Resume from May 1, 2024 PRO

Дмитрий

Бізнес-аналітик

Employment:
Full-time, part-time.
Age:
39 years
City of residence:
Kharkiv
Ready to work:
Cherkasy, Chernivtsi, Dnipro, Ivano-Frankivsk, Kharkiv, Kyiv, Lviv, Odesa, Remote, Zaporizhzhia

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Керівник проектів із впровадження систем управління та бізнес-процесів

from 11.2013 to now (10 years 6 months)
"Стандартизація Бізнесу", Харків (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

Маю 15-річний практичний досвід із систематизації бізнесу:

- Оптимізація та розробка бізнес-процесів
- Формування KPI процесів та співробітників
- Розробка організаційної та функціональної структури
- Навчання персоналу процесного управління
- Впровадження комплексних проектів щодо побудови систем менеджменту на підприємствах
- Впровадження та підготовка до сертифікації за ISO 9001


Перелік компаній, у яких було виконано проекти:

«LTU Світлодіодні технології України»;
"MODUS";
Аптечні мережі;
"Max Beer";
"Династія";
"Перечинський Лісохімічний комбінат";
"Укравтозапчастина";
"ГПЛ";
"GenPro";
«Смецмаш – Україна»;
"Оптімус Агро";
"Електромаркет Таврії";
"Холод";
«Будинок Маркет»;
"Агротрейд";
"Inksystem";
"UpSale";
"Dolce Vita";
«Агросистеми та технології»;
"Triol";
"Maxus";
«GlobusPioner»

Керівник процесного офісу

from 11.2013 to now (10 years 6 months)
«MAXUS Ukraine», Харків (Виробництво та продаж світлотехнічної продукції), Харків (Виробництво та продаж світлотехнічної продукції)

Результат:
Збільшення ефективності роботи роздрібної мережі на 10%, скорочення оперативних витрат на 15%, розроблена та впроваджена система управління, що саморозвивається
Функції:
•Реалізація комплексних проектів з розробки та впровадження бізнес-процесів з метою скорочення операційних циклів та збільшення зростання продуктивності
•Впровадження системи управління якістю ISO 9001:2008
•Налаштування KPI процесів, відділів та співробітників
•Виконання проектів із систематизації бізнесу
•Формування функціональних взаємодій співробітників
•Проведення аудитів та аналіз бізнес-процесів з метою впровадження заходів щодо оптимізації
•Впровадження системи документообігу
•Проведення навчань (тренінгів) співробітників
• Побудова проектного менеджменту на базі PMBOK.
•Розробка Положень відділів, Посадових інструкцій та ін. Регламентуючої документації.
Відгук клієнта: http://standardization.com.ua/images/review5.jpg

Менеджер з системного моніторингу бізнес-процесів

from 02.2011 to 12.2011 (10 months)
Шиворіт-навиворіт, Харків (Роздрібна торгівля одягом (мережа))

Результат:
Вибудовано систему внутрішнього аутсорсингу між структурними підрозділами компанії, оптимізовано операційні цикли компанії на 20%.
Функції:
•Проведення первинної експертизи та аналізу бізнес-процесів Компанії
•Впровадження та оптимізація процесу відкриття та закриття торгових точок.
•Впровадження системи управління якістю ISO 9001:2008
•Впровадження проектного менеджменту
•Розробка положень та посадових інструкцій співробітників компанії
•Проведення тренінгів та навчання співробітників Компанії за принципами побудови бізнес-процесів та розробки документації, що описує процеси (з використанням практичних завдань для учасників).

Начальник бюро менеджменту якості

from 07.2009 to 02.2011 (1 year 7 months)
УЕЧМ, Харків (Промисловий інжиніринг)

Результат: вибудовано чітку систему управління проектами, що дозволяє мінімізувати ризики виконання робіт (строки, оплати, дотримання графіка проекту тощо)
Функції:
•Впровадження системи управління якістю ISO 9001:2008
•Розробка та впровадження життєвого циклу компанії
•Розробка та впровадження організаційної та функціональної структур
•Підготовка Компанії до сертифікації ISO 9001:2008 міжнародним органом з акредитації та сертифікації.
•Проведення внутрішніх аудитів у Компанії, підготовка до зовнішніх аудитів.
• Постановка процесу виконання проектів на базі програмного забезпечення – MS Project з використанням методології «Управління проектами на базі принципів та рекомендацій PMBOK».
• Розробка процедури внутрішнього документообігу та управління документацією.

Фахівець зі стандартизації та якості

from 12.2007 to 07.2009 (1 year 7 months)
Фоліо Плюс, Харків (Видавництво, поліграфія)

•Впровадження та розробка процесу контролю якості продукції (вхідний, проміжний та вихідний контроль). Розробка нормативної бази документації на створення Відділу технічного контролю (ВТК) у Компанії.
•Підготовка Компанії до сертифікації за міжнародним стандартом ISO 9001:2008.
•Розробка посадових інструкцій та положень відділів Компанії спільно з власниками процесів.
•Розробка процесу роботи співробітників Компанії з рекламаціями від Замовників та алгоритмів дій щодо створення Коригувальних та попереджувальних дій щодо недопущення подібних порушень надалі

Education

Національний Технічний Університет "Харківський політехнічний інститут"

Автоматики та приладобудування, Харків
Higher, from 2002 to 2008 (6 years)

Additional education and certificates

Курс з управління проектами на основі PMBOK (Сертифікат про успішне закінчення курсів "Управління проектами"

6 місяців

Аудитор СМК ISO 9001 (Міжнародний сертифікат внутрішнього аудитора Системи Менеджменту якості ISO 9001:2008

1 місяць

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: