Resume from April 29, 2024

Елена

Сімейний психолог, кризис-менеджер, адміністратор

Employment:
Full-time, part-time.
Age:
50 years
City of residence:
Kharkiv
Ready to work:
Dnipro

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Knowledge and skills

Організованість MS Excel Написання ТЗ

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • Russian — fluent

Additional information

Мета: Пошук вакансії сімейного психолога, адміністратора, діловода
(часткова, повна зайнятість – 4-5 днів на тиждень)

Дата народження: 29 червня 1973 р.
Місце прописки: м. Харків, м. “Героїв Праці”
Місце проживання: м. Дніпро, Краснопілля
Телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section) (Вайбер, Телеграм)
Email: [open contact info](look above in the "contact info" section)


Освіта: вища.
1991 – 1996 р. Державний університет ім.Горького м. Харків (зараз – Національний університет ім.Каразіна), хімічний факультет, спеціальність: хімік-органік, викладач хімії, з правом викладання фізики та математики в середніх школах та інших навчальних закладах.

Досвід роботи
Адміністратор, референт керівника
Серпень 2019 – Липень 2021 (1 рік 11 міс)
ТОВ "ОЗОН С" (системи оповіщення), м. Дніпро.
– Робота з вхідною та вихідною кореспонденцією, архівування документів.
– Підготовка договорів з технічного обслуговування обладнання.
– Підготовка, узгодження Наказів компанії.
– Ведення документації з охорони праці компанії.
– Ведення обліку відряджень та відпусток по компанії.
– Адміністрування сайту.
– Підготовка поліграфічної продукції.
– Адміністрування роботи офісу (замовлення води, канцтоварів, контроль клінінгу, тощо).

Спеціаліст відділу маркетингу
Грудень 2016 – Грудень 2017 (1 рік)
Оператор кол-центру (вихідна лінія)
Грудень 2017 – Липень 2018 (7 міс)
ТОВ “Небосвод” (медичний центр (поліклініка + невідкладна допомога), туристичне агентство, косметологічний центр + магазин елітної косметики)
м. Харків.
– Робота в програмі дозвону EYEBEAM.
1. Прозвон бази даних клієнтів напрямку: опитування якості обслуговування клієнтів; ознайомлення клієнтів з новими акціями; запрошення клієнтів на заходи корпорації; корекція бази даних (уточнення ПІБ, дати народження, контактів).
2. Ведення звітності продзвонів:
1) Вивантаження списку для дзвінків з програми "БАЗА ДАНИХ", згідно з поставленим завданням, збір статистики та інформації за результатами.
2) Ведення звіту статистики (таблиці, цифри, гістограми) за період, аналіз статистики.
3) Написання та виконання роботи по скриптам (залежно від напрямку підрозділу).

Заступник директора
Червень 2016 – Грудень 2016 (6 місяців)
ПМПБ НВП “АРХТЕХБУД”, м. Харків
– Опис, аналіз, оптимізація та корекція бізнес-процесів кожного підрозділу підприємства.
– Створення корпоративної культури підприємства. Організація та проведення заходів з впровадження корпоративної культури, згуртуванню колективу в команду ефективних професіоналів.
– Аналіз і корекція психологічного мікроклімату колективу в підрозділі підприємства, створення ефективної команди.
– Створення та впровадження посадових інструкцій відповідно до субординації на підприємстві. Розробка системи премій і штрафів.
– Контроль складання договорів.
– Підписання договорів з замовниками.
– Контроль виконання робіт в підрозділах.

Сімейний психолог
Травень 2002 - Вересень 2007 (5 років 4 місяців)
Брачна Агенція “Paradise”, м. Харків
– Створення анкет для клієнтів агенції.
– Проведення анкетування.
– Проведення первинної співбесіди клієнтів.
– Проведення навчання для клієнтів агенції з метою класифікації кандидатів за групами (Школа для нареченого, Школа для нареченої).
– Відбір кандидатів для потенційних пар, виходячи з психологічної зрілості та психологічної сумісності.
– Підготовка резюме клієнтів до презентації.
– Презентація кандидатів клієнту.
– Планування зустрічей (2 + 1).
– Проведення першої зустрічі для потенційної пари (зустріч 2+1).
– Планування другої зустрічі для потенційної пари (зустріч 2+1).
– Індивідуальні консультації клієнтам.

Бізнес-аналітик
Січень 2001 – Лютий 2002 (1 рік)
ПП “Перспектива”, м. Харків
– Опис бізнес-процесів підрозділу підприємства на основі виконуваного обсягу роботи працівниками і на основі аналізу статистики підрозділу.
– Збір і аналіз статистичних даних. Графічна звітність (гістограми, графіки), написання рекомендацій по оптимізації для підрозділів.
– Оптимізація роботи підрозділу на основі статистичних даних, написання оновлених посадових інструкцій згідно з нововведеннями.
– Написання технічних завдань для оптимізації роботи підрозділу для додаткових служб.
– Ведення внутрішньої документації.

ФОП Храпач О. М.
Грудень 1997 - Січень 2001 (3 роки 1 місяць)
Агенція “Служба “Домашня допомога””, м. Харків
– Документообіг (анкетування, складання договорів, актів виконаних робіт, формування бази даних клієнтів (кандидатів і замовників), видача квитанцій, реєстр квитанцій в журналі грошообігу).
– Проведення рекламних компаній (складання рекламних текстів, ведення реєстру рекламних джерел, розміщення рекламних об’яв згідно реєстру).
– Проведення співбесід кандидатів (первинна, з замовником).
– Підписання договорів на виконання послуг між клієнтами агенції.
– Навчання кандидатів специфіці роботи (психологічні нюанси роботи, Школа кандидатів).
– Формування психологічного портрету кандидатів і замовників.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: