Resume from April 12, 2024

Ольга

Директор готельно-ресторанного комплексу, управляючий готелем, 120 000 UAH

Employment:
Full-time.
Age:
36 years
City of residence:
Odesa
Ready to work:
Kyiv, Odesa

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and Instagram.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Education

ЛА НАУ

Менеджмент ЗЕД, Кропивницький
Higher, from 2005 to 2010 (5 years)

Кваліфікація Менеджер-економіст

Language proficiencies

English — fluent

Additional information

Навички:
1. Проектування та запуск нових готелей
2. Правильна категоризація номерів
3. Позиціонування готелю на ринку
4. Налаштування готельних програм
5. Навчання персоналу
6. Налаштування тарифів у екстранетах та channel manager
7. Динамічне ціноутворення
8. Правильний підбір послуг в готелі відповідно до його ціни й технічного
стану
9. Збільшення рентабельності об҆єкту
10. Запуск ресторану при готелі
11. Налаштування програми ресторану
12. Підбір постачальників
13. Підтримка та удосконалення технічного стану об҆єкта
14. Ведення діяльності згідно законодавства
15. Відкриття об҆єкта після консервації та консервація об҆єкта
16. Проектна робота
- проведення співбесід із кандидатами на керуючі посади
- бюджетування (CashFlow та P&L)
- revenue management готелю


Досвід роботи:
1. Квітень 2021 – по нині. Керуюча готелем «Фраполлі21»
- запуск готелю під час дії військового стану, підбір персоналу, навчання
персоналу, перегляд послуг готелю, орг структури та графіків персоналу
- консервація готелю (причина – початок війни)
- формування цінової політики та щоденний моніторинг завантаження і
прибутковості готелю, виконання плану продажів, мета – досягнення
максимального доходу при мінімальних витратах
- зміна категорій номерів з метою збільшення прибутку
- організація і контроль роботи покоївок, администраторів, охорони,
технічної служби
- закупівля госп. товарів, міні-парфумерії, обладнання, меблів і т.п.
- налаштування продажів номерного фонду в channel manager і каналах
продажу
- складання таймінгів для персоналу за посадами
2. Лютий 2021 – Квітень 2022. Sales and Revenue manager у готелі «Риф»
(Курортне) (готель закритий через війну):
- формування цінової політики на сезон 2021 року. Щоденний моніторинг
цінової політики та завантаження готелю. Результат сезону 2021 –
збільшення прибутку на 65% у порівнянні з 2020 роком. Прийнято рішення
про реконструкцію готелю та збільшення номерного фонду до 105 номерів (з
69) та 14 вілл.
- участь у плануванні номерного фонду, наповненні номерів
- складання плану продажів і категорізація номерного фонду
- написання процесів для кожної посади в готелі
- налаштування програмного забезпечення в готелі
3. Липень 2019 – Березень 2021. Керуюча готельно-ресторанних
комплексів «Richard» та «Ensenada»:
- підготовка комплексу до сезону (складання бюджету, тарифів, зміна
категорій номерів, запровадження нової организаційної структури готелю та
ресторану, ремонтні роботи, закупівля матеріалів, обладнання, текстилю і
т.п.)
- набір персоналу готелю і ресторану (проведення співбесід, адаптація
персоналу, навчання)
- організація і контроль роботи персоналу у процесі роботи
- спілкування з контролюючими та перевіряючими организаціями
- контроль доходу і витрат готелю та ресторану
- організація і контроль робіт по підготовці до консервації готелю і ресторану
(інвентаризації, підбиття підсумків сезону, розрахунок премій персоналу).
4. Квітень 2019 г. – Червень 2019. Revenue Manager у мережі готелів
Ribas Hotels Group
- розробка і запровадження тарифів на сезонні та міські об’єкти мережі (25
готелів)
- розробка динамичної тарифної сітки (в залежності від попиту)
- реагування на зниження попиту (пошук і усунення причин)
- сегментація гостей
- налаштування і робота в RateIntelligence
- моніторинг виконання основних KPI готелів згідно бюджету
- навчання в онлайн-школі «Готел’єр» - «Основи управління доходами.
Базовий курс»
5. Березень 2018 – Квітень 2019 - Керуюча в Апарт Готелі «Рібас» та
«City Hotel Bortoli», Начальник відділу бронювання готелю «Пальміра» і
“White House Residence”
- забезпечення завантаження готелів
- виконання обов’язків хаускіпера
- веденння екстранетів (booking.com, expedia, airbnb, тур.оператори і.т.п.)
- контроль роботи покоївок і адміністраторів
- владнання конфліктних ситуацій в процесі роботи
- складання бюджету по кожному об’єкту
Освіта:
2010 рік – закінчила ЛА НАУ, факультет “Менеджмент ЗЕД”, спеціальність
Менеджер-економіст
Навички роботи з ПК:
Servio, В52, 1С, MS Office, Windows, AIKO, R-Keeper, Store House, PC
Banking, Google Docs, Canva.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: