• PRO

Віталій

Менеджер із закупівель меблевої фурнітури та ДСП

Employment:
Full-time, part-time.
Age:
39 years
City of residence:
Uzhhorod
Ready to work:
Remote, Uzhhorod

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Менеджер з закупівель

from 06.2019 to 02.2023 (3 years 8 months)
Реал Дизайн (Realstone, Neoform) - авторські меблі за індивідуальним замовленням, Харьков (Будівельна промисловість, деревообробка)

Перші два роки поєднання посади менеджера із закупівель з посадою завідувача складу.
- Аналіз кошторисної документації, виявлення розбіжностей щодо неї та її коригування з конструкторами та менеджерами з продажу.
- Розподіл замовлень по постачальникам.
- Моніторинг цін.
- Робота з підрядними організаціями.
- Логістика.
- Забезпечення безперебійної роботи всіх підрозділів компанії: малярка цех, кам'яний, столярний, порізка та крайкування, збирання.
- Щоденний фінансовий звіт.
- Щоденне замовлення фінансів згідно з постачальниками та замовленнями.

Кризис-менеджер

from 02.2018 to 05.2019 (1 year 3 months)
«RIMET» - парфумерія і косметика, Харьков (Краса, фітнес, спорт)

- Відкриття та запуск нових торгових точок з «0».
- управління локальною мережею торгових точок (14 точок).
- Надання керівництву щоденних та щотижневих звітів.
- робота з персоналом, складання та актуалізація графіків роботи продавців (25 осіб).
- Проведення інвентаризацій та робота з її підсумками.
- Забезпечення безперебійної та ефективної роботи довірених точок, постійний контроль їх діяльності та вирішення проблем, що виникають.
- Здійснення раціональної та ефективної організації збуту продукції через роздрібну мережу компанії.
- Планування, прогнозування та виконання планів продажу роздрібної мережі компанії.
- Контроль мерчандайзингу у торгових точках компанії. Контроль своєчасності та повноти викладення товару в торгових точках.
- Розробка, впровадження та контроль проведення розпродажів.
- Контроль заходів рекламного характеру.
- Мотивація співробітників роздрібної мережі.
- Забезпечення професійного зростання та навчання співробітників.
- Аналіз діяльності "проблемних" точок збуту: шляхи вирішення проблем чи закриття.
- Організація та керівництво процесами логістики та складських робіт.
- Виконання доручень по роботі, що виходять від керівництва компанії.
- Контроль над складськими запасами за всіма асортиментними групами.
- Координація роботи автотранспорту.
- Ведення складського обліку (прийом товару, контроль руху товару, інвентаризація).
- Оптимізація закупівельної політики (частота замовлень, розмір замовлення, момент замовлення, незнижуваний залишок на складі).
- Розробка та введення в роботу методів оптимізації роботи персоналу, робочих процесів та фінансових витрат підрозділів.
- Здійснення організації взаємодії своїх відділів з іншими відділами компанії.
- Розробка, написання та забезпечення своєчасного виконання співробітниками розпоряджень, наказів, інструкцій.
- Проведення інвентаризацій та робота з її підсумками.
- Прийом та звільнення співробітників.
- Нарахування премій та ведення графіків вихідних співробітників.

Керівник магазином, менеджер з продажу/закупівель

from 12.2012 to 10.2017 (4 years 10 months)
«ПКФ Выбор» - меблеві комплектуючі, Харьков (Роздрібна торгівля)

- Відкриття та запуск магазину з «0».
- Пошук клієнтів.
- Мотивація клієнтів на роботу з компанією.
- Ведення активного продажу.
- Аналіз продажів та планування стратегії зростання продажів.
- Забезпечення виконання показників плану продажів.
- Аналіз стану ринку.
- Проведення переговорів із ключовими клієнтами.
- Підбір та навчання співробітників.
- Управління командою співробітників.
- Пошук нових постачальників продукції.
- Проведення переговорів та укладання договорів на постачання продукції.
- Закупівля товару.

Керівник (відкриття власних магазинів)

from 12.2010 to 10.2012 (1 year 10 months)
«Furnitrade» - меблеві комплектуючі, Харьков (Роздрібна торгівля)

- Відкриття та запуск магазину з «0»..
- Забезпечення процесу та контролю реалізації цілей та функцій Фірми.
- Налагодження взаємовигідних відносин із клієнтами.
- Координація діяльності підприємства.
- Закупівля товару.
- Організація та ведення продажів.
- Розробка схем, форм, методів та технології продажу товарів, просування товарів на ринок.
- Вивчення ринку товарів (аналіз попиту та споживання, їх мотивацію та коливання, форми діяльності конкурентів) та тенденції його розвитку, аналіз ринкових можливостей.
- Організація збору інформації про попит на товари, причини його зміни (підвищення, зниження), аналіз потреби покупців.

Керуючий магазином

from 09.2009 to 11.2010 (1 year 2 months)
«Абрис» - меблеві комплектуючі, Харьков (Роздрібна торгівля)

- Мотивація клієнтів на роботу з фірмою.
- Розширення асортименту.
- Створення та забезпечення постійного оновлення інформаційних баз про покупців (організаційно - правові форми, адреси, реквізити, номери телефонів, прізвища керівників та провідних фахівців, фінансовий стан, обсяги закупівель, обсяги продажів, своєчасність та повнота виконання зобов'язань, ін.)
- Навчання персоналу (консультантів з продажу, інших працівників), визначення завдання підлеглим працівникам та контролювання їх виконання.
- Здійснення роботи з клієнтами відповідно до прийнятих у Компанії Корпоративних стандартів обслуговування клієнтів.
- Організація та ведення продажів.
- Робота з клієнтами, що вперше звернулися, з подальшою передачею клієнта провідному менеджеру з продажу, залежно від територіальної приналежності.
- Оперативне реагування на інформацію, що надходить від клієнтів та доведення її до відома відповідного провідного менеджера з продажу та начальника відділу оптових продажів.
- З'ясування потреб клієнтів та узгодження замовлення у відповідність до його потреб та наявності асортименту на складському комплексі.
- Мотивація клієнтів на роботу з Фірмою, відповідно до затверджених програм зі стимулювання збуту.
- Здійснення інформування клієнтів про всі зміни в асортименті, збільшення та зниження цін, акції зі стимулювання попиту, часу приходу продукції на склад.
- Передача заявок на закупівлю до відділу постачання.
- Участь у розробці та реалізації проектів пов'язаних з діяльністю відділу продажів.
- Взаємодія з підрозділами Фірми з метою виконання покладених завдань.

Завідувач складом

from 07.2004 to 07.2009 (5 years)
«Genova (Ваш свет, Fm-Lux)» - меблеві комплектуючі, світильники, Харьков (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

- Організація постачання товару.
- Ведення необхідної документації.
- Вивчення нових видів товару.
- Складська логістика
- Обробка замовлень покупців.
- Контроль порядку та чистоти.
- Навчання персоналу.
- Введення в роботу нового магазину у місті Київ (організація роботи складу, складського обліку, навчання персоналу).
- Відкриття додаткових площ (складських приміщень загальною площею понад 8000 квадратних метрів).
- Доцільна робота персоналу.
- Координація роботи автотранспорту.
- Ведення складського обліку (прийом товару, контроль руху товарів, інвентаризація).
- Контроль доставок дрібних та середніх партій товару по всій Україні.
- Оптимізація вантажно-розвантажувальних операцій.
- Чіткий розподіл функціональних обов'язків між підлеглими.
- Організація та оптимізація (скорочення часу) якісного обслуговування клієнтів.
- Організація приймання, розміщення, зберігання, складання та доставки по філіях та замовникам товару понад 9000 найменувань
- У підпорядкуванні 11 осіб.

Education

Харківський національний університет ім. В. В. Докучаєва

«Менеджмент организації», Харьков
Higher, from 2005 to 2010 (5 years)

Борзнянський державний сільськогосподарський технікум

«Бджільництво», Борзна
Specialized secondary, from 2000 to 2004 (4 years)

Additional education and certificates

Курси менеджменту з управління персоналом (Effective Management Seminar) при Strategic Resources International

2011

Курси психології

2006

Курси керування автомобілем (категорія «В»)

2002

Knowledge and skills

  • MS Office
  • Користувач Internet
  • Internet Explorer
  • 1С:Підприємство

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • Russian — fluent

Additional information

- Прагнення постійного саморозвитку.
- Відповідальний підхід до виконання поставлених завдань.
- Спрямованість на результат.
- Вміння забезпечити ефективну господарсько-економічну діяльність підприємства та організувати процес роботи.
- Швидке сприйняття нової інформації.
- Вміння знаходити контакти з людьми.
- Порядність, наполегливість, відповідальність, комунікабельність, аналітичний та технічний склад розуму.
- Не одружений, дітей немає.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: