Resume from April 22, 2024 PRO

Наталія

Менеджер з персоналу, помічник керівника

Employment:
Full-time, part-time.
Age:
39 years
City:
Khmelnytskyi

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Асистентка з адміністративних питань проєкту «SHELTER» (проєктна робота)

from 11.2023 to 01.2024 (2 months)
БФ «Право на захист», Хмельницький (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)

-Робота з документацією та матеріалами напрямку Шелтер;
-Робота у системі обліку CRM;
-Адміністративна та матеріально-технічна підтримка;
-Збір фінансової документації;
-Контроль та оформлення проектної документації;
-Звітування щодо діяльності даного проекту;
-Участь в організації зустрічей та заходів в рамках напрямку Шелтер;
-Організація процесу архівації проєктних документів, сканування та завантаження в систему;

Заступник комерційного директора

from 06.2011 to 06.2020 (9 years)
ВАТ Текстерно, Хмельницький (Легка промисловість)

Заступник комерційного директора по Хмельницькому регіоні:
- Організація діяльності персоналу;
- Своєчасне виконання планових показників по реалізації товарів;
- Організація та проведення маркетингових досліджень;

Менеджер по персоналу

from 09.2005 to 07.2011 (5 years 10 months)
ТОВ "Агро-Союз-Хмельницький", Хмельницький (Сільське господарство, агробізнес)

- Розвиток цінової стратегії (збір, обробка та аналіз інформації про ціни, асортимент товару, спосіб просування товарів місцевими конкурентами; встановлення конкурентоспроможних цін; розробка та моніторинг ефективності системи знижок;
проведення акцій);
- Організація зустрічей та ділових поїздок;
- Діловодство (прийом, реєстрація, оформлення, контроль, формування, зберігання документів та інше);
- Управління персоналом та кадровий облік (підбір персоналу; проведення початкового інтерв'ю з потенційними кандидатами; створення кадрового резерву; атестація працівників, адаптація, оформлення кадрової документації введення штатного розкладу, табелю робочого часу; тощо);

Education

Львівська Комерційна Академія

"Менеджмент організацій",, Львів
Higher, from 2005 to 2009 (3 years 9 months)

Менеджер/економіст

Knowledge and skills

MS Excel MS Word MS Office Користувач Internet Email Internet Explorer Робота з оргтехнікою Діловодство Кадровий облік Законодавство України Пошукові системи Трудове законодавство

Language proficiencies

English — beginner

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: