Resume from April 17, 2024 PRO

Дмитрий

Операційний директор

Employment:
Full-time.
Age:
39 years
City of residence:
Kharkiv
Ready to work:
Cherkasy, Chernivtsi, Dnipro, Ivano-Frankivsk, Kharkiv, Kyiv, Lviv, Odesa, Remote, Zaporizhzhia

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Керівник проектів із впровадження систем управління та бізнес-процесів

from 11.2013 to now (10 years 5 months)
"Стандартизація Бізнесу", Харків (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

Маю 15-річний практичний досвід із систематизації бізнесу:


- Оптимізація та розробка бізнес-процесів

- Формування KPI процесів та співробітників

- Забеспечення постійного зростання ефективності використання
ресурсів

- Оптимізація організаційної структури



Середні показники проектів:

# скорочення витрат на 40%
# більшення продуктивності працівників на 50%
# зменшення часу виконання функцій процесів на 30%



Перелік компаній, у яких було виконано проекти:

«LTU Світлодіодні технології України»;
"MODUS";
Аптечні мережі
"Max Beer";
"Династія";
"Перечинський Лісохімічний комбінат";
"Укравтозапчастина";
"ГПЛ";
"GenPro";
«Смецмаш – Україна»;
"Оптімус Агро";
"Електромаркет Таврії";
"Холод";
«Будинок Маркет»;
"Агротрейд";
"Inksystem";
"UpSale";
"Dolce Vita";
«Агросистеми та технології»;
"Triol";
"Maxus";
«GlobusPioner»

Керівник процесного офісу

from 11.2011 to 07.2013 (1 year 8 months)
«MAXUS Ukraine», Харків (Виробництво та продаж світлотехнічної продукції), Харків (Виробництво та продаж світлотехнічної продукції)

Результат:
Збільшення ефективності роботи роздрібної мережі на 10%, скорочення оперативних витрат на 15%, розроблена та впроваджена система управління, що саморозвивається
Функції:
•Реалізація комплексних проектів з розробки та впровадження бізнес-процесів з метою скорочення операційних циклів та збільшення зростання продуктивності
•Впровадження системи управління якістю ISO 9001:2008
•Налаштування KPI процесів, відділів та співробітників
•Виконання проектів із систематизації бізнесу
•Формування функціональних взаємодій співробітників
•Проведення аудитів та аналіз бізнес-процесів з метою впровадження заходів щодо оптимізації
•Впровадження системи документообігу
•Проведення навчань (тренінгів) співробітників
• Побудова проектного менеджменту на базі PMBOK.
•Розробка Положень відділів, Посадових інструкцій та ін. Регламентуючої документації.
Відгук клієнта: http://standardization.com.ua/images/review5.jpg

Менеджер з системного моніторингу бізнес-процесів

from 02.2011 to 12.2011 (10 months)
Шиворіт-Навиворіт, Харків (Роздрібна торгівля одягом (мережа))

Результат:
Вибудовано систему внутрішнього аутсорсингу між структурними підрозділами компанії, оптимізовано операційні цикли компанії на 20%.
Функції:
•Проведення первинної експертизи та аналізу бізнес-процесів Компанії
•Впровадження та оптимізація процесу відкриття та закриття торгових точок.
•Впровадження системи управління якістю ISO 9001:2008
•Впровадження проектного менеджменту
•Розробка положень та посадових інструкцій співробітників компанії
•Проведення тренінгів та навчання співробітників Компанії за принципами побудови бізнес-процесів та розробки документації, що описує процеси (з використанням практичних завдань для учасників).

Начальник бюро менеджменту якості

from 07.2009 to 02.2011 (1 year 7 months)
УЕЧМ, Харків (Промисловий інжиніринг)

Результат: вибудовано чітку систему управління проектами, що дозволяє мінімізувати ризики виконання робіт (строки, оплати, дотримання графіка проекту тощо)
Функції:
•Впровадження системи управління якістю ISO 9001:2008
•Розробка та впровадження життєвого циклу компанії
•Розробка та впровадження організаційної та функціональної структур
•Підготовка Компанії до сертифікації ISO 9001:2008 міжнародним органом з акредитації та сертифікації.
•Проведення внутрішніх аудитів у Компанії, підготовка до зовнішніх аудитів.
• Постановка процесу виконання проектів на базі програмного забезпечення – MS Project з використанням методології «Управління проектами на базі принципів та рекомендацій PMBOK».
• Розробка процедури внутрішнього документообігу та управління документацією.

Education

Національний Технічний Університет "Харківський політехнічний інститут"

Автоматики та приладобудування, Харків
Higher, from 2002 to 2008 (6 years)

Additional education and certificates

Курс з управління проектами на основі PMBOK

Сертифікат про успішне закінчення курсів "Управління проектами"

Аудитор СМК ISO 9001

Міжнародний сертифікат внутрішнього аудитора Системи Менеджменту якості ISO 9001:2008

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: