Особисті дані приховані
Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/5133112
Адміністративний директор
- Зайнятість:
- Повна зайнятість, неповна зайнятість.
- Місто проживання:
- Київ
- Готовий працювати:
- Дистанційно, Київ
Контактна інформація
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Досвід роботи
Адміністративний менеджер
з 12.2017 по нині
(6 років 5 місяців)
ЗМІ, медіа
• Управління всіма контрактами з постачальниками, що надають послуги та товари, пов'язані з управлінням приміщеннями та офісним приладдям і поточними витратами
• Ініціювання та контроль процесу всіх запитів на закупівлю товарів і послуг, пов'язаних з управлінням приміщеннями, офісним приладдям і поточними витратами
• Проведення оцінки пропозицій щодо закупівлі товарів і послуг
• Організація діловодства
• Ведення переговорів з орендодавцями
• Складання та контроль адміністративного бюджету
• Пошук і підбір співробітників в якості адміністративного персоналу
• Координація роботи з прибирання / обслуговуючого персоналу
• Контроль за дотриманням вимог з охорони праці, протипожежної безпеки і техніки безпеки
• Організація та планування зустрічей
• Планування та організація нарад
• Оновлення та підтримка офісних політик і процедур
• Бронювання поїздок
• Організація ремонтів, переїздів
Прес-секретар
з 06.2017 по 11.2017
(5 місяців)
ДП «Держзовнішінформ», м. Київ (Інформаційно-аналітичний центр моніторингу зовнішніх і внутрішніх товарних ринків)
• Написання прес-релізів, статей на корпоративному сайті
• Взаємодія із ЗМІ (написання та розміщення статей, прес-релізів, новин, інтерв'ю керівника компанії, офіційних повідомлень)
• Ведення звітності та аналіз ефективності проведених заходів
• Формування та управління іміджем компанії
• моніторинг ЗМІ та аналіз поточних показників
• Моніторинг та реакція на відгуки про компанію на тематичних сайтах
• Моніторинг та аналіз інформаційного простору на предмет реалізації PR-стратегії
• Пошук партнерів для подальшої співпраці з ними
• Участь в організації виставок, конференцій, заходів компанії та менеджменту
• написання контенту для корпоративного сайту, сторінок соціальних мереж
• Створення аналітичної інфографіки
• Фото та відео зйомка заходів компанії
Адміністративний директор
з 12.2015 по 06.2017
(1 рік 6 місяців)
Lake studio, м. Київ (Дизайн студія)
Адміністрування роботи студії
створення, підтримка бази клієнтів
• іноземні роздрібні продажі
прийом і обробка іноземних замовлень
комунікація з іноземними клієнтами
• логістика в Україні та за кордоном
Розробка та моніторинг кращих логістичних рішень в Україні та за кордоном
контроль за виконанням умов договорів
• управлінська звітність
контроль безготівкових розрахунків
ведення каси приходу / витрати
місячна звітність за фінансовими доходами і видатками
місячний бюджет
річний бюджет
аналіз фінансових результатів
облік та видача зарплат
• бухгалтерська діяльність
ведення первинної бухгалтерської документації
виписка рахунків, актів виконаних робіт
звірки з контрагентами
контроль міграції документів
• собівартість та ціноутворення
ціноутворення, прорахунки (собівартість-опт-реалізація)
• юридичні питання
Контроль за виконанням умов договорів
оформлення договорів з постачальниками, підрядниками, оптовими покупцями
• адміністрування офісу
оптимізація витрат
• логістика показу
технічна організація показу
• інформаційні технології
взаємодія з системним адміністратором
підтримка сайту компанії і поштового сервера
• Human Resourсes
оформлення трудових книжок
штатний розклад
розклад відпусток
виплата з / п, господарських виплат
відрядження
• Робота з ЗМІ (спільно з піар відділом)
Національний менеджер з продажу та просування
з 01.2014 по 12.2015
(1 рік 11 місяців)
ТОВ "Варнет груп", м. Київ (Дистрибюторська компанія)
• Ведення та розвиток бази клієнтів (холодні дзвінки, В2В, В2С)
• Пошук і проведення переговорів з постачальниками
• Обробка та оформлення замовлень (виставлення рахунків, укладання договорів)
• Розробка схем знижок для постійних клієнтів
• Підготовка документів та участь в тендерних торгах
• Моніторинг цін конкурентів
• Дослідження потреб ринку і побудова стратегії розвитку ТМ
• Складання маркетингового бюджету з урахуванням потреб ринку і позицій конкурентів
• Ведення звітності про продажі
• Розрахунок логістики для створення найкращого маршруту доставки
• Врегулювання конфліктних ситуацій з клієнтами
Адміністративний директор
з 09.2008 по 12.2013
(5 років 3 місяці)
Клінінг-Про, м. Київ (Фасіліті менежмент організація)
• Загальне керівництво і організація діяльності компанії, організація роботи адміністраторів об'єктів та іншого персоналу (25 осіб).
• Організація та контроль документообігу (складання і контроль виконання договорів, складання рахунків та ін.)
• Управління та контроль над готівковими надходженнями і фондом заробітної плати в межах бюджету.
• Організація і управління освітніх процесів для персоналу.
• Пошук іноземних партнерів, проведення переговорів і підписання договорів.
• Підбір персоналу (пошук, найм, звільнення).
• Організація зустрічей, конференцій, дозвілля іноземних партнерів.
• Організація PR-акцій, розміщення реклами компанії в друкованих та електронних ЗМІ.
• Формування замовлень, придбання основних засобів (обладнання, інвентар), контроль їх експлуатації.
• Щомісячне складання звітів регіонального представництва (моніторинг виконання бюджету, аналіз виконання прогнозних показників)
• Підготовка документів та участь в тендерних торгах.
• Моніторинг та вивчення діяльності конкурентів.
Асистент начальника PR відділу
з 01.2008 по 08.2008
(7 місяців)
Телеканал «Інтер», м. Київ (ЗМІ, медіа)
• Збір інформації в друкованих ЗМІ про діяльність компанії та її топ менеджмент
• Аналіз отриманих даних
• Формування щомісячних звітів про імідж компанії
Бухгалтер
з 09.2007 по 12.2007
(3 місяці)
ТОВ «Сіті тур», м. Київ (Туризм)
• Ведення бухгалтерського обліку (1С), складання статистичних фінансових звітів
• Складання щомісячних управлінських фінансових звітів
• Фінансове планування, робота з системою «Клієнт-Банк»
Освіта
Університет банківської справи Національного банку України, Київ
Економічний, Облік та аудит, м. Київ
Вища, з 2007 по 2008 (10 місяців)
Університет банківської справи Національного банку України, Львів
Економічний, Облік та аудит, Львів
Вища, з 2003 по 2007 (3 роки 9 місяців)
Додаткова освіта та сертифікати
Ukrainian media E-school
2018, 3 місяці
Університет банківської справи Deutsche Bundesbank
2008, 2 тижні
Знання і навички
Знання мов
- Англійська — вище середнього
- Українська — вільно
- Російська — вільно
- Польська — початковий
Додаткова інформація
Наявність лідерських та управлінських, організаторських навичок
• Досвід керівництва колективом від 25 чоловік
• Навички бюджетування, планування діяльності компанії
• Комунікаційні та презентаційні навички
Інші резюме цього кандидата
Київ, Дистанційно
Вища освіта · Повна зайнятість, неповна зайнятість
- Административный менеджер, 6 років 5 місяців
- Пресс-секретарь, ГП «Держзовнишинформ», 5 місяців
Схожі кандидати
Керівник, менеджер фотостудії, адміністратор
Київ
Керівник, директор адміністративного відділу (HR)
Київ
Адміністратор, помічник директора, логіст, керівник проєктів
30000 грн, Київ, Львів
,
ще 2 міста
Керівник середньої ланки
30000 грн, Львів, Дистанційно
Управляющий магазином, администратор
20000 грн, Київ
Адміністративний директор, керуюча, заступник директора
45000 грн, Київ