Resume from June 18, 2022 PRO

Personal information hidden

This job seeker decided to hide his personal information and contact info, but you can send a message to him or suggest a job to him.

This job seeker has chosen to hide his personal information and contact info. You can contact him using this page: https://www.work.ua/resumes/5307308

Администратор ресторана, заместитель управляющего (сфера обслуживания, торговля), 20 000 UAH

Employment:
Full-time.
City:
Kyiv

Contact information

This job seeker has hidden his personal information, but you can send him a message or suggest a job to him if you open his contact info.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Администратор

from 04.2021 to now (3 years 2 months)
Гостинично-ресторанный бизнес

- создание комфорта, поддержание положительной атмосферы в зале;
- встреча гостей, посадка за столики, помощь по всем возникающим вопросам;
- приём предзаказов у гостей на свадьбы, корпоративы дни рождения и помощь в составлении меню на мероприятия;
- сглаживание конфликтных ситуаций, которые могут возникнуть во время общения гостей с персоналом;
- подбор кадров, организация работы персонала: официантов, барменов, хозяюшек;
- ведение, подсчет кассы, составление отчетной документации;
- участие в формировании меню, цен на блюда;
- заказ алкоголя, хоз инвентаря и бытовой химии согласно остатков.

Помощница руководителя (личный ассистент)

from 11.2019 to 09.2020 (10 months)
ООО "Санкоин Инвест", Кривой Рог (Оптовая торговля прочими бытовыми товарами)

- ведение личного графика руководителя;
- организация встреч и собраний;
- ведение протоколов встреч и собраний с указанием сроков и ответственных лиц с последующим контролем их выполнения;
- покупка и бронирование железнодорожных билетов, авиабилетов, их онлайн-регистрация на рейс, регистрация багажа, бронирование отелей и гостиниц;
- бронирование ресторанов за границей и покупка билетов на культурно-массовые мероприятия;
- работа с 1С, "Гугл-диск", "Гугл-календарь", "Битрикс 24", MS Office.

Офис-менеджер

from 07.2019 to 11.2019 (4 months)
ООО "Санкоин Инвест", Кривой Рог (Оптовая торговля прочими бытовыми товарами)

-Организация роботы офиса;
-Обеспечение офиса промтоварами, хозтоварами и канцелярией;
- Контроль входящей и исходящей корреспонденции;
-Работа з 1С (оформление заявок на оплату).

Специалист

from 06.2013 to 07.2019 (6 years 1 month)
Криворожкая местная прокуратура №2, Кривой Рог (Органы прокуратуры Украины)

Функціональні обов’язки:
-відповідала за реєстрацію вхідної, вихідної кореспонденції в електронній системі документообігу;
-приймала вхідну кореспонденцію від спеціаліста 1-ї категорії місцевої прокуратури, прокуратури області, організацій та установ, які адресовані місцевій прокуратурі та обліковувала її в установленому порядку;
-передавала документи заступнику керівника та оперативним працівникам на розгляд і виконання;
-заводила і формувала за вказівкою заступника керівника або оперативного працівника наглядові провадження і справи;
-оформляла вихідні документи, перевіряла правильність оформлення документів (розміщення на ньому всіх реквізитів; зазначення адреси; наявність усіх підписів на документі та додатках до нього; наявність на документі даних про додатки та відповідність їх зазначеній кількості; відповідність необхідної кількості примірників, кількості адресатів);
-неправильно оформлені чи неохайно підготовлені документи (які не відповідають вимогам Інструкції з діловодства в органах прокуратури України) повертала виконавцю;
-вела реєстри вихідної кореспонденції;
-стежила за наближенням строків виконання контрольних документів і завчасно інформувала заступника керівника про затримку їх виконання;
-відповідала за своєчасність передавання документів заступнику керівника та безпосередньому виконавцю;
-виконувала доручення заступника керівника і оперативних працівників підрозділу у межах їх компетенції (тиражування та відправка, підбір наглядових проваджень тощо);
-здійснювала відправку електронної пошти зі спеціально визначеної електронної адреси та обліковувала відправлені документи;
-готувала та оформлювала документи, які закінчені діловодством, для збереження в архіві;
-видавала архівні документи для тимчасового користування працівникам місцевої прокуратури і стежила за своєчасним їх поверненням;
-проводила попередню експертизу цінності документів;
-складала акти про вилучення для знищення документів, не внесених до Національного архівного фонду, та передавала їх до прокуратури області;
-приймала участь у складанні номенклатури справ;
-відповідала за збереження документів, які передані до архіву;
-відповідала за правильність використання та зберігання штампів та печаток.

Оператор компьютерного набора

from 12.2011 to 06.2013 (1 year 6 months)
ДПТНЗ "Криворізький центр професійної освіти", Кривой Рог (Образование, наука)

-робота з методичними матеріалами, їх розробка та оформлення;
-підготовка пакету атестаційних документів;
-комп’ютерний набір тексту.

Education

Национальный университет "Одесская юридическая академия"

Прокуратура и следствие, Кривой Рог
Unfinished higher, from 2014 to 2017 (3 years)

Квалификация - правоведение.

Криворожский Национальный университет

Промышленное и гражданское строительство, инженер-строитель, диплом специалиста, Кривой Рог
Higher, from 2010 to 2014 (4 years)

Additional education and certificates

Национальная академия прокуратуры Украины

2019 год, 2 недели обучения "Українське ділове мовлення для держслужбовців"

Knowledge and skills

Пользователь ПК MS Office Email Работа с оргтехникой Почтовый клиент

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • Russian — fluent
  • English — average

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: