахунків через AlmexECM;
- ведення та погодження господарських договорів.

Фахівець відділу просування платіжних сервісів

from 10.2020 to 11.2021 (1 year 1 month)
АТ "АКБ "КОНКОРД", Дніпро (Фінанси, банки, страхування)

- Формування контенту (фото та відео) для просування продуктів в мережі Інтернет і соціальних мережах;
- розробка текстів для банерів, листівок, комунікацій з клієнтами;
- організація і контроль сплати рахунків згідно проведених рекламних компаній Транзакційного Бізнесу (рекламні агентства на аутсорсингу, таргетинг, контекстная реклама, подарунки для розіграшів по акціям);
- ініціювання IT-змін, необхідних для побудови та вдосконалення платформи комунікацій з клієнтами;
- організація та участь в розробці рекламних матеріалів (листівки, банера,
буклети, плакати, відео), контроль за їх якість, забезпечення наочності та їх
доступності, замовлення, контроль за їх відправлення;
- створення презентаційних матеріалів для партнерів та внутрішнього користування;
- участь та представлення продуктів Транзакційного Бізнесу та Банку в цілому, на конференціях;
- виконання письмових/усних доручень і розпоряджень Заступника Голови Правління (керівника Транзакційного Бізнесу);
- створення заяв, авансових звітів на відрядження за вимогою керівника;
- замовлення кави, канцелярії, меблів та інших необхідних речей для
життєдіяльності Бізнесу.

Фахівець управління маркетингу

from 01.2020 to 10.2020 (9 months)
АТ "АКБ "КОНКОРД", Дніпро (Фінанси, банки, страхування)

- Узгодження договорів і додаткових угод;
- робота у внутрішньому електронному документообігу - Almex;
- ведення реєстрації документів відділу маркетингу;
- робота з кур’єрськими службами, відправлення документів;
- робота з типографіями, замовлення, сплата, відвантаження товару;
- робота в Portal Concord: редагування анкет користувачів;
- замовлення продуктів харчування, води, засобів для прибирання приміщення, води, кави, канцтоварів, зустріч гостей, подача чаю, кави, замовлення канцтоварів;
- вирішення особистих питань керівників, акціонерів, колег.

Діловод адміністративно-господарчого відділу

from 11.2018 to 01.2020 (1 year 2 months)
ПАТ "АПК-ІНВЕСТ", Днепр (Сільське господарство, агробізнес)

- Облік, систематизація та зберігання документів відділу діловодства;
- забезпечення безпеки всієї службової документації, яка надходила до відділу діловодства;
- ведення архіву відділу діловодства;
- ведення внутрішньої документації відділу діловодства;
- забезпечення своєчасного відправлення вихідної кореспонденції та отримання вхідної засобами пошти: укрпошта, нова пошта, e-mail;
- робота у програмі «IT підприємство»;
- замовлення канцелярії для відділу діловодства;
- формування табеля обліку співробітників відділу діловодства;
- виконання особистих доручень керівника.

Менеджер з адміністративої діяльності, менеджер з продажів

from 06.2018 to 08.2018 (2 months)
ЄКЦ "Соломоніка", Дніпро (Освіта, наука)

- відмітка відвідуваності на заняттях клієнтів центру;
- робота у спеціалізованій програмі (СпецСофт – яка дає можливість здійснювати оплати клієнтів, вести анкети);
- розрахунок клієнтів;
- приймання вихідних та вхідних дзвінків, що надходять до центру;
- інформування клієнтів центру про заходи центру, вихідні дзвінки та розіслання інформації в месенджері;
- ведення касової дисципліни, робота з касовим апаратом;
- робота з оформленням прибутків та збитків у програмі 8.3.10 платформи "1С:Підприємство";
- ведення касових книг;
- здача прибутків до банку;
- створення довіреностей на одержання товарно-матеріальних цінностей у програмі 8.3.10 платформи "1С:Підприємство".

Оператор диспетчерської служби таксі

from 12.2017 to 06.2018 (6 months)
Таксі ОПТІ 579, Дніпро (Транспорт, логістика)

- Прийманні вхідних дзвінків, приймання замовлень;
- здійснення вихідних дзвінків за своїми замовленнями;
- забезпечення клієнтів та водіїв необхідною інформацією;
- робота з рацією;
- робота з ПК (Excel, Word).

Фотограф

from 02.2013 to now (11 years 3 months)
viktoriya.art.3.14, Дніпро (Шоу-бізнес, мистецтво, культура)

Ознайомитись із моєю творчістю можна у соціальних мережах:
[open contact info](look above in the "contact info" section)
[open contact info](look above in the "contact info" section)

Аніматор дитячих свят

from 01.2012 to 12.2017 (5 years 11 months)
Театральник колектив "Експромт", Синельникове (Шоу-бізнес, мистецтво, культура)

Величезний досвід спілкування з дітьми, здатність знайти індивідуальний підхід до кожної дитини, уміння зацікавити, зайняти, навчити, а також, створити гарний настрій та приємну атмосферу шляхом організації дитячих днів народження, випускних вечорів, свят та подій

Education

Приватний вищий навчальний заклад "Київський університет культури"

Інформаційна, бібліотечна та архівна справа, фахівець з документознавства та інформаційної діяльності, Дніпро-Київ
Higher, from 2014 to 2020 (6 years)

Документознавець - спеціаліст у галузі документознавства, діловодства.
Професійна діяльність включає:
- планування, організацію, удосконалення діяльності служби документаційного забезпечення управління (ДОУ) та контролю за станом діловодства в організації;
- розробку уніфікованих форм документів, систем документації, табелів документів різного призначення та рівня спрямування, класифікаторів документної інформації;
- упорядкування складу документів та інформаційних показників, скорочення їх кількості та оптимізацію документопотоків організації;
- відбір документів, що передаються на державне зберігання, організацію поточного зберігання та експертизу цінності документів;
- постановку завдань проектування, експлуатації, удосконалення автоматизованих інформаційних систем та систем управління;
- вивчення та узагальнення передового досвіду в галузі ДНЗ, розробка нормативно-методичних документів з питань ДНЗ;
- підготовку пропозицій щодо забезпечення ергономічних умов праці, раціоналізації робочих місць працівників служби ДОП;
- участь у роботі з підбору розміщення та підвищення кваліфікації кадрів служби ДОП.

Knowledge and skills

MS Excel MS Word Пользователь Internet MS Office MS PowerPoint Email Windows Internet Explorer Adobe Photoshop MS Access Mozilla Firefox Google Chrome Веб-браузеры Амиго Adobe Lightroom Gmail Adobe Фотография Canva Уміння працювати в режимі багатозадачності Комунікабельність Відповідальність Ведення документації Грамотна усна та письмова мова Привітність Здатність до навчання Користувач 1С Уміння аналізувати Організованість

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • Russian — fluent
  • English — beginner

Additional information

Добрий день! Якщо саме Ви натрапили на моє резюме і вважаєте, що можете забезпечити мене чудовою роботою, роботою мрії та перспектив, прошу надати мені зворотній зв'язок!
Я - перспективна, творча та здібна особистість, яка може, вміє та налаштована старанно працювати, навчатися та бути в постійному ресурсі!
Я - готова стати частинкою надзвичайної команди, яка буде другою домівкою.
Маю гідний досвід роботи та круті рекомендації! Якщо моє резюме відповідає Вашим вимогам, сміливо телефонуйте, я відкрита для пропозицій!

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: