Резюме від 24 квітня 2024 Файл

Лариса

Менеджер з персоналу, HR-manager, помічник керівника

Вік:
48 років
Місто:
Черкаси

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Зоренко Лариса Сергіївна

Дата народження: 22/11/1975 (48 років)
Адреса: м. Черкаси
Моб.: +38 (067) 783·66·33
Эл.адреса: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Мета

Отримання посади в успішній та стабільній компанії з можливістю реалізації своїх знань і досвіду.
Досвід роботи
Серпень 2018 – Підприємство з виробництва будівельних матеріалів та будівництва
По теперішній час Посада: Помічник директора, менеджер з персоналу.
Обов'язки:
- Ведення кадрового діловодства в повному обсязі, військового обліку та
бронювання.
- Оформлення, облік, зберігання та супровід трудових книжок.
- Складання графіка відпусток.
- Облік, контроль щорічних та додаткових відпусток співробітників
- Формування особових справ.
- Ведення штатного розкладу та внесення змін.
- Ведення табеля обліку робочого часу.
- Підготовка довідок з місця роботи для надання за місцем вимоги.
- Складання посадових інструкцій; розробка організаційно-регламентних
документів;
- Пошук, підбір та участь в адаптації персоналу;
- Введення в 1С даних про співробітників
- Організація і проведення корпоративних заходів.
- Виконнаня доручень керівника.
- Ведення внутрішнього діловодства, прийом та розсилання
кореспонденції, документів, емейлів тощо; прийом вхідних дзвінків,
контроль порядку в офісі компанії; облік документів.
- Зустріч та координація гостей і відвідувачів.
- Консультування працівників щодо їхніх організаційних чи
адміністративних запитів.
- Співпраця з держорганами, складання та подання звітності відповідно до
чинного законодавства
Лютий 2012 – ТОВ "ПОКАЗ"
Липень2016 Посада: Заступник директора
Досвід відкриття підприємства громадського харчування (оформлення
документів, планування приміщень, оснащення технічним обладнанням,
меблями, участь в створенні дизайну залів, вибір цінової політики закладу,
вибір постачальників, підбір і навчання персоналу)
Обов'язки:
- Організація і контроль діяльності кафе.
- Оформлення ліцензій і відповідної документації на дозвіл торгівлі.
- Супровід перевірок контролюючими інстанціями.
- Робота з фінансовими документами.
- Підбір, навчання, організація і контроль роботи обслуговуючого
персоналу. Ведення кадрового діловодства.
Травень, 2006 – ДП “ЧАРЗ” (штат більш 250 людей)
Вересень, 2007 Посада: Заступник директора з кадрів та загальних питань
Обов'язки:
- Ведення кадрового діловодства згідно чинного законодавства.
- Пошук, підбір та участь в адаптації персоналу.Співпраця з кадровими
агентствами, центром зайнятості, ЗМІ, навчальними закладами.
- Подання відповідної звітності.
- Складання посадових інструкцій.
- Складання організаційно-регламентних документів.
- Підготовка та передача кадрових документів до Держархіву МОУ.
- Організація навчання персоналу в навчальних центрах і на робочому
місці.
- Організація і проведення корпоративних заходів.
Вересень, 1999 – Військова частина А 3311(Автомобильний ремонтний завод)
Травень, 2006 Посада: Завідуюча гуртожитком
- Керівництво роботою обслуговуючого персоналу гуртожитку для
забезпечення збереження і утримання в справному стані
будівлі,приміщень і майна, відповідно до правил і норм експлуатації.
- Реєстрація та зняття з реєстрації громадян в паспортному столі РВВС.
- Співпраця з міськими комунальними підприємствами та службами.
- Ведення та надання встановленої звітності про результати господарсько-
фінансової діяльності гуртожитку.Складський облік.
- Проведення культурно-масової та виховної роботи, вирішення
конфліктних ситуацій.
Освіта. Додаткова освіта та сертифікати
Черкаський кооперативний економіко-правовий коледж
Вересень 2002 – Диплом з відзнакою
Червень 2004 Факультет: Економіка і підприємництво. Фінанси.
Кваліфікація: молодший спеціаліст. Бухгалтер-фінансист.
Міжрегіональна Академія управління персоналом
Жовтень 2004-
Факультет: Фінанси
Листопад2007
Кваліфікація: Спеціаліст. Економіст. Фінансовий менеджер.
Лютий-квітень «Бізнес-Конструктор» — міжнародна освітньо-консалтингова компанія.
2021 Освітня програма «HR-директор». Сертифікат.

Додаткова інформація
- Впевнений користувач ПК, MS Word, Excel,1С;
- Знання трудового законодавства України, Постанов і нормативних актів
Знання та вміння. України по веденню військового обліка і бронювання (відстеження змін
в законодавстві);Правила і норми охорони праці, техніки безпеки,
виробничої санітарії і протипожежної безпеки.
Українська, російська - вільно;
Мови:
Англійська, болгарська – А2 (вивчаю далі).
Готова до складної, серйозної, відповідальної роботи. Бажаю бути
затребуваною і діяти виключно в інтересах компанії.
- відповідальність і виконання взятих на себе зобов'язань;
- аналітичний склад розуму;
- вміння та бажання швидко вчитися та розвиватися;
Особисті якості - організаторські здібності, вміння працювати в команді;
- вміння знаходити спільну мову з кожним; комунікабельність;
- стресостійкість;
- прагнення до професійного та особистого росту;
- наполегливість і завзятість у досягненні цілей;
- вміння вести роботу в декількох напрямках.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: