Resume from January 30, 2019 PRO

Ірина

Офіс-менеджер, адміністратор, помічник керівника, 5 500 UAH

Employment:
Full-time.
Age:
37 years
City:
Cherkasy

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Секретар навчальної частини

from 08.2017 to 12.2018 (1 year 4 months)
Дитяча музична школа 3, Черкаси (Освіта, наука)

Функціональні обов'язки:
✓ Ведення діловодства;
✓ Організація та проведення телефонних мітингів за участю обласних департаментів.
✓ Поетапна інтеграція електронного документообігу.
✓ Timemanagement та своєчасне внесення змін у графік роботи керівників
адміністративного підрозділу.
✓ Інформування співробітників державної установи з планами, розпорядженнями,
графіком роботи.
✓ Підготовка та організація обласних семінарів, детальне планування організаційного
заходу, створення медіа презентацій та прийом спеціальних гостей.
✓ За дорученням керівника складання листів, запитів, інших вихідних документів та
проведення їх активної взаємодії з зовнішніми органами такими, як департамент
освіти та гуманітарної політики, обласне управління культури.
✓ Ведення контрольно-реєстраційної картотеки та формування справ відповідно до
затвердженої номенклатури.
✓ Здійснення документального забезпечення кадрової роботи в закладі:
• ведення особових карток П-2 та особових справ працівників;
• заповнення, ведення обліку та зберігання трудових книжок;
• визначення трудового стажу;
• складання графіку надання відпусток;
• здійснення процедури прийняття – звільнення;
• складання тарифікаційного списку.
✓ Співпраця з бухгалтерією:
• створення та відправка звітів про прийнятих та звільнених працівників;
• встановлення та налаштування Казначейської програми BarsCryptor для
Є-звітності.

Секретар-друкарка

from 06.2010 to 02.2017 (6 years 8 months)
Черкаська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів 30, Черкаси (Освіта, наука)

✓ Ведення діловодства.
✓ Організація та проведення телефонних мітингів за участю департаменту освіти та
гуманітарної політики.
✓ Оперативне виконання завдань керівника.
✓ Обробка кореспонденції.
✓ Формування особових справ учнів та працівників.
✓ Ведення алфавітної книги.
✓ Ведення контрольно-реєстраційної картотеки та формування справ відповідно до
затвердженої номенклатури.
✓ Брала участь та була помічником в різноманітних культурно-просвітницьких та
адміністративно-офіційних заходах.

Швея експериментальної групи

from 08.2009 to 06.2010 (10 months)
Швейна фабрика ім. Лесі Українки, Черкаси (Промисловість)

Пошиття дизайнерських розробок жіночого одягу

Education

Черкаський державний технологічний університет

Дизайн, Черкаси
Higher, from 2004 to 2010 (5 years 9 months)

Художнє моделювання одягу:
створення власних авторських розробок.

Knowledge and skills

Користувач ПК Робота з оргтехнікою Знання офісних програм M.E.Doc Забезпечення життєдіяльності офісу Знання основ діловодства Знання кадрової роботи

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • Russian — advanced
  • English — beginner

Additional information

Особисті якості: люблю людей, знаходжу спільну мову з людьми різного віку і статусу. Завжди з посмішкою зустрічаю людей, порядна, старанно і відповідально виконую доручення керівника, лише за тиждень вивчила бухгалтерську програму MEDok. Креативна, полюбляю створювати позитивний настрій в офісі.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: