Олена
HR-менеджер, 10 000 UAH
- Employment:
- Full-time.
- Age:
- 46 years
- City:
- Chernihiv
Contact information
The job seeker has entered a phone number and email.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/5381362
Knowledge and skills
Additional information
Сльозка Олена Анатоліївна
Рік народження:1978 р.
Місце проживання: Чернігів, вул. Г.Полуботка,буд. 80 кв.153
Телефон: [
E-mail: [
Мета: отримати посаду HR-менеджера.
ВІДПОВІДНИЙ ДОСВІД, ЩО ДОЗВОЛЯЄ ПРЕТЕНДУВАТИ НА ПОСАДУ:
2017 р і на даний час – заступник директора Чернігівської централізованої міської комунальної бібліотечної системи.
Функціональна відповідальність у сфері управління персоналом:
-організація та координація роботи мережі бібліотек, моніторинг, аналітика роботи бібліотекарів;
-участь в розробці нових норм, правил, посадових інструкцій співробітників бібліотеки;
-тісна взаємодія з керівниками підрозділів (адаптація, мотивація, оцінка; виявлення проблемних моментів та пошук шляхів їх усунення)
-розробка та впровадження програми навчання професійного розвитку бібліотечного персоналу;
-проведення тренінгів для керівників бібліотек на теми: «Тайм менеджмент», «Навички управління персоналом», «Мотивування персоналу»;
-аналіз задоволеності співробітників, ініціювання змін у роботі бібліотек;
-індивідуальні бесіди з співробітниками (виявлення сильних/слабких сторін, вирішення конфліктних ситуацій);
-організація та проведення адаптаційних і мотиваційних заходів для персоналу;
2007-2017 рр. – працювала на посаді завідувачки різних відділів Чернігівської обласної універсальної наукової бібліотеки ім. В.Г.Короленка.
1999-2007 рр. – працювала у Менській централізованій бібліотечній системі.
Освіта:
2003-2007 рр. – Харківська державна академія культури; книгознавець, бібліотекар-бібліограф.
Додаткова освіта:
-Перша тренінгова школа Центру гуманістичних технологій АХАЛАР для ініціативних людей, програма «Територія розвитку».
-Тренінги та сертифікати за напрямами: «Орієнтація на клієнта», «Зв’язки з мас-медіа та основи піару для публічних бібліотек», «Адвокація: представлення інтересів бібліотек», «Забезпечення стійкого розвитку регіонального тренінгового центру», «Моніторинг та оцінка діяльності сучасної бібліотеки», «Інтелектуальна свобода та доступність інформації в демократичному суспільстві. Етика бібліотечного працівника», «Методика викладання дистанційного курсу «Інноваційні зміни в бібліотеці на основі проектного, кадрового менеджменту та ініціативної діяльності бібліотеки».
-2016 р. – комплексна довгострокова програма навчання у Києво-Могилянській бізнес-школі «Стратегічний розвиток бібліотек».
Інші навики:
•аналітичний досвід роботи (більше 10 років) та спроможність до нестандартного вирішення задач;
•вільно володію персональним комп’ютером; досконале знання: MS Office (високий рівень володіння програмами: Power Point, Excel, Word та інші);
•вмію працювати с формальними и неформальними лідерами;
•вільно володію українською та російською мовами;
Особисті якості:
•в роботі орієнтуюсь на високий результат;
•відмінні комунікаційні навички;
•стресостійкість, управління конфліктами;
•готовність працювати в високо динамічних умовах;
•ініціативність і позитивний підхід до робочого процесу;
•здібна до навчання та адаптації до нових умов.
More resumes of this candidate
12 000 UAH
Chernihiv
Higher education · Full-time
Education: 01.2003 - 01.2007: Книгознавець, бібліотекар-бібліограф (Харківська державна академія культури, Чернігів)....
Similar candidates
TeamLead, IT Recruiter, People Partner (HR)
Chernihiv, Remote
Рекрутер, менеджер з продажу (гаряча база)
Chernihiv
Інспектор відділу кадрів
12000 UAH, Chernihiv
Менеджер з персоналу
Chernihiv
Инспектор отдела кадров
Chernihiv
Начальник службы безопасности, охраны, ФЭБ, менеджер по персоналу
Chernihiv