Resume from May 9, 2024

Наталія

HR-менеджер, 20 000 UAH

Employment:
Full-time, part-time.
Age:
32 years
City of residence:
Odesa
Ready to work:
Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Additional education and certificates

Курс smm та target. Свободная. Освітня платформа

2021, 2 місяці

Курс SMM

2023

Language proficiencies

English — average

Additional information

08.2019- 02.2023.- Південне міжрегіональне територіальне управління Національного агентства України з питань виявлення, розшуку та управління активами одержаними від корупційних та інших злочинів
Посада: спеціаліст з питань діловодства та контролю
Обов'язки:
- прийняття, реєстрація та ведення обліку документів, електронних носіїв з грифом «Для службового користування»;
- реєстрація наказів з основної діяльності управління та ведення електронної бази цих наказів;
- реєстрація, первинний розгляд звернень громадян і запитів на інформацію, доведення їх до відповідальних виконавців, контроль їх виконанням;
- підготовка звітів про роботу зі зверненнями громадян в управлінні;
- організація роботи доступу до публічної інформації в управлінні, телефонної «гарячої лінії», проведення особистого прийому громадян начальником управління, забезпечення оперативного розгляду звернень громадян, що надійшли від Урядового контактного центру, доведення їх до відповідальних виконавців і контроль за їх виконанням;
- реєстрація письмових пропозицій, заяв і скарг, що подані під час особистого прийому; організація спеціального місця для роботи запитувачів інформації з документами чи їх копіями;
- забезпечення проведення нарад з питань, що належать до компетенції управління, оформлення протоколів та доведення протокольних рішень до відома відповідальних виконавців; підготовка інформаційних, довідкових та інших матеріалів на наради та засідання дорадчих органів за участі керівництва АРМА, начальника управління про стан розгляду звернень громадян і запитів на інформацію;
- розроблення тендерної документації в частині, що належить до компетенції головного спеціаліста; засвідчення копій документів, що підготовлені в управлінні.
- здійснення контролю за станом зберігання та правильністю оформлення документів у самостійних структурних підрозділах, головними спеціалістами управління;
- перевірка відповідності формування документів у справи згідно із затвердженою номенклатурою справ управління;
- ведення обліку документів архівного фонду управління та подання відомостей про їх кількість до державного архіву;
- проведення попередньої експертизи цінності документів, що знаходяться на зберіганні, складання та подання на розгляд експертної комісії управління проектів описів справ постійного зберігання, описів справ тривалого (понад 10 років) зберігання, описів справ з кадрових питань (особового складу), актів про вилучення для знищення документів, не внесених до Національного архівного фонду, актів про вилучення документів з Національного архівного фонду, актів про невиправні пошкодження документів Національного архівного фонду, актів про невиправні пошкодження документів тривалого (понад 10 років) зберігання та з кадрових питань (особового складу);
- створення та вдосконалення довідкового апарату до архівних документів;
- ведення в установленому порядку використання архівних документів, надання архівних довідок, копій та витягів з документів, розпорядником яких є управління, юридичним і фізичним особам.

05.2019- 08.2019 - Військова прокуратура Південного регіону України
Посада: спеціаліст секретаріату
Обов'язки:
-реєстрація вхідної кореспонденції, перевірка наявності документів, сортування, передача за призначенням;
-передача документів, що вимагають перекладу, до відповідного підрозділу;
- надання довідки про реєстрацію вхідної кореспонденції;
-своєчасна передача документів керівнику підрозділу і прокурорам на розгляд і виконання;
-облік вхідних, вихідних і внутрішніх документів;
- складання номенклатур справ;
- виконання доручення керівника і прокурорів підрозділи в межах їх компетенції (друк документів, тиражування та надсилання, підбір наглядових виробництв і т.п.);
-реєстрація вихідної кореспонденції;
- облік документів, що надходять керівнику на розгляд;
- надання документів на доповідь керівнику і передача їх з його резолюцією за призначенням;
- запис телефонних повідомлень з наступною доповіддю керівництву.

05.2015 - 07.2018 - прокуратура Миколаївської області
Посада: спеціаліст відділу документального забезпечення прокуратури Миколаївської області
Обов'язки:
-реєстрація вхідної кореспонденції, перевірка наявності документів, сортування, передача за призначенням;
-передача документів, що вимагають перекладу, до відповідного підрозділу;
- надання довідки про реєстрацію вхідної кореспонденції;
-своєчасна передача документів керівнику підрозділу і прокурорам на розгляд і виконання; -облік вхідних, вихідних і внутрішніх документів;
складання номенклатур справ;- виконання доручення керівника і прокурорів підрозділи в межах їх компетенції (друк документів, тиражування та надсилання, підбір наглядових виробництв і т.п.);
-реєстрація вихідної кореспонденції;
- облік документів, що надходять керівнику на розгляд;
- надання документів на доповідь керівнику і передача їх з його резолюцією за призначенням;
- запис телефонних повідомлень з наступною доповіддю керівництву.

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: