• PRO

Наталія

Начальник відділу кадрів, 25 000 UAH

Employment:
Full-time.
Age:
41 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Інспектор з кадрів

from 10.2021 to now (2 years 11 months)
ТОВ "Триглав Інтернешнл", Київ (навчання персоналу)

Ведення кадрового діловодства у повному обсязі за допомогою програми "BAS" (прийняття, переведення, звільнення; тимчасова непрацездатність; відпустки; табелі обліку робочого часу; співпраця з держ. органами (РВК, центр зайнятості); тощо)

Фахівець з кадрового адміністрування

from 02.2020 to 09.2021 (1 year 7 months)
ТОВ "Агро-Холдинг МС", Київ (Сільське господарство, агробізнес)

Ведення кадрового діловодства у повному обсязі за допомогою 1С (прийняття, переведення, звільнення; тимчасова непрацездатність; відпустки; табелі обліку робочого часу; графіки змінності тощо). Співпраця з держорганами (РВК, ПФУ, центр зайнятості, тощо)

Інспектор з кадрів

from 06.2018 to 02.2020 (1 year 8 months)
ТОВ "Імпел Гріффін Груп", Київ (Послуги для населення та бізнесу)

Ведення кадрового діловодства у повному обсязі за допомогою 1С (ЗУП) (прийняття, переведення, звільнення; тимчасова непрацездатність; відпустки; табелі обліку робочого часу; тощо)

Інспектор з кадрів, старший інспектор з кадрів (з листопада 2017)

from 03.2017 to 05.2018 (1 year 2 months)
ТОВ "Провінція плюс", Київ (Виробництво)

Ведення кадрового діловодства у повному обсязі за допомогою програми "HR" та MS Office ( підбір персоналу; прийняття, переведення, звільнення; тимчасова непрацездатність; відпустки; табелі обліку робочого часу; статистична звітність; співпраця з держ. органами (РВК, центр зайнятості); тощо)

Старший інспектор відділу кадрів

from 05.2005 to 11.2012 (7 years 6 months)
ПАТ "Трест Київпідземшляхбуд-2", Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

1) Ведення кадрового діловодства у повному обсязі за допомогою програми MS Office ( підбір персоналу; прийняття, переведення, звільнення; тимчасова непрацездатність; відпустки; табелі обліку робочого часу; складання статистичної звітності; співпраця з держ. органами (РВК, центр зайнятості); організація медичних оглядів; тощо);

2) Нарахування (без відрахування податків) та видача заробітної плати працівникам готівкою.

Education

Київський університет ринкових відносин

Факультет Економіки та менеджменту, спеціальність облік та аудит, Київ
Higher, from 2008 to 2013 (4 years 1 month)

Additional education and certificates

Університет КРОК, менеджер з персоналу

2013, 2 місяці

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • Russian — fluent

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: