Resume from December 19, 2023 PRO

Костянтин

Операційний директор

Employment:
Full-time.
Age:
35 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email, address and Facebook.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Операційний директор

from 06.2020 to 02.2022 (1 year 8 months)
Support.ua, Київ (Retail Service Provider)

Обов'язки:
- керівництво операційним департаментом (контакт центр, відділ сервісу, логістика, адміністративно господарський відділ, відділ розробки ПО);
- оптимізація та систематизація бізнес-процесів;
- впровадження ERP системи (підготовка технічних завдань, контроль реалізації);
- модернізація систем роботи Контакт центру;
- визначення та розробка заходів для реалізації планів компанії;
- розробка та впровадження системи мотивації (KPI);
- робота над рентабельністю і прибутковістю напрямків, контроль фінансових показників;
- підвищення конкурентоспроможності та прибутковості компанії;
- проведення переговорів, укладання договорів з замовниками, споживачами послуг (В2В);
Досягнення:
- завдяки оптимізації процесів зменшено строк надання послуг клієнтам з 14 днів до 5 днів;
- зменшена кількість пропущених дзвінків з 18% до 1%;
- SL підвищено з 78% до 96%
- зросла якість послуг та клієнтоорієнтовність, завдяки розробці та впровадженню алгоритмів, скриптів обслуговування та системи KPI;
- рівень задоволеності клієнтів (NPS) виріс з 56% до 92%;
- мінімізація витрат на ремонт та обслуговування (знижено на 40%);
- проведена реструктуризація контакт центру;
- значно покращений та спрощений CJM, розроблені та впроваджені чат боти;
- розроблений та впроваджений мобільний додаток для клієнтів;
- розроблений та впроваджений особистий кабінет клієнта;
- автоматизовані ключові бізнес процеси;
- укладені договори з такими компаніями як: DC Link, MUK, Candy;

В.о. Генерального директора

from 11.2018 to 07.2019 (8 months)
СОС Сервіс Україна (страхова група PZU), Киев (страхування, асистанс, організація експертиз, врегулювання збитків)

З 2008 по 2020 рік працював в компанії ТОВ «СОС Сервіс Україна» (страхова група PZU. 150 співробітників).

- визначення та розробка заходів для реалізації планів компанії;
- планування прибутку, тактичне та стратегічне планування;
- розробка продуктів, типових пропозицій товариства;
- розробка, впровадження та підтримка нових продуктів, включаючи - побудову тарифної політики, інтеграцію в IT- cистеми тощо;
- робота над рентабельністю і прибутковістю напрямків, контроль фінансових показників;
- підвищення конкурентоспроможності та прибутковості компанії;
- розробка та впровадження заходів, направлених на оптимізацію діяльності компанії;
- проведення переговорів, укладання договорів з замовниками, споживачами послуг (В2В);
- управління персоналом (150 співробітників в підпорядкуванні), організація навчання персоналу.

Операційний директор

from 11.2018 to 12.2019 (1 year 1 month)
СОС Сервіс Україна (страхова група PZU), Київ (страхування, асистанс, експертиза і оцінка, врегулювання збитків)

- керівництво операційним управлінням, 80 співробітників в підпорядкуванні (п’ять контакт центрів - медичного обслуговування, технічного обслуговування, інформаційного обслуговування, обслуговування страхування життя, обслуговування подорожуючих за кордон);
- організація та оптимізація роботи підпорядкованих структурних підрозділів;
- розробка цін та тарифів на товари (послуги, роботи) Товариства;
- ведення переговорів від імені Товариства з будь-якими партнерами та потенційними клієнтами Товариства;
- підготовка та видача письмових та усних розпоряджень щодо діяльності підпорядкованих структурних підрозділів;
- розробка та впровадження заходів, направлених на оптимізацію операційної діяльності Товариства;
- модернізація систем роботи Контакт центрів.

Начальник відділу оцінки

from 07.2008 to 11.2018 (10 years 4 months)
СОС Сервіс Україна (страхова група PZU), Київ (страхування, асистанс, організація експертиз, врегулювання збитків)

- практичний досвід з визначення розміру страхового відшкодування;
- досвід надання послуг технічного асистансу;
- знання Законів України та інших нормативно-правових актів, що регулюють страхову діяльність;
- розробка договорів, алгоритмів, інструкцій;
- розширення партнерської мережі;
- управління та регулювання діяльності партнерів та підрядників (понад 265 осіб);
- врегулювання та мінімізація складних збитків.

Старший фахівець з оцінки майна з 01.2014р. по 09.2015р. (сфера страхування, експертиза та оцінка, асистанс)

Старший фахівець інформаційно-технічного обслуговування з 08.2013р. по 01.2014р. (сфера страхування, контакт центр, асистанс)

Оцінювач стажист автотранспорту з 03.2009р. по 03.2010р. (сфера страхування, експертиза та оцінка, асистанс)

Спеціаліст відділу організації послуг технічного асистансу з 07.2008р. по 03.2009р. (сфера страхування, контакт центр, асистанс)

Education

MIM-Київ

Pre-MBA, Київ
Higher, from 2021 to 2022 (1 year)

Київський університет економіки права та туризму.

Облік і аудит, Киев
Higher, from 2010 to 2014 (3 years 4 months)

Additional education and certificates

Laba, управління бізнес-процесами

2021, 3 місяці

MIM Київ, pre-MBA управління бізнес-процесами

2021-2022

тренінг «Управління персоналом»

2017

курс тренінгу компанії «Kiy» за напрямом «Ефективні комунікації»

2012

курси підготовки та підвищення кваліфікації у Національній академії внутрішніх справ

2018

семінар з підвищення кваліфікації за спеціалізацією судова авто-товарознавча експертиза та оцінка

2015

підготовка та підвищення кваліфікації аварійних комісарів в Українському центрі післяаварійного захисту «Експерт-Сервіс»

2008

стажування на оцінювача колісних транспортних засобів в ТОВ «Експертно-асистуюча компанія «Легіон»

2009, 12 місяців

АВТОМАТИЗАЦІЯ БІЗНЕС-ПРОЦЕСІВ, НАЛАШТУВАННЯ ТА АДМІНІСТРУВАННЯ CREATIO

2023, 1 місяць

Knowledge and skills

MS Excel MS Word MS Office MS PowerPoint MS Outlook Бітрікс24

Language proficiencies

English — average

References

  • Мандриченко Олександр Борисович

    Мандриченко Олександр Борисович

    Директор з розвитку бізнесу, Smiddle Украина

    Contact details are hidden
  • Зубач Василь Леонідович

    Зубач Василь Леонідович

    Член правління, ЧАО "СК "ПЗУ Украина"

    Contact details are hidden
  • Кірій Євген

    Кірій Євген

    Власник, Support.ua

    Contact details are hidden

Additional information

Професійні досягнення:
⦁підвищив якість послуг та відповідно авторитет компанії на ринку;
⦁за короткий період укладено договори з такими клієнтами як:
ТАС, УСГ, Глобус, Еталон, Ютіко, Альфа страхування, Вусо, Перша; Граве Україна;
АВТ Баварія, Europ Assistance Polska, AWP Polska.
⦁суттєво мінімізував витрати компанії завдяки впровадженню нової стратегії
⦁компанія пройшла конкурсний відбір та уклала Договір з Моторно(транспортним) страховим бюро України, Альфа Страхування, Інтер-Ріск Україна, Приватні інвестиції та ін.;
⦁впровадив власні ідеї, які були реалізовані через ІТ рішення, та допомогли оптимізувати роботу різних напрямків компанії;
⦁розвинув партнерську мережу аварійних комісарів, експертів оцінювачів до більш ніж 265 осіб;
⦁відкрив нові напрями роботи: оцінка майна, ТМЦ, рухомих речей, землі, адміністрування автопарків та інші;

Ділові та особисті якості:
Ведення переговорів будь-якого рівня, оптимізація бізнес-процесів для досягнення високих показників, відповідальність, вміння добре та швидко аналізувати, вміння працювати з великим обсягом інформації, уважність, високий рівень самоорганізації.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: