Personal information hidden
This job seeker has chosen to hide his personal information and contact info. You can contact him using this page: https://www.work.ua/resumes/5133112
Адміністративний директор
- Employment:
- Full-time, part-time.
- City of residence:
- Kyiv
- Ready to work:
- Kyiv, Remote
Contact information
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
Work experience
Адміністративний менеджер
from 12.2017 to now
(6 years 5 months)
ЗМІ, медіа
• Управління всіма контрактами з постачальниками, що надають послуги та товари, пов'язані з управлінням приміщеннями та офісним приладдям і поточними витратами
• Ініціювання та контроль процесу всіх запитів на закупівлю товарів і послуг, пов'язаних з управлінням приміщеннями, офісним приладдям і поточними витратами
• Проведення оцінки пропозицій щодо закупівлі товарів і послуг
• Організація діловодства
• Ведення переговорів з орендодавцями
• Складання та контроль адміністративного бюджету
• Пошук і підбір співробітників в якості адміністративного персоналу
• Координація роботи з прибирання / обслуговуючого персоналу
• Контроль за дотриманням вимог з охорони праці, протипожежної безпеки і техніки безпеки
• Організація та планування зустрічей
• Планування та організація нарад
• Оновлення та підтримка офісних політик і процедур
• Бронювання поїздок
• Організація ремонтів, переїздів
Прес-секретар
from 06.2017 to 11.2017
(5 months)
ДП «Держзовнішінформ», м. Київ (Інформаційно-аналітичний центр моніторингу зовнішніх і внутрішніх товарних ринків)
• Написання прес-релізів, статей на корпоративному сайті
• Взаємодія із ЗМІ (написання та розміщення статей, прес-релізів, новин, інтерв'ю керівника компанії, офіційних повідомлень)
• Ведення звітності та аналіз ефективності проведених заходів
• Формування та управління іміджем компанії
• моніторинг ЗМІ та аналіз поточних показників
• Моніторинг та реакція на відгуки про компанію на тематичних сайтах
• Моніторинг та аналіз інформаційного простору на предмет реалізації PR-стратегії
• Пошук партнерів для подальшої співпраці з ними
• Участь в організації виставок, конференцій, заходів компанії та менеджменту
• написання контенту для корпоративного сайту, сторінок соціальних мереж
• Створення аналітичної інфографіки
• Фото та відео зйомка заходів компанії
Адміністративний директор
from 12.2015 to 06.2017
(1 year 6 months)
Lake studio, м. Київ (Дизайн студія)
Адміністрування роботи студії
створення, підтримка бази клієнтів
• іноземні роздрібні продажі
прийом і обробка іноземних замовлень
комунікація з іноземними клієнтами
• логістика в Україні та за кордоном
Розробка та моніторинг кращих логістичних рішень в Україні та за кордоном
контроль за виконанням умов договорів
• управлінська звітність
контроль безготівкових розрахунків
ведення каси приходу / витрати
місячна звітність за фінансовими доходами і видатками
місячний бюджет
річний бюджет
аналіз фінансових результатів
облік та видача зарплат
• бухгалтерська діяльність
ведення первинної бухгалтерської документації
виписка рахунків, актів виконаних робіт
звірки з контрагентами
контроль міграції документів
• собівартість та ціноутворення
ціноутворення, прорахунки (собівартість-опт-реалізація)
• юридичні питання
Контроль за виконанням умов договорів
оформлення договорів з постачальниками, підрядниками, оптовими покупцями
• адміністрування офісу
оптимізація витрат
• логістика показу
технічна організація показу
• інформаційні технології
взаємодія з системним адміністратором
підтримка сайту компанії і поштового сервера
• Human Resourсes
оформлення трудових книжок
штатний розклад
розклад відпусток
виплата з / п, господарських виплат
відрядження
• Робота з ЗМІ (спільно з піар відділом)
Національний менеджер з продажу та просування
from 01.2014 to 12.2015
(1 year 11 months)
ТОВ "Варнет груп", м. Київ (Дистрибюторська компанія)
• Ведення та розвиток бази клієнтів (холодні дзвінки, В2В, В2С)
• Пошук і проведення переговорів з постачальниками
• Обробка та оформлення замовлень (виставлення рахунків, укладання договорів)
• Розробка схем знижок для постійних клієнтів
• Підготовка документів та участь в тендерних торгах
• Моніторинг цін конкурентів
• Дослідження потреб ринку і побудова стратегії розвитку ТМ
• Складання маркетингового бюджету з урахуванням потреб ринку і позицій конкурентів
• Ведення звітності про продажі
• Розрахунок логістики для створення найкращого маршруту доставки
• Врегулювання конфліктних ситуацій з клієнтами
Адміністративний директор
from 09.2008 to 12.2013
(5 years 3 months)
Клінінг-Про, м. Київ (Фасіліті менежмент організація)
• Загальне керівництво і організація діяльності компанії, організація роботи адміністраторів об'єктів та іншого персоналу (25 осіб).
• Організація та контроль документообігу (складання і контроль виконання договорів, складання рахунків та ін.)
• Управління та контроль над готівковими надходженнями і фондом заробітної плати в межах бюджету.
• Організація і управління освітніх процесів для персоналу.
• Пошук іноземних партнерів, проведення переговорів і підписання договорів.
• Підбір персоналу (пошук, найм, звільнення).
• Організація зустрічей, конференцій, дозвілля іноземних партнерів.
• Організація PR-акцій, розміщення реклами компанії в друкованих та електронних ЗМІ.
• Формування замовлень, придбання основних засобів (обладнання, інвентар), контроль їх експлуатації.
• Щомісячне складання звітів регіонального представництва (моніторинг виконання бюджету, аналіз виконання прогнозних показників)
• Підготовка документів та участь в тендерних торгах.
• Моніторинг та вивчення діяльності конкурентів.
Асистент начальника PR відділу
from 01.2008 to 08.2008
(7 months)
Телеканал «Інтер», м. Київ (ЗМІ, медіа)
• Збір інформації в друкованих ЗМІ про діяльність компанії та її топ менеджмент
• Аналіз отриманих даних
• Формування щомісячних звітів про імідж компанії
Бухгалтер
from 09.2007 to 12.2007
(3 months)
ТОВ «Сіті тур», м. Київ (Туризм)
• Ведення бухгалтерського обліку (1С), складання статистичних фінансових звітів
• Складання щомісячних управлінських фінансових звітів
• Фінансове планування, робота з системою «Клієнт-Банк»
Education
Університет банківської справи Національного банку України, Київ
Економічний, Облік та аудит, м. Київ
Higher, from 2007 to 2008 (10 months)
Університет банківської справи Національного банку України, Львів
Економічний, Облік та аудит, Львів
Higher, from 2003 to 2007 (3 years 9 months)
Additional education and certificates
Ukrainian media E-school
2018, 3 місяці
Університет банківської справи Deutsche Bundesbank
2008, 2 тижні
Knowledge and skills
Language proficiencies
- English — above average
- Ukrainian — fluent
- Russian — fluent
- Polish — beginner
Additional information
Наявність лідерських та управлінських, організаторських навичок
• Досвід керівництва колективом від 25 чоловік
• Навички бюджетування, планування діяльності компанії
• Комунікаційні та презентаційні навички
More resumes of this candidate
Kyiv, Remote
Higher education · Full-time, part-time
- Административный менеджер, 6 years 5 months
- Пресс-секретарь, ГП «Держзовнишинформ», 5 months
Similar candidates
Администратор, зам. директора
15000 UAH, Lubny, Remote
Системный администратор, управляющий
Kyiv, Remote
Руководитель, администратор сервисного отдела
35000 UAH, Kyiv
Керуючий, адміністратор
20000 UAH, Zolotonosha, Remote
Директор магазину, адміністратор, управляючий, менеджер мережі
25000 UAH, Kyiv