Resume from October 1, 2019

Сльозка Олена Анатоліївна

HR-менеджер, 8 000 UAH

Full-time.

Age:
41 years
City:
Chernihiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

In order to open contacts, sign in as an employer or register.


Additional information

Сльозка Олена Анатоліївна


Рік народження:1978 р.
Місце проживання: Чернігів, вул. Г.Полуботка,буд. 80 кв.153
Телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
E-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)

Мета: отримати посаду HR-менеджера.

ВІДПОВІДНИЙ ДОСВІД, ЩО ДОЗВОЛЯЄ ПРЕТЕНДУВАТИ НА ПОСАДУ:

2017 р і на даний час – заступник директора Чернігівської централізованої міської комунальної бібліотечної системи.
Функціональна відповідальність у сфері управління персоналом:
-організація та координація роботи мережі бібліотек, моніторинг, аналітика роботи бібліотекарів;
-участь в розробці нових норм, правил, посадових інструкцій співробітників бібліотеки;
-тісна взаємодія з керівниками підрозділів (адаптація, мотивація, оцінка; виявлення проблемних моментів та пошук шляхів їх усунення)
-розробка та впровадження програми навчання професійного розвитку бібліотечного персоналу;
-проведення тренінгів для керівників бібліотек на теми: «Тайм менеджмент», «Навички управління персоналом», «Мотивування персоналу»;
-аналіз задоволеності співробітників, ініціювання змін у роботі бібліотек;
-індивідуальні бесіди з співробітниками (виявлення сильних/слабких сторін, вирішення конфліктних ситуацій);
-організація та проведення адаптаційних і мотиваційних заходів для персоналу;

2007-2017 рр. – працювала на посаді завідувачки різних відділів Чернігівської обласної універсальної наукової бібліотеки ім. В.Г.Короленка.
1999-2007 рр. – працювала у Менській централізованій бібліотечній системі.
Освіта:
2003-2007 рр. – Харківська державна академія культури; книгознавець, бібліотекар-бібліограф.
Додаткова освіта:
-Перша тренінгова школа Центру гуманістичних технологій АХАЛАР для ініціативних людей, програма «Територія розвитку».
-Тренінги та сертифікати за напрямами: «Орієнтація на клієнта», «Зв’язки з мас-медіа та основи піару для публічних бібліотек», «Адвокація: представлення інтересів бібліотек», «Забезпечення стійкого розвитку регіонального тренінгового центру», «Моніторинг та оцінка діяльності сучасної бібліотеки», «Інтелектуальна свобода та доступність інформації в демократичному суспільстві. Етика бібліотечного працівника», «Методика викладання дистанційного курсу «Інноваційні зміни в бібліотеці на основі проектного, кадрового менеджменту та ініціативної діяльності бібліотеки».
-2016 р. – комплексна довгострокова програма навчання у Києво-Могилянській бізнес-школі «Стратегічний розвиток бібліотек».
Інші навики:
•аналітичний досвід роботи (більше 10 років) та спроможність до нестандартного вирішення задач;
•вільно володію персональним комп’ютером; досконале знання: MS Office (високий рівень володіння програмами: Power Point, Excel, Word та інші);
•вмію працювати с формальними и неформальними лідерами;
•вільно володію українською та російською мовами;
Особисті якості:
•в роботі орієнтуюсь на високий результат;
•відмінні комунікаційні навички;
•стресостійкість, управління конфліктами;
•готовність працювати в високо динамічних умовах;
•ініціативність і позитивний підхід до робочого процесу;
•здібна до навчання та адаптації до нових умов.


Save to applications Already in applications

Similar resumes

All similar resumes


Resumes in categories
Resumes by city

Compare your requirements and salary with other companies' jobs: