Резюме від 30 січня 2019 PRO

Ірина

Офіс-менеджер, адміністратор, помічник керівника, 5 500 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
37 років
Місто:
Черкаси

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Секретар навчальної частини

з 08.2017 по 12.2018 (1 рік 4 місяці)
Дитяча музична школа 3, Черкаси (Освіта, наука)

Функціональні обов'язки:
✓ Ведення діловодства;
✓ Організація та проведення телефонних мітингів за участю обласних департаментів.
✓ Поетапна інтеграція електронного документообігу.
✓ Timemanagement та своєчасне внесення змін у графік роботи керівників
адміністративного підрозділу.
✓ Інформування співробітників державної установи з планами, розпорядженнями,
графіком роботи.
✓ Підготовка та організація обласних семінарів, детальне планування організаційного
заходу, створення медіа презентацій та прийом спеціальних гостей.
✓ За дорученням керівника складання листів, запитів, інших вихідних документів та
проведення їх активної взаємодії з зовнішніми органами такими, як департамент
освіти та гуманітарної політики, обласне управління культури.
✓ Ведення контрольно-реєстраційної картотеки та формування справ відповідно до
затвердженої номенклатури.
✓ Здійснення документального забезпечення кадрової роботи в закладі:
• ведення особових карток П-2 та особових справ працівників;
• заповнення, ведення обліку та зберігання трудових книжок;
• визначення трудового стажу;
• складання графіку надання відпусток;
• здійснення процедури прийняття – звільнення;
• складання тарифікаційного списку.
✓ Співпраця з бухгалтерією:
• створення та відправка звітів про прийнятих та звільнених працівників;
• встановлення та налаштування Казначейської програми BarsCryptor для
Є-звітності.

Секретар-друкарка

з 06.2010 по 02.2017 (6 років 8 місяців)
Черкаська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів 30, Черкаси (Освіта, наука)

✓ Ведення діловодства.
✓ Організація та проведення телефонних мітингів за участю департаменту освіти та
гуманітарної політики.
✓ Оперативне виконання завдань керівника.
✓ Обробка кореспонденції.
✓ Формування особових справ учнів та працівників.
✓ Ведення алфавітної книги.
✓ Ведення контрольно-реєстраційної картотеки та формування справ відповідно до
затвердженої номенклатури.
✓ Брала участь та була помічником в різноманітних культурно-просвітницьких та
адміністративно-офіційних заходах.

Швея експериментальної групи

з 08.2009 по 06.2010 (10 місяців)
Швейна фабрика ім. Лесі Українки, Черкаси (Промисловість)

Пошиття дизайнерських розробок жіночого одягу

Освіта

Черкаський державний технологічний університет

Дизайн, Черкаси
Вища, з 2004 по 2010 (5 років 9 місяців)

Художнє моделювання одягу:
створення власних авторських розробок.

Знання і навички

Користувач ПК Робота з оргтехнікою Знання офісних програм M.E.Doc Забезпечення життєдіяльності офісу Знання основ діловодства Знання кадрової роботи

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — просунутий
  • Англійська — початковий

Додаткова інформація

Особисті якості: люблю людей, знаходжу спільну мову з людьми різного віку і статусу. Завжди з посмішкою зустрічаю людей, порядна, старанно і відповідально виконую доручення керівника, лише за тиждень вивчила бухгалтерську програму MEDok. Креативна, полюбляю створювати позитивний настрій в офісі.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: