Resume from June 6, 2022

Ольга

Бухгалтер, менеджер, викладач, 4 000 UAH

Employment:
Part-time.
Age:
39 years
City:
Kramatorsk

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

бухгалтер

from 03.2018 to now (6 years 3 months)
•З 01.03.2018 р. по теперешній час працюю в ФОП «Ковальченко В.О»на посаді бухгалтера, Краматорськ (тнарспортні перевезення)

Нарахування та виплати заробітної плати, сплата належних платежів та податків,облік звітностей ФОП 2-ї групи.Виконання різноманітних доручень.

Бухгалтер, менеджер за сумісництвом

from 04.2017 to 11.2017 (7 months)
ФОП Усов О.В., Краматорськ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Введення інформації про рух товарів у програмі 1С, робата з клієнт-банком,проведення інвентаризації, ведення документообігу, робота з клієнтами, робота з горошовими коштами.Виконання доруречь керівництва.

Бухгалтер

from 11.2011 to 01.2012 (2 months)
Енергомашспецсталь, Краматорськ (виробництво)

Ведення обліку основних засобів. Навчилася роботі в спецпрограмі заводу, своєчасне виконання службових обов’язків.

Education

Донбаська Державна машинобудівна академія

Економіко-гуманітарний, Краматорськ
Higher, from 2010 to 2011 (9 months)

закінчила закінчила Донбаську державну машинобудівну академію за спеціальністю: «Економіка підприємства» та здобула кваліфікацію наукового співробітника (економіка підприємства), викладача вищого навчального закладу. Магістр.

Донбаська Державна машинобудівна академія

Економіко-гуманітарний;економіст з фінансової роботи, Краматорськ
Higher, from 2002 to 2007 (4 years 9 months)

отримала спеціальність: «Фінанси» і отримала кваліфікацію економіста з фінансової роботи. Спеціаліст.Диплом з відзнакою.

Knowledge and skills

Користувач ПК

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • Russian — fluent
  • English — average

Additional information


Навички та уміння
•Ведення реєстрів, бухгалтерської документації.
•Досвід ведення первинної документації.
•Досвід складання договірних зобов’язань.
•Ведення документації налогової та статистичної звітностей.
•Внесення в базу1С документів на: прихід товарів, послуг, видаткових накладних, документообіг.
•Нарахування заробітної плати.
•Проведення операцій «Клієнт-банкінгу».
•Досвідчений користувач ПК.
•Знання Internet, вміння користуватися електронною поштою.
•Волоідння російською, українською – вільно, англійською на базовому рівні.
Маю водійське посвідчення, категорія В, С.Досвід керування 4 роки

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: